אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דירקטוריון הרכבת אישר את תוכנית הארגון מחדש

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
מי שנסע ברכבת יודע
שירות מזעזע תנאים מחפירים איחורים וביטולים אין סופיים. אותי הם שברו אני משלם עוד 1000 ש"ח לחודש ונוסע ברכב אך יש אלפים שלא יכולים להרשות זאת לעצמם. צדק חברתי זה קודם כל תחבורה ציבורית איכותית וזולה. מסכנים תושבי הפריפריה עלות הרכבת גבוהה ב 50 אחוז מנסיעה באוטובוס וכל יומיים סוגרים להם את הקו.
נוסע לשעבר | 06.11.11
11.
זו מחאה חברתית אמתית! למה תמיד עומדים ברכבת?
הרכבת מיועדת בדיוק לאותם אנשים שצריכים: אלו שעובדים, חיילים ואנשי מילואים! זה המקום הנכון להשקיע. מאוד מוזר שבכל דוחות המחאה (טרכטנברג והוודעה השני) לא הוזכרו שינויים מרחיקי לכת ברכבת!!!! אנא הפיצו, בואו ביחד ננסה להביא לשינוי אמתי ברכבת. בתכלס לא אכפת לי שהקוטג עולה לי עוד שקל וחצי, אבל אם תהיה רכבת טובה אני ובת זוגתי נוכל לגור מחוץ לת"א-ר"ג-גבעתיים. כעת אנחנו נ א ל צ י ם לגור בגבעתיים ולשלם שכר דירה מופרז, אם תהיה רכבת טובה לא תהיה לנו בעיה לגור בלוד/ רחובות/יבנה - בהן שכר הדירה נמוך בעשרות אחוזים!
איש היי-טק | 04.11.11
7.
וכרגיל, הציבור יסבול מבריוני הרכבת
איחורים, ביטולים, שריפות, התנגשויות, תאונות, חטיפות רכבת וכיד הדמיון הרעה של הבריונים שעובדים ברכבת ישראל, מהשר ועד אחרון העובדים. רכבת ישראל מכפילה את מסילת הברזל מלוד לבאר שבע מ 2004 ולא רואים את הסוף. 87 קילומטרים ו 8 שנות סבל בהן מבטלים את הקו כמעט כל חודש. את תחנת רמלה סגרו לשנה...חדלי אישים, פאתטיים, לא מסוגלים לנהל פרויקט. לפטר את כולם. לסגור את רכבת ישראל ולהקימה מחדש בצורה נקייה עם עובדים אחראים ומקצועיים.
אא | 04.11.11
1.
אמן כל עובדי הרקבת יפוטרו...
איפה הם היום שנים? איזה שירות גרוע!!! רכבת מלאת תקלות, זלזול וכחניות כלפי הלקוחות שלהם. כל אחד סידר גובים למקורבים שלו עד שזה הפך להיות משפחה, שאף אחד לא עובד שם, אי אפשר להתלונן על אף אחד. מספיק היה לראות פעם אחת את גילה אדרעי בטלויזיה על מנת להבין עם מי שיש לנו עסק, והם אפילו לא עושים כאילו הם עובדים... בקיצור ביי ביי, אנחנו נתקשרים אליכם. (או שלא!)
דוד | 03.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת