אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אושרה תוכנית לפינוי בינוי ברחוב רקנאטי ברמת אביב ג'

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
תושבי רמת אביב גימל - היכונו לגזירה הבאה
בקרוב מאוד אזור השופרסל, בית הקפה "קפה גימל", הסופר פארם ומגרש החניה בחינם שנמצא ליד השופרסל בצומת הרחובות שלמה בן יוסף 22 ואחימאיר 1הולך להיהרס ולפנות מקום למגדל גבוה או שני מגדלים בין 10 ל-18 קומות עפ"י תכנית תא/3969 של העיריה. אכן אין רגע דל בשכונה וכדאי להתארגן נגד הגזירה הזאת. להזכיר שהסופר פארם הינו בית המרקחת היחידי בשכונה למי שאינו חבר קופת חולים "מכבי". יוצא מכך שרק מבוטחי "מכבי" לא ייפגעו בעוד ששאר מבוטחי הקופות יצטרכו לכתת רגליהם לסופר פארם ברחוב טאגור 32... חלמאות כבר אמרתי?
עפר | 10.06.12
35.
פינוי בנוי
קראתי בעיון רב את תגובות כל האנשים המכובדים.בקשה קטנה.למחשבה. יופי ואופי האדם לא תמיד צריך לבוא לידי בטוי בתיסכולו וקנאתו באחר ,וזה קשור לכל דבר בחייו.חלק קטן מהתגובות מבטאות את רמת צרות העין שיש לכותבים. הפריקט הנדון ,אחד הדברים החשובים והחכמים שקמו בעיר הזו. הידד לכם על כל המעשה הנבון הזה.בבקשה תעסקו בדברים היותר חשובים שיש לכם לעשות יום יום ולא בצרות עין, זה לא מוסיף דבר לכבודו של אדם. .שיהיה לכולכם בהצלחה. בברכה ובתודה אופיר..
אופיר  | 07.12.11
29.
לכל המגיבים ל -2 תודה - ובכל זאת....
ההסברים שלכם ברורים . כתבתי את התגובית מתוך תיסכול. אנחנו גרים ברחוב יוקרתי ברמת גן לא רחוק מבבלי. דירות (ישנות) בנות 5 חדרים נמכרות במעל 2.5 מיליון שקל. הצענו למספר קבלנים לקחת בנין ישן עם 9 דירות של 3 חדרים ולהפוך אותו לבנין חדש (38/2) עם 18 דירות של 5 חדרים, אף קבלן לא הרים את הכפפה. צחקו עלינו בפרצוף ואמרו לנו שאנחנו לא חיים במציאות.
צחי  | 06.12.11
28.
ל1, 19 וכל המתנגדים, וגם למחשבי היחס...
סעיף 197 לחוק הבניה מאפשר בהחלט להגיש תביעה כנגד הועדה המקומית/מחוזית על ירידת ערך במידה ויש כזאת, ע"פ קביעת שמאות. (יכול להיות סיבות רבות לירידת ערך, למשל בגלל פגיעה בגישה תחבורתית, או בגלל שהבניינים הגבוהים החדשים חוסמים את זרימת האוויר לבניינים הותיקים בסביבה...) כדאי להתאגד כדי לחלוק בעלויות השמאי והעו"ד, כי בתביעה כמו בתביעה יש גם סיכוי להפסיד, אפילו אם העובדות לטובתך. אגב לגבי היחס - שווי הדירות הסופיות אכן הוא הקריטריון בשיקולי הקבלן, אבל היחס הוא 1:2.1 איך שלא יסובבו את זה ולא 1:4 כמו שמנסים לרמוז....כי 96 מהדירות הגדולות והחדשות חייב הקבלן למסור ללא כל תמורה לדיירים הקיימים.
עוז | 06.12.11
25.
עיריית ת"א הורסת את העיר
גם היום, בשכות רבות על פני היממה, קשה מאוד לנוע בדרך נמיר צפונה. לעיתים זה נמשך קרוב לשעה להגיע מהקריה לשכונות הצפוניות ובהן רמת אביב ג'. תוספת הדירות המתוכננת בלי פתרון מוקדם של פרויקט יעיל להסעת המונים, באמצעות רכבת, היא התאבדות תעבורתית. כשזה יקרה כולם ירימו גבות ויבקרו את תרבות התכנון של עיריית ת"א המסונוורת מתוספת הארנונה. הגדלת האוכלוסייה בצפון ת"א, במקרה הטוב היא זלזול ברמת חייהם של תושבי העיר המיוסרת הזאת ובמקרה הפחות טוב יצירת תנאים לאסון תעבורתי של ממש. ראו הוזהרתם. באמת, לכו וממשו מיזמים של פינוי בינוי בדרום העיר שם זקוקים להם הרבה יותר. ראו הוזהרתם!
אלברט | 06.12.11
22.
גרתי פעם בשכונה הזאת, ברחתי מהנובו-רישיות, באותה רמה של סדרות הטלוויזיה שכבשו את המרקע
עכשיו בנוסף לכל הופכים את האיזור כולו לאיזור של מפלצות בטון, עם מאות דיירים במבנה פשוט מרחם על מי שגר שם ולחשוב שמשלמים מיליונים בשביל להיות חלק מהטירוף הזה מכיר גם את שורת הבנינים שהולכים להרוס, בנינים ברמה סבירה בהחלט שבשום מקום אחר לא היו נותנים יד לפינוי בינוי הזה מי שקוטף כאן קופה שמנה זה הקבלן שהצליח לדחוף (לא בדיוק ברור איך) את פקידות העיריה, ומסכנים הדיירים שתעבור תקופה ארוכה עד שיכנסו למשכן בדירה החדשה
 | 06.12.11
19.
1:2 זה גבולי ביותר ליזם, בשוק של היום אם יימשכו ירידות בהחלט יכול להפסיד אבל 9 צודק
צריך לבדוק יחס של מטרים ולא רק מספר יחידות למרות שאני מסופק אם זה 1:4 כי הדירות שם די גדולות גם כך ועוד על היזם לבנות על כורחו גם דירות קטנות, כך שבהחלט יכול להיות שהפרויקט הזה יפסיד כסף. ל-1 - יכול להיות שווה לשקול לגבש כקבוצה עילת תביעה - למרות שזה על פי חוק, גם בהפקעה יש מנגנון פיצוי אבל אני מסופק אם באמת תיגרם ירידת ערך או פגיעה משמעותית בקניינך, שווה אולי בדיקה מבחינה שמאית ומשפטית לפני שרצים הלאה. סהכ כל אדם שבונים על ידו נפגע במשהו אבל אי אפשר בגלל זה למנוע בניה חדשה והתחדשות עירונית.
ד | 06.12.11
18.
כל הבכיינים בענייני תנועה וחניה מבלבלים את המח
לגבי חניה - דירות חדשות בונים בד"כ עם 2 חניות צמודות. 96 הדירות הקיימות הן ללא חניות צמודות בכלל. כך שלא צפוי שינוי מהותי מבחינת חניה. אולי אפילו הקלה. לגבי תנועה - תוספת של 102 יחידות כלומר סדר גודל של 150 רכבים נוספים שצריכים לצאת מהשכונה בשעות הבוקר. על פני השעתיים של הלחץ בבוקר מדובר בקצת יותר מרכב אחד לדקה. ממש לא אסון בהתחשב בכך שיש 2 יציאות מהשכונה (צומת קק"ל-רקנאטי מצד אחד וצומת קק"ל-בן יוסף מצד שני).
דייר | 06.12.11
9.
היחס תלוי במחיר הקרקע ודבר שני כל הדיבורים על יחסים הם שגויים באופן עקרוני כיוון ש:
1. היחס אינו 2.1:1 אלא 4:1 כי בפועל יבנו דירות עם שטח כפול, וכידוע שווי דירה קשור לשטחה 2. מחיר הקרקע באזורים יקרים הינו המחיר המרכזי (בוודאי ברמת אביב, עלות הבניה היא פחות ממחצית גם בסטנדרט גבוה יחסית)
א | 06.12.11
6.
פינוי בינוי
מעניין שרק אצל המקומות שנחשבים עשירים כמו רמת אביב עושים פינוי בינוי . שיעשו פינוי בינוי בדרום תל אביב - קרית שלום. וכו'. אבל זה לא כלכלי לקבלנים ולכן לא יינתן שוחד לכל העוסקים בכך מטעם העיריה.לכן לא דוחפים לכך במקומות כאלו ומשאירים את הסלמס בדרום העיר ת"א.
מירו | 06.12.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת