4. תחשבו מחוץ לקופסא כיום יש מגמה של ירידת מחירים בגלל שחברות הליסינג מתחרות ביבואנים, כל שינוי של הסטאטוס קוו שיגרום לפגיעה בחברות הליסינג יגרום בסופו של דבר בתחרות ובמוטיבציה של היבואנים להוריד מחירים. תנו לשוק לעשות את שלו, הוא עושה את זה יפה מאוד בשנים האחרונות ותפסיקו לדבר כל הזמן נגד חברות הליסינג שבתכלס בלעדיהן הציבור היה משלם יותר על רכבים בסופו של דבר. בלי קשר צריך כבר להעיף את היצחק לוי הזה מכל המדרגות, אבל לעשו תאת זה בהדרגה כדי לא לגרום נזק מערכתי בשוק. אבנר | 08.12.11 (ל"ת)
3. אם זה סמוי, למה הוא מפרסם את זה? מדובר באיום (לא ממש) סמוי על היבואנים בפרסום המעשה,לוי יצחק מאותת ליבואנים שאם הם "יעיזו" לתת הנחות ללקוחות פרטיים, הוא ידפוק אותם במחירון, ובכך הוא משרת את האינטרסים של לקוחותיו האמיתיים - חברות הליסינג | 08.12.11 (ל"ת)
2. שיטת השקשוקה: הלימות הון וקומבינת יבואני/ליסינג/ביטוח הבלוף הגדול. המחירון משרת את יבואני הרכב, חברות הביטוח וחברות הליסינג. אם המחירון היה ריאלי, הלימות ההון של חברות הליסינג היתה יורדת ואז חברות הליסינג יביאו כסף מהבית. היבואן פוחד להוריד מחיר מחשש שיאבד את הלקוח החשוב - חברות הליסינג. חברות הביטוח שמחות למחיר הגבוה - גובות פרמיות גבוהות יותר. דידי | 07.12.11 (ל"ת)
1. איך האיש הזה מצליח להכנס לכותרת של עיתון הוא טוען בתוקף שהמחירון משקף עבודה של סקרים שהוא עושה. אבל מצד שני הוא קונה "מחקר" כדי "לקבוע" ירידת ערך. הוי הוי, לו היתי חברת ביטוח.... איך היתי מעיף אותו לכל הרוחות.... | 07.12.11 (ל"ת)
לוי יצחק: שכרנו חברה חיצונית שבודקת את יבואני הרכב
4 תגובות לכתיבת תגובה