7. גם האילתים יודעים שעדיף לנסוע דרך מצפה רמון בלי ניידות , בלי סמיטריילרים ובלי רוחות צד חזקות . יותר מזה: מבאר שבע ועד צומת הערבה יש כבר 4 נתיבים מה שמקצר את הדרך בין אילת לב,ש דרך מצפה רמון. מי שנוסע דרך כביש הערבה מסכן את חייו. צביקה החשמלי | 09.12.11 (ל"ת)
6. לא עדיף כבר להשקיע ולבנות קו רכבת מהיר של כ170 קמ"ש לאילת וזהו?!? צריך לבנות קו רכבת לכל חור בארץ לבנות בתל אביב רכבת תחתית באילת לבנות רכבת קלה בירושלים עוד שתי קווים לרכבת הקלה לבנות שדה תעופה בתמנע לעשות פנוי בינוי ולשפר את חזות כל הערים לשאוף להיות ערים כמו באירופה! יונתן | 06.12.11 (ל"ת)
2. לא נשאר שקל גם לכביש 5 המעפן ?? לא מספיק שכל תאונה שם (ויש שם כמה תאונות בשבוע) משביתה את הכביש יחד עם איילון צפון וכביש 4 וחצי מדינה, אלא גם בונים עוד עשרות אלפי דירות לאורך הערים שנשפכות אל הכביש הזה ויכניסו לשם עוד עשרות אלפי מכוניות בעתיד הקרוב. אל תשלחו אותי לפריפריה ותתנו לי לנסוע 3 שעות ביום על הכביש, ואז אולי יהיה לי כוח לנסוע גם לאילת.... יובל | 06.12.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": המדינה תשקיע 200 מיליון שקל בהרחבת כביש הערבה
7 תגובות לכתיבת תגובה