9. אמון בתחת שלי.ככה מממנים את בואינג ומוודאים שהאמריקאים לא יאפשרו למשטרים במדינות הנפט ליפול כשם שעשו למובראק. זה התשלום עבור התמיכה האמריקאית. סבסוד של בואינג,תעשיית הנשק ותחומים אחרים. אאא | 19.11.11 (ל"ת)
8. תשובה ל -2 מטוסים בגדלים שונים. 787 הוא בגודל של 767 ו - 777-300 יכול להטיס כ - 100 נוסעים יותר דרך אגב - כבר היום יש להם צי של כ-90 777-200/300 , הזמנות לכ-40 סופר ג'מבו A-380 ועוד כמה עשרות A-330 . עם צי כזה חדש לא במקרה הם כנראה החברה מס' 1 בעולם YI | 13.11.11 (ל"ת)
7. בואינג מניה מנצחת בעולם מטורף וקשה זו חברה טובה יותר ממתחרתה האירופאית אירבוס. יש לה תחומי פעילות שיאפשרו למשקיע בה השקעה יחסית בטוחה ולטווח ארוך, משלמת דוידנד יציב לאורך השנים בקיצור גאונים בלי מרכאות. הבעיה הגדולה שלהם שיש חברות המנסות לחקות אותם בסין, המשתמשות בטכנולוגיה שלהם על ידי ביצוע רכישות מספקים המייצרים עבור בואינג. ועוד בעיה שאין מספיק כוח אדם מיומן להגברת הייצור, דבר הגורם לקשיים בהגברת היצור. מי שמבין יודע שלקנות את המניה עושים לא במכה אחת, ככה יש הגנה במקרה של תנודתיות ומובן שאפשר להעזר באופציות להגנת מחיר המניה. גם אפשר לרכוש חברות ליסנינג של מטוסים כמו FLY שהדוידנדים שלהם מעולים, ויש להם מלאי מטוסים גדול ועדיפות בקניית המטוסים לעומת חלק מחברות התעופה בעולם שמשך ההמתנה שלהם ארוך מאד. איתי יהל | 14.11.11 (ל"ת)
6. לידיעתכם הקנייה של אמירייטס של המטוס מדגם 777-300 בלבד הוא המוצלח ביותר שהקימה בואינג בעשרים השנים האחרונות. המטוס הוא כבר עובד בשרותה מהקנייה הקודמת והוא חסכוני 20 אחוז בדלק, שקט בטיסה, רחב מאוד, מרווח וגדול יחסית למטוסים דו מנועיים של בואינג. השנה כבר חברות אחרות בעולם בחרו במטוס הזה ובאוינג מתקרבת למחירה של 500 מטוס מדגם זה של 777-300 בלבד. מקווה שבאל-על יבינו שהגיע הזמן לקנות מטוס זה לטיסות עם יעדים ארוכים כמו צפון אמריקה ואסיה. במקום לחקור מטוסי 767-200 או 767-300 מדגם ישן של שבוע שעבר, שהייתה לו בעייה טכנית בביג'ין של 30 שעות עיכוב!! שמוליק | 13.11.11 (ל"ת)
5. תשובות ל-2 ו-4 המטוסים דווקא בגודל דומה. ההבדל הוא במועדי האספקה. בואינג מסוגלת לייצר כרגע רק כ-2 עד 3 787 בחודש, בערך כ-25-30 בשנה, וכבר יש לה צבר הזמנות של למעלה מ-800 מטוסים, כך שהזמנות חדשות שיתקבלו עכשיו יסופקו רק בעוד כעשור, גם בהנחה שקצב הייצור יוכפל ואף ישולש. קו הייצור של ה-777 כבר מפותח ומאפשר אספקה מהירה לפי דרישה. לכן חברה שצריכה מטוסים עכשיו ולא בעוד 10 שנים מזמינה 777. אורי | 13.11.11 (ל"ת)
3. תשובה לאלמונימי בשביל מה צריך מטוס מהיר וחסכוני שאתה יושב על עתודות נפט? יודע דבר או שתיים | 13.11.11 (ל"ת)
2. למה לא דרימליינר למה השקיעו מליארדים במטוס דור אחד אחורה, כשיש דרימליינר 787 מדהים וחסכוני ?! לא ברור. אם מישהו יודע התשובה, אשמח לתגובות. אלמונימי | 13.11.11 (ל"ת)
1. איזה כיף למנהל המכירות שסגר את העסקה סטרט-אפ שמרט-אפ האיש מכירות הזה לא היה צריך למשכן את הבית שלו כדי לזכות באפשרות לקבל מיליונים בעמלות. לילית נ. | 13.11.11 (ל"ת)
בואינג תספק לאמירייטס מטוסים בשווי 26 מיליארד דולר
9 תגובות לכתיבת תגובה