אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תקלה שמעוררת הדים: מאות התלוננו על השימוש באוזניות באייפון 4S

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
מר דרום לבנון, מספיק.
אתה כל הזמן ממשיך מצטט את הנתונים האלו על שיעורי ההחזרה לכאורה על סמסונג. אני רואה את זה בהרבה תגובות שלך. כמה דברים. 1. אתה מבסס את דברייך על דיווח אחד, ישן, ולא נכון, על אחוז ההחזרות בגלקסי טאב הראשון. דיווח זה, דרך אגב, נדחה על ידי סמסונג, למרות הצהרה אחת של בכיר שהוצאה מהקשרה. לגלקסי טאב לא היו בסוף אחוזי החזרות גבוהים, וכל 2 מיליון היחידות נמכרו בפועל. למען האמת, לאף מכשיר של סמסונג אין אחוזי החזרות גבוהים, או אחוזי תקלות גבוהים. כמו כן, רוב ספקי החברות מדווחים לעיתים קרובות שכל המלאי אזל. אז לא, אין בעיות משמעותיות של שיעור החזרות או מכירות. 2. מספר רב של חברות המספקות אחריות צד-שלישי ושירותי תיקון תמיד מגדירות את הטלפונים של אפל כיותר פגיעים, שבירים ופגומים מרוב המוצרים המתחרים בשוק. בהתחשב בכך, ניתן להניח שאחוזי ההחזרות של אפל גבוהים יותר משל סמסונג, לא נמוכים יותר. 3. הפתעה! גם אפל מדווחת על "מסירה". ההבדל היחידי בין המספרים של אפל ושל סמסונג הוא שאפל קוראת לזה "מכירה", כאשר בפועל מדובר במכירה לספקים. סמסונג קוראת לזה מסירה. אין שום הבדל, אבל, בין הערכים האלו. לאפל אין יכולת לדעת מה מספרי המכירות המדויקים שלה. לאף חברה בעולם אין את המידע המדויק הזה, ולוקח להן כמה שבועות עד שהן אוספות אותו. אין לה דרך לאסוף את כל המכירות מכל הספקיות, מפיצות והחנויות השונות, במיוחד במדינות זרות ובשווקים רחוקים. לאף יצרנית חומרה אין את האפשרות הזאת. במקום זאת, אפל מדווחת על מכירות מכשירים לספקים/יצרניות, שזה, דרך אגב, בדיוק אותו מספר כמו "מסירת" מכשירים לספקיות. אז יש הבדל בין סמסונג לאפל. אפל משקרת, או לפחות ממתגת מחדש את דבריה.
נו באמת | 03.11.11
9.
כשמוכרים מכשיר בכמה מיליונים תמיד יהיו כמה מאות שיתלוננו. אולי אפילו אלפים:
אתם יודעים מה: אולי אפילו כמה עשרות אלפים. ואתם יודעים מה? יכול להיות שהם צוקים ובאמת יש בעיה באוזניות. עכשיו תראו (זותומרת תקראו) : האי-פון 4S נמכר כבר בכמה מיליונים - אולי אפילו עשרה מיליון חתיכות. סביר מאוד שבאחוז מסוים של מכשירים יש תקלה או בעיות. אחוז אחד מעשרה מיליון יוצא מאה אלף. שני אחוזים זה מאתיים אלף וכן הלאה. אין חברה מושלמת - תראו את סמסונג: בממוצע, יש לסמסונג בין שניים לחמישה אחוזים של החזרות מתוך מה שהם מכרו (לא מתוך מה שהם "מסרו"). לעיתים הם מגיעים לאחוזים גבוהים בהרבה - כעשרה אחוז מגלקסי טאב הראשון, כשרובם עקב תקלות. עכשיו, עשרה אחוז החזרות זה אוי ואבוי. חמישה אחוזים זה הרבה. שני אחוזים - תלוי בחברה. אצל סמסונג זה סביר. אצל אפל לא. אני לא אתפלא אם מתוך כל האיפון 4 שנמכרו עד היום, יש כבר כמה עשרות אלפי מכשירים פגומים - בין חצי אחוז לאחוז. אני מאוד אתפלא אם אחוז הבעיות יעבור אי-פעם את האחוז הבודד. ואם זו באמת בעייית תוכנה שתפתר באמצעות עידכון (חינמי, כמובן) - אז בכלל אין על מה לדבר.
דרום לבנון | 02.11.11
8.
תחום בעייתי
כדי לקיים שיחה איכותית במכשיר סלולרי צריך לחסל רעשים והדים בתהליך ש"לומד" את השיחה כל הזמן. הכי קשה לחסל הד אקוסטי שחוזר למדבר תוך כדי דיבור של הצד השני. זהו תהליך מורכב ובעייתי שמחייב בדיקות אישור מחמירות. כנראה לא עשו אותן במכשיר סופי שבו המעבד מועסק בתפקידים כבדים נוספים, כנראה שאז עיבוד הקול מתבדר במקום להיתאפס על המטרה ומכאן הצורך "לאפס" את העיבוד מדי זמן. תנו לי לנחש שהתיקון יבוא על חשבון ירידה בביצוען של אפליקציות אחרות, לפחות בזמן הדיבור. לאנשים שמרגישים את הבעיה הייתי ממליץ לבדוק אם התופעה פוחתת כאשר הם לא מפעילים אפליקציות נוספות באותו הזמן ו/או כאשר הם עוברים לשיחה "נימוסית" בה בכל רגע נתון רק צד אחד מדבר.
לעבור לאס אם אסים.. | 02.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת