אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"כמעט כל החברות הגדולות ברחו מהכדורגל"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
הנהלות הקבוצות לא יודעות לעבוד שיווקית
וההתאחדות לא מבינה שיווק מהו. הנהלות הקבוצות מתנהלות ולא מנהלות. יש פוטנציאל לכדורגל בארץ. יש תקשורת מגוייסת מלכתחילה... יש קהל אוהדים שבאופן כללי ( איך לא עשו מחקרים סבירים???) יכול להגיע למליון איש שמחוברים להוויה ברמה כזאת או אחרת. כדי לעשות שיווק נכון לא מספיק לפתוח חנות של המותג בקריית שלום ( איפה זה בכלל?) לא מספיק לדאוג שיעשו לך לייק בפייסבוק ( האם ניתן לכמת את זה כלכליית? ) ולא מספיק להעביר זכויות על מכירת כרטיסים בתחילת שנה לגורם שלישי כך שההכנסה תהיה בטוחה. יש מה לעשות! יש דרכים לטפל ולטפח את התרבות.
עמרי SPORTSVC | 09.11.11
2.
מה ש-1 כתב רלוונטי באותה מידה באירופה
גם שם יש ברברים והנהלות גרועות, אומנם שם החשיפה גדולה יותר, אבל המחירים גבוהים פי עשרות כשעלות החסויות בטלוויזיה וברדיו גבוהה רק במאות אחוזים (כלומר היחס נוטה לכך ששם עוד יותר משתלם להשקיע בפרסומות רגילות). אז אם יש כמה דברים מועטים שבהם הגויים דווקא מצאו את האור, אז נא לבדוק איך עשו זאת ולשכלל.
 | 03.11.11
1.
איזו חשיפה יש לספונסר + חשש לזיהום המותג ??
למשחק באים כ 2000- 3000 צופים בלבד. אין חשיפה בטלויזיה ואני צריך לשלם עבור הזכות לראות תקצירים. תמורת 10% מהסכום הנדרש אני יכול לקבל חשיפה גדולה יותר פי עשר ברדיו ובטלויזיה. אז מדוע לגעת בענף מסואב שהאינטליגנציה הממוצעת של השחקנים בו היא דו ספרתית וחדשות לבקרים אנו שומעים על שערוריות וחקירות. יתירה מזה, אני כל הזמן בפחד שהמותג יזוהם בגלל התנהגות בעלי הקבוצה ו/או האוהדים. בקיצור, יש לי כל הסיבות בעולם לא להיות ספונסר.
ברוך | 03.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת