10. זה כסף קטן לעומת שכרו הוא בטח משלם הרבה מס, אז 2000 שקל זה סטייה קטנה. מעבר לכך גם לי קשה להבין למה צריך רכב כזה יקר. א | 06.11.11 (ל"ת)
9. בלעדי ל"כלכליסט" - תקדים: התעשייה האווירית תפטר 100 עובדים קבועים http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3413904,00.html ככה מנהלים את התעשייה האווירית | 06.11.11 (ל"ת)
7. לא מצליח להבין מדוע עובד בחברה ציבורית/ממשלתית צריך לנסוע ברכב כל כך יקר אם הוא עובד בשוק הפרטי? בעיה של המעסיק בשוק הציבורי? צריך להקציב מקסימום 250,000 ש"ח לרכב ולא חסרים רכבי מנהלים/סאלון במחירים אלו. אלון | 06.11.11 (ל"ת)
6. למספר 5- העסקת נהג היתה גם מורידה מובטל מהמשק והיתה מהווה הכנסה לעוד משפחה בישראל אל תחשוב צר | 06.11.11 (ל"ת)
5. לפי החישוב שלי הוא חסך לחברה הרבה מאד כסף לפי התגובה של התע"א יש ויתור על נהג (שכר נהג הוא כ 6000 ש"ח - מינימום) במידה והיה מעוסק נהג למשך 4 שנים ההוצאה הציבורית היא 6Kx48 כולמר עלות לקופה הציבורית היא 288 אלף ש"ח במידה ועושים חישוב פשוט 288 אלף פחות 120 אלף ש"ח אזי יש חיסכון של קרוב ל 170 אלף ש"ח אז על מה כל המהומה , על עובד שחוסף כסף לקופה הציבורית ולקופת החברה ? חבל שלא כל המנכ"לים של החברות הציבוריות עושים זאת , מוותרים על נהג ונוהגים לבד וזאת על מנת לחסוך את עלותו של הנהג לחברה . דורי | 06.11.11 (ל"ת)
4. אם היה משתמש במסוק פרטי, לא היה צריך לשלם שווי שימוש בכלל איזה חוסר יצירתיות............. | 06.11.11 (ל"ת)
3. בתפקידו בחברה פרטית היה מרוויח פי 10 ממה שמרויח בתע"א... אז זה מה שמצאו? פקידוני האוצר? דוד | 06.11.11 (ל"ת)
1. "מבחן בוזגלו" כאן ועכשיו! לנהוג בו כמו בנישום רגיל, קרי בדרקוניות הממסדית אין קץ! אדי שור | 06.11.11 (ל"ת)
חשיפת "כלכליסט": חשש שמנכ"ל התעשייה האווירית קיבל תוספות שכר שלא כדין
10 תגובות לכתיבת תגובה