13. ויתרתי על ליסינג ולקחתי פיקנטו ידנית, התרגלתי צ'יק צ'ק והרכב נחמד ומקסים. היי טק | 27.10.11 (ל"ת)
12. רכב חדש האם לפי החוק מותר לחברות ליסינג או כל חברה אחרת שאיננה יבואן הרכב או סוכן שלו למכור רכב חדש ??? אני חושב שהחוק אומר שאסור "דילרים" ומכירה כזאת היא כמו מכירה של "דילר" שלמעשה מהווה פער תיווך בין היבואן ללקוח. תבדקו מה אומר החוק. צופה מהצד | 27.10.11 (ל"ת)
11. רכב שעולה 15 אלף דולר לא יכול לעלות 120 אלף שקל היבואנים עושים קופה ענקית על הגב של הלקוחות שקונים רכב חדש שהוא לא שווה את הכסף שלו בכלל כי זה מכוניות הכי פשוטות מוכרים פה תמינה | 26.10.11 (ל"ת)
9. באתי לעצבן אתכם 1. ל 3 - אל תקחי ליסינג 2. ל2 - אוטומטים של היום כמעט אין הבדל בצריכת דלק, בפקקים שלנו כדאי להשקיע 5 אלף ש"ח באוט' 3. מה איכפת לכם מהרווח, זה נושא עיסקי, אם אפשר לדבוק - דופקים, בנקים וקרנות הפנסיה דופקי אותנו במאות אלפי ש"ח, זה בסדר? מיסים זה למדינה ולא לעסקים 4. מי שרוצה מרסדס ב35$K שיסע לארה"ב, גם בתים שם עולים חצי מפה ומרוויחים פי שתיים 5. ועדת זליכה (עם כבוד גדול לירון) לא תזיז את מחירים כלפי מטה כי מדינה לא תוותר על המיסים השמנים וישראלים הפראיירים המואלצים משלמים אריה | 26.10.11 (ל"ת)
8. הלקוחות הפרטיים הוכיחו באירוע של אלבר שהם פראיירים אני לא מדבר על מי שקנה מכונית חדשה - אם אלבר מוכרת בזול אני אשמח לקנות אני מדבר על מאות ישראלים שעמדו בתור כדי לשמוע על מכונית משומשת שנציג המכירות "איתר" בשבילם והיו מוכנים לשלם דמי קדימה בלי לראות אפילו את הרכב בזכות אינטיליגנטים מהסוג הזה חברות הליסינג יכולות להמשיך למכור לנו רכב בן 3 ב - 80 אלף ש"ח ולצחוק כל הדרך אל הבנק צרחן | 26.10.11 (ל"ת)
6. מרגיש קצת שונה מהמציאות, כפי שנאמר פה בכתבה, גם השוק של רכבי המיני נפגע מזה.. זה נורא תמוה נוכח העובדה שאני יודע שהפיקנטו נמכרות כמו תירס חם ושקיה מאוד עלו במכירות שלהם, מאז השיפוריםבשנים האחרונות, ובעיקר בתחום המיני והמכוניות המשפחתיות הקטנות (זה בעיקר בגלל הטבות שהם נותנים באחריות וכו') גלעד | 26.10.11 (ל"ת)
5. פשוט לא לקנות , המחירים ירדו וירדו וירדו דחו את הרכישה מספר חודשים ותחסכו כסף רב חזי | 26.10.11 (ל"ת)
4. הגיע הזמן למחאה ציבורית בחום הרכב.. נמאס לצרכן הישראלי להיות פראייר!!! שיגדילו מכירות ע"י הוזלת המחירים אין סיבה לשלם 35 אלף דולר על רכב משפחתי פשוט באה"ב אפשר לקנות מרצדס קטנה במחיר הזה (שלא נדבר על מחירי המשומשות) אבי מזרחי | 26.10.11 (ל"ת)
3. מי שנדפק שוב - "רוכשי הליסינג" יש כאלו שמקנאים בנו "אנשי הליסינג" שמקבלים אוטו מהעבודה, אבל שוכחים שמורידים לנו סכום מאוד יפה מהמשכורת, ומגבילים אותנו בקילומטרים, אבל מעבר לזה - אנחנחו משלמים 2.5% לחודש ממחיר מחירון מנופח לחלוטין. לי יש יונדאי חדשה, עם קבוצת זיהום 4, שהיבואן קיבל עליה הנחה יפה מאוד למס בגלל קבוצת הזיהום, וחברת הליסינג רכשה עם הנחה עצומה לעומת מחיר המחירון (מדברים על 30% הנחה ביונדאי), אבל אני לא משלם מס לפי אוטו ששווה באמת 80,000 שקל - אלא משלם מס לפי 122,000 שקל מנופחים לחלוטין, ועוד מושתת על זה הצמדה למדד. כרגל דופקים את המעמד הבינוני - הרוב הדומם. - - ישראל ישראלי - הרוב הדומם | 26.10.11 (ל"ת)
2. תקנו רכב קטן חדש וידני. אם אתם חוששים תשכרו רכב כזה לשבוע או יותר לניסיון ותתנסו. חיים | 26.10.11 (ל"ת)
1. מנגב את הדמעות...מדוע אינכם מעלים כתבה העוסקת ישירות ברווח של היבואנים? על רכב בעלות של 70 אלף שקל, הם מכניסים למעלה מ 20 אלף שקל? זה נורמטיבי? נו באמת | 26.10.11 (ל"ת)
המלכודת של יבואני הרכב
13 תגובות לכתיבת תגובה