אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אנטי-ספאם? נטוויז'ן הפסידה בתביעה בעקבות משלוח דואר זבל

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
תביעה נגד נטויזן
משהו מוכן לאמר לי :איך בדיוק תובעים את החברה הנ"ל ? הסיפור בתימצות .הייתי מנוי שלהם כמה שנים ,ורציתי להפסיק ,כיון שהוברר לי שהם גובים ממני מעל 200 ש"ח כאשר את מה שאני צריך, אני יכול לקבל באורנג ב-25 ש"ח .וממש היה ויכוח גס שעלה לטונים גבוהים עם נציג של החברה, שלא רצה לבטל את מינויי .ולאחר דין ודברים שיכנעני להקפיא את מינויי שם ..תכל"ס ,אחרי חודש אני מגלה שהם ממשיכים להוריד לי כרגיל .לאחר כחודשיים הם הפסיקו את ההורדה ,וחשבתי : נו ,מה שיהיה היה .אבל לאחר ברור אצלם ,מתברר שהם ממשיכים לחייב אותי הלאה .אלא שכנראה הכרטיס שאיתו הורידו עבר זמנו .אבל ,ברישומים ,הם ממשיכים להוריד .פשוט גנבים .
אהרוני  | 05.08.13
23.
למס' 6 סביר להניח שיש לך מנוי שיחות לחו"ל ללא ידיעתך שנעשה ע"י אחד
מנציגי המכירות החיצוניים כאחת שעבדה בנטויזן 5 שנים אני יכולה לומר לך בוודאות שאתה משלם על מנוי שיחות לחו"ל תבדוק מול השירות בטלפונים מעבר לזה ולמרות שאני כבר לא נמצאת שם שנה + השירות שלהם מתימר להיות טוב ויעיל הנציגים לא אשמים יש נהלים מעליהם אין אפילו זמן של שניה בין שיחה לשיחה ועדיין השירות מאוד סביר יחסית למדינת ישראל תפסיקו כבר להיות עוקצניים
דנההה | 09.11.11
22.
כמה טעויות אתם עושים חברת נטוויז'ן?!! ללא הפסקה
אתם מחייבים כספים שלא סכמתם בחוזה טלפוני. גובים על שרות שלא ביקשו מכם, מחזירים זיכוי אך הלקוח לא מבין איפה הזיכוי. ושוב אתם חוזרים לאותו מצב... לכל מי שיש תלונה נגד נטוויז'ן תתחילו להתלונן, תפיצו. החברה הזו עושה יותר מידי טעויות. תתלוננו, גם חברת התקשורת צריכה לשמוע על הטעויות האלה, היא לא צריכה לפסוק על סכומי הכסף ולא להיות שופט אך בהחלט לדעת שנתנה רישיון לחברה שאינה פועלת בדיוק בהתאם למה שנחתם עימה.
דורה | 09.11.11
21.
לא מתקרב בחיים ל013 נטויז'ן גם אם יציאו לי הכל בשקל אחרי הניסיון שהיה לי איתם
ביקשתי להאריך לשנה נוספת מנוי אינטרנט עבור אבא שלי, פנסיונר. למחרת הודיע לי אבי שהמחשב התקלקל ושהוא לא ממש מתחבר לאינטרנט (תרתי משמע). התקשרתי באותו היום בבקשה לבטל את המנוי. כמובן שלא היו מוכנים, גם לאחר מספר שיחות אם מנהלי שירות הלקוחות. נדרשנו לשלם את עלות המנוי לשנה למרות שלא עשינו כל שימוש בו. כמובן שלאחר שבוע ביטלתי גם את תיבת הדואר שהיתה לי ב-013 מזה שנים, ואת הדיל לשיחות לחול ששקלתי בתחילה לרכוש ירד מהפרק. מאז אני שומע רק תלונות אודות 013 ורדיפת הבצע שלהם. לעולם !!!! לא אהיה לקוח שלהם. גם אם מחר יציעו לי את כל שירותי התקשורת בשקל אחד לשנה. שומר נפשו ירחק מ-013!!!!
עופר | 09.11.11
20.
המאמץ לא שווה את הפיצוי - חוק חסר שיניים
כמה אנשים באמת ילכו עד הסוף לקבל את הפיצוי שמגיע להם על פי חוק - 0 מכיוון שהפיצוי לא שווה את המאמץ, מן הראוי שהיה מקבל 1000 ש"ח והחברה היתה מקבלת קנס של 100000 שח כך היתה החברה מבינה שיש לעמוד בחוקי המדינה בית המשפט לימד את החברה ששיטת מצליח משתלמת - מתוך מאות אלפי מיילים שהיא שולחת רק אחד תבע והפיצוי שווה את הפרסום שלא עולה לחברה כלום - אילו היו מפרסמים בטלוויזיה היו מוציאים 100000 ויותר רק עורך דין עקשן שמתעסק עם זה למחיתו יכול להרשות לעצמו את המאמץ - אילו אני הייתי פונה לעו"ד שיוציא מכתב אזהרה הייתי צריך לשלם לו כסף ולהשקיע מאמץ גדול אף יותר כן ירבו כמוהו הרי השוק מוצף עורכי דין - כל הכבוד על העמידה העיקשת על זכויותיך
שמוליק קיפוד | 09.11.11
19.
ל- 15 אם תקרא את פסק הדין תבין ש
הוא הצטרף לפני החוק שאז ברירת המחדל היתה OPT OUT. החלוקה לתקופות מתייחסת לזה וגם מתייחסת לעובדה שהוא גם קצת אשם בחלק מהספאמים שהוא קיבל כי היו לו שני מנויים והוא ביקש להפסיק רק באחד. אחרי שהוא ביקש גם בשני היתה טעות והוא קיבל מייל אחד ורב הפיצוי שהוא קיבל זה על אותו מייל בודד.
 | 09.11.11
17.
נטוויז'ן מתעלמים מהפניות האלקטרוניות (וגם לפניות הטלפוניות המענה לא תמיד הולם)
שלחתי להם בערך 3 פעמים הודעה להפסיק לשלוח לי דוא"ל פרסומי, לא עזר, פתחתי קריאה דרך האתר שלהם - אפילו לא נרשמה במערכת. עבור כל אחת מהפניות קיבלתי הודעה בתיבת הדוא"ל שלי עם אישוא קבלה ומספר קריאה. זאת פשוט שיטה.
רכזרת | 09.11.11
12.
בנוסף מאוד לא ממליץ על מעבר לקו הטלפון שלהם
הם מסתירים את חסרונותיו הרבים מאוד בעת המכירה ואח"כ אוכלים אותה: אין שירות שיחה חונה למרות שהם אומרים שיש את כול השירותים המתקדמים הקו תלוי ברשת החשמל הקו צורך כמות לא מבוטלת של חשמל (קופסאת תקשורת+שנאי, מודם שצריך לדלוק כול הזמן+שנאי) במקרה של תקלה כמו שקרתה לי לפני סופ"ש, נותרתי 4 ימים ללא קו טלפון עד שהואילו בטובם לשלוח טכנאי, גם זה קרה עקב תלות ברשת החשמל - השנאי שלהם נשרף עקב הפסקת חשמל.
רן | 09.11.11
8.
אני לא מבין מה הבעיה,תמיד אפשר להגדיר בתוכנת האימיילים מה ילך אוטומטית לדאר זבל
גם אני מתעצבן מדואר זבל , אז פשוט כל טרדן כזה אני מגדיר לו העברה אוטומטית לתיקיית זבל. וכך כל הקופונים והפרסומים מאני לא רוצה מופיעים אצלי רק פעם אחת.ופעם בתקופת מה אני מוחק את כל תיקית הזבל בקליק אחד. אז למה כל מיני פסיכים עושים מזה ענין.
לא רודף בצע | 09.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת