אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"ח טכנולוגי: מה גורם לפייסבוק לצעוד לקראת הנפקה?

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
הצגת את שיטת הבחירות בארה"ב באופן שטחי ביותר.
לשיטת הבחירה בארה"ב הרבה מגרעות (ובעיני, יותר מגרעות מאשר יתרונות). דבר ראשון - ברוב המקרים 2,000 קולות ממש לא מספיקים בשביל להטות את הכף - רוב המחוזות הם רפובליקאים או דמוקרטים באופן מובהק. דבר שני - הנציג הנבחר חייב לנהל קמפיין עצמאי, מה שמגדיל את הצורך שלו בתרומות. בדרך כלל, המרוויחים הגדולים מכך הם בעלי ההון, שיכולים בעזרת תרומות לקנות השפעה פוליטית. דבר שלישי - השיטה מעודדת התמקדות של הנציגים באינטרסים הצרים של המחוז על חשבון האינטרסים של כל המדינה. דבר רביעי - זה מקטין את מידת האמון שהציבור נותן בבית הנבחרים - בעוד שאנשים אוהבים את הנציג שהם בחרו, הם סולדים מהבית בכללותו (כעת מידת האמון בקונגרס עומדת על 9% בארה"ב - עלוב אפילו בהשוואה לכנסת). דבר חמישי - ברגע שמצביעים לפי מחוזות צריך גם לקבוע מהם - ותהליך שרטוט מחוזות הבחירה בארה"ב נגוע תמיד בפוליטיקה מהזן המלוכלך ביותר. (כמובן שגם זו לא הצגה מעמיקה של הנושא).
חושך שבטו שונא ארצו | 20.11.11
5.
פייסבוק נמצאת בדעיכה
כיום אנשים הרבה פחות מעדכנים סטאטוסים, יוצרים אבנטים ומעלים תמונות מאשר בעבר. הדבר מתרחש בגלל הקונספט שנמצא בשלבים מתקדמים של מיצוי. אם פעם פייסבוק גרם לריגוש גדול בקרב משתמשיו, היום מה שנותר ממנו זה מאגר תמונות מנופח וסוג של לוח מודעות משוכלל. מדי פעם מישהו זורק לאוויר איזה עדכון סטאטוס משמים ואנשים אפילו לא מגיבים על כך... ועוד משהו שיחזק את העניין: לפני כחודש פייסבוק הודיעה לכל משתמשיה שהיא מפסיקה את שליחת העדכונים האוטומטית לאימיילים (באופן דיפולטי). לטענת פייסבוק הם עושים זאת "בכדי להקל על המשתמש מלקבל יותר מדי עדכונים למייל". האמת היא שאנשים פשוט היו נכנסים למייל, קוראים את העדכונים ומדלגים על הכניסה לאתר פייסבוק עצמו (מה שגרם לירידה ברווחיות של הפרסומות בפייסבוק - שהוא מקור לחמו של האתר).
עבר זמנו, כמעט | 20.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת