13. המחירים עולים, המחירים יורדים אבל אם הרכב שווה את זה, ימשיכו להיות לו לקוחות. אבל בהחלט נכון שמקומם שיש מפעלים שלמים שמשקיעים בייצור הרכב אבל מוכרים אותו במחיר שווה לכל נפש (סתם לדוגמא, אני בעלים של פיקנטו ידנית שהיא בקטגוריית המיני, כאמור, והיא עלתה 61900 שקל, לא מחיר הגיוני לדעתכם?) ואז באים המשרדים הגדולים ופשוט לוקחים מאיתנו יותר כסף. רובי | 13.12.11 (ל"ת)
11. הכל עולה, למה שהמכוניות לא?! די כבר עם הקריאות המטופשות האלה לחרם שמרם. יש יבואנים ויש להם מוצר והם נותנים עליו מחיר כמו שבא להם כי זה עולם קפיטליסטי ולא קולחוז ברוסיה ומי שמתאים לו שיקנה ומי שלא שישאר עם מה שיש לו. לקרוא את התגובות פה ולא להאמין. אנשים חושבים שמגיע להם מכונית במחיר עלות כאילו יש להם מניה אצל היצרן. לפני חודש קנינו לבן שלנו סיאט איביזה כי היתה הוזלה מאוד משמעותית על הרכב ומכרו את הרכב ב-80 אלף במקום ב90 או משהו כזה שזה עלה קודם. אימא שלו עכשיו מאוד רגועה שהוא לא צריך להיות תלוי בחברים והאמת שגם אני. היינו קונים לו בכל מקרה אבל היתה הזדמנות של הנחה מאוד גדולה שעשו על הרכב אז למה לא לנצל את זה?! אבי מצר | 09.12.11 (ל"ת)
8. "קיצוץ" במיפרטי בסיס הרכב אצל היצרן לצד העלאת מחירים - שיטה ידועה בקרסו בסיסיים ביחס לדגם מקור היצרן. למשל- לא תמצאו בדגם בסיס רכב קשקאי VISIA - 4X2 רדיו דיסק קורא MP3 וכמו כן ריפודים ברמה בסיסית כדוגמת דגם מקור היצרן בחו"ל. פשוט מגוחך שחברת קרסו היבואן הרישמי מרשה לעצמו .."לקצץ" ...במיפרט בסיס הרכב גם כן לרוחב כיס הקונים בארץ. צרכנות /רכישת רכבים בשנת 2012 תקבל תפנית חדה בקהל הקונים - רובנו כבר לא מוכנים לקנות בכל מחיר ויש להניח שהיבואנים גם יחוו את החרמתנו בהתאם וישארו עם רכבים במלאי במהלך 2012 כל עוד לא יבואו לקראת תמחור -אבזור בתמורה למחיר שעלינו לשלם לרכבי היבואן קבוצת קרסו. ג.ג. | 08.12.11 (ל"ת)
7. לובינסקי נרדמתם בשמירה..היכן ה207 308 C3 C4 גיר ידני במחיר אטרקטיבי.. הזגמנות ל 207 שכבר מוחלפת ב208 יפיפה החדשה להשיג דיל טוב בידני החל מ65000 שח מנוע 1400 וכן מנוע 1600 ב 70000 שח צרפתי | 08.12.11 (ל"ת)
6. הכל בגלל הליסינג-מדוע אין יבואן אחד שיחרים את הליסינג? ויציין זאת....ויעשה הנחה לכולם אז אולי הישראלי יתן חיבוק ויקנה ממליץ לסובארו להיות הראשונים, הם גם ככה לא מוכרים כמעט את הB4 לליסינג וכל יתר הרכבים לשוק הפרטי בלבד, ולהוריד מחירים ב10% 108,000 לB3 1.6 אוטומט חדש, 100,000 גיר ידני 120,000 לXV 1.6 אוטומט, 140,000 לXV2.0 D דיזלטומט א | 08.12.11 (ל"ת)
5. משהו מאמין להם? איזה העלאת מחירים? קרסו לא מצליחים למכור רנו גם ככה, אז במחיר יותר גבוה? רועי | 08.12.11 (ל"ת)
4. אין בעיה שהכל יהיה יקר יותר פשוט לא נקנה אנחנו לא מפגרים תעלו את המחיר עוד 100 אלף ותראו איך אנשים מפסיקים לקנות דני | 08.12.11 (ל"ת)
3. כנראה שאת הרכב שלי אני אקנה עוד השנה לפחות אפשר להתנחם במבצעים שיש כרגע בשוק וכרגע נותרת השאלה האם קליאו הבטיחותית או פיז'ו שהיא ארוכה יותר? אלון | 08.12.11 (ל"ת)
2. שישארו עם הרכבים שלהם וישלמו חניה בנמל אשדוד עליהם חחחח לא קונים רכב חדש חרם על היבואנים דוד | 08.12.11 (ל"ת)
אפקט שרשרת: גם מכוניות הסופר מיני יתייקרו בינואר
14 תגובות לכתיבת תגובה