אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההזדמנות הגדולה לשינוי שוק המכוניות המשפחתיות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
קרטל מובהק שלא זוכה להתייחסות של הממונה על ההגבלים העיסקיים
כל ההתנהלות של היבואנים המתוארת בכתבה היא ביטוי מובהק לכשל שוק ולקיומו של קרטל בין יבואני הרכב. קרטל לא מחייב פגישה משותפת של כל היבואנים, מספיק שכולם פועלים על פי אותם כללים וקובעים מחיר אחיד כמתואר בכתבה. ומה עושה הממונה על ההגבלים העיסקיים כדי למנוע את הפעילות הקרטליסטית?
משה | 11.11.11
6.
מתי ועדת זליכה מסיימת עבודתה?
הגיע הזמן לתת ליבואנים בראש. לבטל את כדאיות המכוניות הצמודות ולהפוך את הליסינג מקומבינה לשיטת מימון בלבד. אין שוק אחד שקוף במדינת ישראל. אפילו בשוק המלפופונים עובדים על האזרח. ביבי מדבר תחרותיות ועושה כלום כדי לא להרגיז את בעלי ההון. סרקוזי צודק. הוא לא רק שקרן הוא גם פחדן.
דוד | 10.11.11
4.
המשפחתיות בארץ, רובן לא מספקות
יש מס' מועט של רכבים שבאמת מוצאים את דרכם להיות שווים את הכסף, אני בעלים של פורטה.. קניתי אותה כי התחלתי להאמין בקיה וכי הם נותנים אחריות מורחבת על המשפחתיות שלהם (אפרופו משפחתיות בזינוק), ואת האמת שאני לא מתחרט. אבל אני רואה מלא חברים עם משפחתיות שפשוט מאוכזבים ומותשים מכל הטיפולים בהן והדלק היקר..
גבריאל | 10.11.11
2.
אני מציעה
לפרסם מחיר הקניה ברשיון הרכב, כך חברות ליסינג לא יוכלו לרמות את הצרכן כי- 1. מסכום הקניה ייקבע מס על המכונית (מס לינארי) והם לא יהנו ממחירת רחב משומש בן 3 במחיר גבוהה מקניה מהיבואן 2. לחשב מודל לציון % הרווח הגולמי של כל דגם וציין אותו בפרסומת כמו ציון הירוק 3. לעשות מס רכישה דיפרנציאלי לרכבים ירוקים ומזהמים (בדומה למס הכנסה), שעשירים ישלמו יותר ויסבסדו רכבים "ירוקים" יותר
arie | 10.11.11
1.
כתבה שלמה על שלושת אלפים שקל לכאן או לכאן. לא תבינו? גונבים אותנו
זה לא משנה אם מוכרים ב117 או ב118 או ב120. השוק פה מעוות. שר התחבורה לא יכול לעשות כלום ולהקים אלף וועדות שיתנו כותרות לו ולזליכה אבל לא ישביעו בגרוש. למה? כי לא זליכה ולא ישראל כץ קובעים את המיסוי. זה בידיים של האוצר. והוא לא יוותר על הכסף.
מדינה של עושקים | 10.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת