אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יוזמה של לקוח מאוכזב: חרם צרכנים בפייסבוק על אל על

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
אתה לא רציני
אני טס והרבה. רוב הזמן בא על וגם בחברות זרות אין שום חברה שאני מרגיש בבית והשירות טוב ביותר מקשיבים לך ומנסים לעזור ולשפר. בחברות זרות אתה זר ומסתכלים עליך כאל עב"ם נו.... שוב הנודניק הישראלי מנדנד חושבני שמה שאתה עושה זה כמו כל יתר חבריך מנסה להתפרסם על חשבון אל על נכון שיש מה לשפר כמו אצל כולנו וגם באל על אולם עדיין אתה בבית נ.ב איני עובד אל על לידיעתך
יוני | 15.11.11
15.
איך אין לשקדי בושה?! איך איך איך איך איך איך איך איך איך איך???!!!
להיות מוצנח כמו טייס באימונים מכיסא מפלט ישר מדרגת אלוף במילואים, מפקד חיל אוויר מהחשובים בעולם שזוכה לאימון לאומי, אל הכורסא הכי מרופדת של מנכ"ל חברת התעופה הלאומית, וגם לרצות בחמדנות לגזור את הקופון הכי מטורף מהקופה המרוקנת של העסק הכלכלי?! אין בושה?! אין בושה???!!!
פשוט עצוב, עצוב | 14.11.11
14.
לדרוש מאל על להזרים מספיק חמצן לאויר בזמן הטיסות.
אני ישראלית פטריוטית וממליצה לכולם לטוס "אל על". מזה שנתיים שהטיסה באל על חנוקה וגורמת לבחילות ולכאבי ראש לנוסעיה. אין כמעט נוסע אחד שלא מתלונן על כך. אני מתפלאת על חברה אמינה ווותיקה כאל על, שחוסכת כמה שקלים על חשבון האויר של הנוסעים. לא להסיר את החרם עד שיוחזר האויר למטוסים !!!
בשנים האחרונות אל על חוסכת בחמצן. כולם מתלוננים שהאויר חנוק | 12.11.11
5.
שרות לקוחות
אם אל על גובה מחירים גבוהים אז שהצרכנים יבחרו כמה ולמי לשלם . אבל........אין מצב ששרות לקוחות לא יגיב ללקוח תוך 72 שעות לכל המאוחר ואם יש צורך בהמשך ברור אז עוד כשבוע ימים , אבל 30 יום לא הגיוני ובניגוד לכל רמת שרות סבירה. כנראה שבאל על יותר חשוב למכור קפה אקספרסו בתשלום בעת מהלך הטיסה .
מנחם | 29.10.11
4.
אל על מפסידה כי היא לא יעילה - מחירי הכרטיסים גבוהים ביחס לשירות
החברה מפסידה כי אינה יעילה- ובסוף מגלגלת את אי היעילות על הצרכנים. הבטחון זהו תרוץ כי המדינה מכסה לה 80% מהוצאות הבטחון. הבעייה שלה היא מנגנון מנופח ,עובדים יקרים , מערכת לא יעילה, והתנהגות מונופוליסטית שמביאה גם לזלזול בלקוח.
אזרח שטס הרבה | 29.10.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת