14. מי שנסע ברכבת יודע שירות מזעזע תנאים מחפירים איחורים וביטולים אין סופיים. אותי הם שברו אני משלם עוד 1000 ש"ח לחודש ונוסע ברכב אך יש אלפים שלא יכולים להרשות זאת לעצמם. צדק חברתי זה קודם כל תחבורה ציבורית איכותית וזולה. מסכנים תושבי הפריפריה עלות הרכבת גבוהה ב 50 אחוז מנסיעה באוטובוס וכל יומיים סוגרים להם את הקו. נוסע לשעבר | 06.11.11 (ל"ת)
13. לבטל את הקביעות של עובדי הרכבת זה לא עונש אלא פשוט כלי שמאפשר להנהלה לעשות את העבודה שלה. יונתן | 05.11.11 (ל"ת)
11. זו מחאה חברתית אמתית! למה תמיד עומדים ברכבת? הרכבת מיועדת בדיוק לאותם אנשים שצריכים: אלו שעובדים, חיילים ואנשי מילואים! זה המקום הנכון להשקיע. מאוד מוזר שבכל דוחות המחאה (טרכטנברג והוודעה השני) לא הוזכרו שינויים מרחיקי לכת ברכבת!!!! אנא הפיצו, בואו ביחד ננסה להביא לשינוי אמתי ברכבת. בתכלס לא אכפת לי שהקוטג עולה לי עוד שקל וחצי, אבל אם תהיה רכבת טובה אני ובת זוגתי נוכל לגור מחוץ לת"א-ר"ג-גבעתיים. כעת אנחנו נ א ל צ י ם לגור בגבעתיים ולשלם שכר דירה מופרז, אם תהיה רכבת טובה לא תהיה לנו בעיה לגור בלוד/ רחובות/יבנה - בהן שכר הדירה נמוך בעשרות אחוזים! איש היי-טק | 04.11.11 (ל"ת)
10. על הנהלת רכבת ישראל לבצע את השינויים בשיתוף ועד העובדים על פניו נראה שהנהלת רכבת ישראל מחפשת כל הזמן להסתכסך עם ועד העובדים וזה לא טוב בכלל. על שר התחבורה לשתף את הועד בשינויים ובהחלטות אחרות רצוי שהועד וההנהלה ילכו יד ביד כי לרכבת יש עתיד בטוח שוקי מרלה | 05.11.11 (ל"ת)
9. וועד הרקבת והועבדים בה גרועים יותר מאחרוני הפוליטקאים והטייקונים ביחד! עושקים את הקופה הציבורית! רועי | 05.11.11 (ל"ת)
8. התכנית חסרה את העיקר: תוכנית טובה לפיטורי רוב עובדי הרכבת. ה"עובדים" האלו בדרך להפוך לסוג של עובדי נמל אשדוד מסוג הגרוע עוד יותר. הגיון ישר | 04.11.11 (ל"ת)
7. וכרגיל, הציבור יסבול מבריוני הרכבת איחורים, ביטולים, שריפות, התנגשויות, תאונות, חטיפות רכבת וכיד הדמיון הרעה של הבריונים שעובדים ברכבת ישראל, מהשר ועד אחרון העובדים. רכבת ישראל מכפילה את מסילת הברזל מלוד לבאר שבע מ 2004 ולא רואים את הסוף. 87 קילומטרים ו 8 שנות סבל בהן מבטלים את הקו כמעט כל חודש. את תחנת רמלה סגרו לשנה...חדלי אישים, פאתטיים, לא מסוגלים לנהל פרויקט. לפטר את כולם. לסגור את רכבת ישראל ולהקימה מחדש בצורה נקייה עם עובדים אחראים ומקצועיים. אא | 04.11.11 (ל"ת)
6. תביאו ציוד חדיש וואז לא תהיינה בעיות יעני חשבתם שתביאו ציוד דפוק והחברה כבר ייסתדרו.הזמן הזה עבר. מגמה לרכבת | 04.11.11 (ל"ת)
5. בועז צפריר - חזק ואמץ את הועד העובדים המטומטם הזה צריך לפרק. את גילה הזאת צריך להעיף מכל המדרגות. אין מצב שהעובדים הנוחכיים ישארו כי זה פשוט רע לחברה ולציבור. העובדים האלה מסכנים אותנו הנוסעים. את חיינו הם מסכנים. גדי | 03.11.11 (ל"ת)
4. לפטר את כולם ולפתוח מחדש כמו שהעובדים של הרקבת מתנהגים צריך להתייחס אליהם. צריך לפטר את כולם, לשבור את הוועד ולהקים את הרכבת מחדש. רצוי להפריט כל מה שאפשר כדי שאולי יום אחד תהיה במדינה רכבת כמו שצריך ולא חמולה ששולטת לנו בשירות הכל כך חיוני הזה. עומר | 03.11.11 (ל"ת)
3. איזה תוכניות? תדאגו שיהיו מספיק קרונות ברכבת ולא לדחוס מאות ברכבת קטנה מי שנסע היום ברכבת מזדהה עם מה שכתבתי, אילן | 03.11.11 (ל"ת)
1. אמן כל עובדי הרקבת יפוטרו... איפה הם היום שנים? איזה שירות גרוע!!! רכבת מלאת תקלות, זלזול וכחניות כלפי הלקוחות שלהם. כל אחד סידר גובים למקורבים שלו עד שזה הפך להיות משפחה, שאף אחד לא עובד שם, אי אפשר להתלונן על אף אחד. מספיק היה לראות פעם אחת את גילה אדרעי בטלויזיה על מנת להבין עם מי שיש לנו עסק, והם אפילו לא עושים כאילו הם עובדים... בקיצור ביי ביי, אנחנו נתקשרים אליכם. (או שלא!) דוד | 03.11.11 (ל"ת)
דירקטוריון הרכבת אישר את תוכנית הארגון מחדש
14 תגובות לכתיבת תגובה