אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ציון חלקי במבחן הבטיחות לרנו החשמלית

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
בישראל פליטת גזי החממה מרכב חשמלי גבוהה\דומה לרכב בנזין
פליטה ממוצעת של גזי חממה מייצור חשמל בישראל, עומדת על כ- 700 גרם לקוט"ש. צריכת החשמל ברכב חשמלי, כולל אובדנים בטעינה, היא לפחות 0.2-0.25 קוט"ש לק"מ. כלומר- לפחות 140- 175 גרם לק"מ. לעומת זאת מכוניות בנזין קטנות וחדישות - או מכוניות היברידיות, פולטות לפי הצהרות היצרנים כ- 110-130 גרם לק"מ, ובמציאות נניח 130-160. כלומר- בהשוואה לחלק ניכר מדגמי הרכב הזמינים כיום בישראל, פליטת גזי החממה מרכב חשמלי דומה או אף גבוהה יותר. בטעינה בלילה שרובה מבוסס על ייצור חשמל זול בתחנות כוח פחמיות - הפליטה הממוצעת לק"מ של גזי חממה ברכב חשמלי תהיה אף גבוהה יותר, ונפלטת גם כמות גבוהה של מזהמים כמו תחמוצות גפרית שאינם נפלטים מרכב בנזין- פשוט כי אין כיום גפרית בבנזין.
תגובה ל-17 | 26.11.11
14.
רנו - חשמלית
הצפיה הינה שרכב כזה מודרני "ללא מנוע בנזין שנורא מסוכן" יעבור את מבחני הריסוק בציון גבוהה ביותר כלומר 5 ואפילו יעלה את רמת הבטיחות לרף חדש שיאלץ את כל הרכבים להשתפר לרמת הבטיחות חדשה . זה לא קרה, מסתבר שהמיזם של מכונית חשמלית ירוקה לא מספיק טוב. צריך גם מכונית בטוחה עם ציון 5 +. לדעתי, רכב עם מצבר ששוקל 300 ק"ג כאשר כל הרכב שוקל 1300 ק"ג צריך לייבדק בשיטות ריסוק אחרות ומחמירות הרבה יותר ובפרט אם המצבר היה טעון ברגע הריסוק (קצר חשמלי על מצבר טעון גורם מיידית לשרפה וגם אם זה קרה חלקיק שניה לפני שהמצבר נהרס - תזכורת : זה מצבר עם מסה ואנרגיה גבוהים )
מאיר | 24.11.11
13.
פתאום כולם הופכים למומחי ריסוק
כאילו שמישהו הודיע לאנשי בטר פלייס כמה מכוניות נוסעות בישראל עם 4 כוכבים. הבעיה היחידה היא שבשנה האחרונה באמת וכמעט לא נרשמוט בכלל מכוניות עם 4 כוכבים. לא נורא - לפחות לאנשי המכירות של בטר פלייס יש מה לעשות כשאולם המכירה ריק
אובר חוכם | 23.11.11
7.
אממ...אהה..אני פשוט הולך להגיד את זה
אז? הפרסומות מנסים להוציא כל רכב כסופר בטוח שמקבל חמישה כוכבים על כל פיפס שאנחנו שוכחים שארבעה כוכבים זה בטוח בהחלט ונפוץ ביותר - סיטרואן פיקאסו, קיה פיקנטו ועוד הרבה רכבים קיבלו ארבעה כוכבים, אז? גם שאר הרכבים החשמליים שקיימים קיבלו 4 כוכבים, אז אני חייב לתהות על מה הטררם.
אז? אז? אז? | 23.11.11
4.
הנה מקור המידע, קרא ולמד
1) אתה כנראה מגיב מטעם בטר פלייס, מה קרה ? אין אנשים באולם התצוגה ? הישראלים לא בולעים את הבלוף, לא נורא, תמשיכו לגייס מקרנות הפנסיה של הציבור גם שיטה. 2) דלק 95 הוא דלק שנמצא בתעשיית הרכב כבר עשרות שנים, עשרות מקרים שלמדו מהם ועובדתית מעטות התאונות שאכן מיכל הדלק נפגע. 2) סוללות מכילות חומרים מאוד מסוכנים, שמתפוצצים מחום גם ללא ניצוץ (בניוד לדלק ) אל תפיל את הטלפון תשאיר אותו על הדשבורד של הרכב שלך הקיץ, יהיה מעניין.
חומר למחשבה ל 2!! | 23.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת