אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המלכודת של יבואני הרכב

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
באתי לעצבן אתכם
1. ל 3 - אל תקחי ליסינג 2. ל2 - אוטומטים של היום כמעט אין הבדל בצריכת דלק, בפקקים שלנו כדאי להשקיע 5 אלף ש"ח באוט' 3. מה איכפת לכם מהרווח, זה נושא עיסקי, אם אפשר לדבוק - דופקים, בנקים וקרנות הפנסיה דופקי אותנו במאות אלפי ש"ח, זה בסדר? מיסים זה למדינה ולא לעסקים 4. מי שרוצה מרסדס ב35$K שיסע לארה"ב, גם בתים שם עולים חצי מפה ומרוויחים פי שתיים 5. ועדת זליכה (עם כבוד גדול לירון) לא תזיז את מחירים כלפי מטה כי מדינה לא תוותר על המיסים השמנים וישראלים הפראיירים המואלצים משלמים
אריה | 26.10.11
8.
הלקוחות הפרטיים הוכיחו באירוע של אלבר שהם פראיירים
אני לא מדבר על מי שקנה מכונית חדשה - אם אלבר מוכרת בזול אני אשמח לקנות אני מדבר על מאות ישראלים שעמדו בתור כדי לשמוע על מכונית משומשת שנציג המכירות "איתר" בשבילם והיו מוכנים לשלם דמי קדימה בלי לראות אפילו את הרכב בזכות אינטיליגנטים מהסוג הזה חברות הליסינג יכולות להמשיך למכור לנו רכב בן 3 ב - 80 אלף ש"ח ולצחוק כל הדרך אל הבנק
צרחן | 26.10.11
6.
מרגיש קצת שונה מהמציאות,
כפי שנאמר פה בכתבה, גם השוק של רכבי המיני נפגע מזה.. זה נורא תמוה נוכח העובדה שאני יודע שהפיקנטו נמכרות כמו תירס חם ושקיה מאוד עלו במכירות שלהם, מאז השיפוריםבשנים האחרונות, ובעיקר בתחום המיני והמכוניות המשפחתיות הקטנות (זה בעיקר בגלל הטבות שהם נותנים באחריות וכו')
גלעד | 26.10.11
3.
מי שנדפק שוב - "רוכשי הליסינג"
יש כאלו שמקנאים בנו "אנשי הליסינג" שמקבלים אוטו מהעבודה, אבל שוכחים שמורידים לנו סכום מאוד יפה מהמשכורת, ומגבילים אותנו בקילומטרים, אבל מעבר לזה - אנחנחו משלמים 2.5% לחודש ממחיר מחירון מנופח לחלוטין. לי יש יונדאי חדשה, עם קבוצת זיהום 4, שהיבואן קיבל עליה הנחה יפה מאוד למס בגלל קבוצת הזיהום, וחברת הליסינג רכשה עם הנחה עצומה לעומת מחיר המחירון (מדברים על 30% הנחה ביונדאי), אבל אני לא משלם מס לפי אוטו ששווה באמת 80,000 שקל - אלא משלם מס לפי 122,000 שקל מנופחים לחלוטין, ועוד מושתת על זה הצמדה למדד. כרגל דופקים את המעמד הבינוני - הרוב הדומם. - -
ישראל ישראלי - הרוב הדומם | 26.10.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת