5. וכרגיל אגד ירושלים המונופול חוסם חופשי יומי בירושלים דופקים את הליכודניקים רוצים חופשי יומי בירושלים כמו בכל הארץ | 10.11.11 (ל"ת)
4. בפועל הנזק כ 8 מיליארד כולל נזק היקפי פשיטות רגל של בעלי עסקים ביפו סגירת חנויות 8 מיליארד 10 שנים ומוצר | 10.11.11 (ל"ת)
3. אם היו קונים לכל אזרח רכב פרטי קטן לא היה עולה להם 5 מיליארד ומה עם נזק היקפה חניות ביפו קרסו עשרות משפחות פשטו רגל בפועל נזק ש 8 מיליארד | 10.11.11 (ל"ת)
2. כל הכבוד! אבל את המסלולים המיועדים לאוטובוסים בעלי קיבולת גדולה תהפכו גם לעוד קווים של רכבת קלה!! את המסלולים של האוטובוסים של אגד תהפכו גם לרכבת קלה אי אפשר רק קו אחד צריך לפחות 4 קווים בירושלים תשקיעו משאבים תביאו חברה סינית ונגמר סיפור תוך שנה יש לכם 3 קווים חדשים בנויים! יונתן | 10.11.11 (ל"ת)
רואים את הסוף: המדינה תשלם לזכיינית הרכבת בירושלים 330 מיליון שקל
6 תגובות לכתיבת תגובה