19. כרמל שאמה צודק הבעיה היא אכיפה, אכיפה ואכיפה ולא גובה הקנס משרד התחבורה פשוט לא מבין בתחבורה ולא נלחם בתאונות הדרכים כמו שצריך יש שני דברים חשובים הראשון להשקיע בכל הכבישים האדומים ולהפוך אותם לדו מסלוליים והדבר השני הוא הגברת האכיפה ככל שיהיו יותר שוטרים בכבישים יהיו פחות תאונות | 19.11.11 (ל"ת)
18. הנהג הישראלי נשדד ע"י הממשלה והאוצר. נהג = פרה חולבת !!! די לעושק !!! לא יתכן שהנהג הישראלי ישלם עבור כל הרעות החולות במדינת הממשלה המושחתת הזו ! ממתי מהירות קשורה לתאונות דרכים ? - רק במוח החולה של הממשלה העקומה והשודדת את האזרחים הזאת ! עם כל המצלמות אין אחד שלא יחשב עבריין תנועה. אבל אסור לערער על הדוח, כי ערעור פרושו הכפלה אוטומטית. זה דומה יותר למשטרים הדיקטטוריים האפלים ביותר ביחס לאזרח ! מצלמות. קנסות כפולים. איסור לערער לבימ"ש. תעודות ביומטריות. נראה כמו ניסוי ענק באזרחים. מוטי | 14.11.11 (ל"ת)
17. אחד הח"כים היחידים בכנסת בכלל ובליכוד בפרט שבאמת עושה את העבודה שלו ודואג לציבור | 14.11.11 (ל"ת)
15. שאמה וכחלון, תעזבו את הליכוד המושחת ותקימו מפלגת צדק לכל הממשלה בשלה,מתחזים לנותנים ביד שמאל ולוקחים כפליים ביד ימין. תרתי משמע. הוצאתי דרכון אירופאי | 14.11.11 (ל"ת)
14. אני חשבתי שיש רק אחד כזה במדינה (כחלון) מיסתבר שיש עוד אחד דומה לכחלון אנחנו צריכים עוד 20 כאילו ויש לנו אחלה ממשלה זוהר | 14.11.11 (ל"ת)
13. לא קנסות מוגדלים ולא שלילת רישיון, יקטינו את מס' תאונות הדרכים זוהי דרך נוספת למלא את קופת האוצר. גם אם נוהגים בהתאם לחוק, תאונות ימשיכו להתרחש. | 14.11.11 (ל"ת)
12. לבדוק כמה מנועי רישיון על הכביש פשוט מכיוון שאינם יכולים לעמוד בטירוף הקנסות אי אפשר להמשיך כך,נוצרים פערים אפילו גדולים יותר כי אינם יכולים להתפרנס יובל | 13.11.11 (ל"ת)
11. צריך לשים מחסום בטון שעולה מהכביש כשהרמזור אדום. כך לא ניתן יהיה לעבור באדום והנהג יקבל עונש בהתאם למהירות שבה הוא נכנס לצומת. לחלופין ניתן לחמש את מצלמות המהירות במאג... טל | 13.11.11 (ל"ת)
10. האם אני קורא נכון??? הוא לא רוצה לפגוע בכיסו של האזרח אבל רוצה להגדיל עוד יותר את הקנסות למי שעבר עבירה בשלוש השנים האחרונות. למיטב ידיעתי כמעט לא קיים נהג שלא מקבל דוח אחת לשלוש שנים אז מה עשינו?????? בסופו של דבר רוצים לאמלל את האזרחים ולקחת מהם את הכסף שהם מנסים לחסוך מהקוט'ג. תתביישו לכם אנשים רעים! רזי | 13.11.11 (ל"ת)
9. שאמה המלך שאמה אתה מלך. הקנס צריך להיות פרוגרסיווי לאותו נהג. על עברה ראשונה מאותו סוג ובאותה שנה -250 ש"ח על עברה שניה - 500 ש"ח על עברה שלישית 750 ש"ח וכן הלאה. נהג שעושה הרבה עבירות יישלם הרבה מאוד. לא יתכן שעל עבירה ראשונה הנהג ישלם 1000 ש"ח, מה אנשים מגדלים כסף על העצים? הדלק יקר מטירוף, הביטוח, גם הרכב גם. מה יהיה? יוסי | 13.11.11 (ל"ת)
6. נשמע טוב. עבריינים מתמידים צריכים לשלם יותר כי כנראה שהקנס הראשון לא הטריד אותם. אזרח | 13.11.11 (ל"ת)
1. ללמוד מחכמים למה לא להטיל קנסות תעבורה פרוגרסיבים לפי המודל הפינלנדי. 750 ש"ח קנס על עברתתנועה לא מזיז לעשירים שמרויחים את זה בדקת עבודה. ככל שמשכורתו השנתית של נהג גבוה יותר כך ישלם קנס גבוה יותר. הקנס לא יהיה סכום מוחלט כאם אחוז מהשכר . תמיר | 13.11.11 (ל"ת)
כרמל שאמה: לא נאפשר הכפלת הקנסות לעברייני תנועה
19 תגובות לכתיבת תגובה