8. למגיב מס 6 נו באמת...מה מטרתה של sncf שמעוניינת בדריסת רגל בשוק הישראלי.המטרונית בחיפה היא הפרויקט הקרוב והרווחי ביותר שקיים בארץ בשוק התחבורה הציבורית. אין ספק שפרויקט זה יצליח, ולאחר ניתוח, החברה הגיעה למסקנה שהצעד כדאי. לעת עתה לא נראה פרויקט נוסף שהחברה תכנס אליו בארץ. מזרח תיכון חדש | 02.11.11 (ל"ת)
7. מגיב מספר שלוש, אין לך מושג הרעיון הוא להפריד את התנועה מהתחבורה הרגילה, ולתת קדימות ברמזורים לתחבורה הציבורית. בצורה הזו ניתן לקדם תחבורה מהירה יותר לאיזורים מבוקשים, ולעודד הגירת נהגים פרטיים לתחבורה הציבורית. התחבורה הציבורית בישראל ברמה ז', ולכן אף אחד כאן לא לוקח את זה בצורה כה ברורה, אבל בכל מדינה מתוקנת כיום רוב רובם של האנשים ויתר על הרכב הפרטי לטובת תחבורה ציבורית ברמה גבוהה. צריך לעודד את הניסיונות לשפר את התחבורה כאן, גם אם בהתחלה הם קצת מקרטעים. משה | 30.10.11 (ל"ת)
6. SNCF השאלה המרכזית היא אם SNCF באים "לגזור קופון" מהיר על חשבון הילידים במזרח התיכון, שלא מבינים לא בתחבורה ולא במתן שרות, או שיש כאן כניסה אסטרטגית כדי להביא ניהול ושרות תחבורתי הולם אשר ישתלם בטווח הרחוק עם הרבה מוניטין ושידרוג המצב המחפיר בארץ. יוסי מ-חיפה | 29.10.11 (ל"ת)
5. למספר 3 מדובר בכלים היברידיים חדשים ונוחים ויותר. לא ניתן להסב את הכלים הישנים למערכת ההיברידית החדשה. אחד | 30.10.11 (ל"ת)
4. מדובר במפרקית דיזל רגילה, שום מסילה היו יכולים לעשות טרולי-בוס שמונע בחשמל כמו שיש בכל עיר אירופאית. יריב | 30.10.11 (ל"ת)
3. אוטובוסים מסילתיים -> אין דבר כזה. מדובר בסתם אוטובוסים ארוכים (אקורדיון). לא רכבת ולא מסילה בבקשה לדייק במושגים, מדובר בבזבוז הכסף המשווע ביותר אי פעם. 3 קוים לקריות שרק עלות 100 האוטובוסים המיוחדים הייתה 1.5 מליארד שקל (ולמה היה צריך בכלל אוטובוס מיוחד אם כיום נוסעים אוטובוסים רגילים?) מטרונאחס | 29.10.11 (ל"ת)
חברת דן מוכרת 20% מפרויקט המטרונית בחיפה ל-SNCF הצרפתית
8 תגובות לכתיבת תגובה