5. אפרופו כסף וזיהום אויר מישהו יכול להסביר לי מה הקטע של ההיברידי הזה? זה אמור להיות רכב חשמלי לפי מה שהבנתי אבל מה זה קשור שעכשיו מזרחי טפחות מפרסמים בנק היברידי - לא הבנתי את הקטע פה... רחל | 15.12.11 (ל"ת)
4. זו תוכנית מגירה של האוצר להעלאת נטל המס העקיף על האזרחים !!! עובדים עלינו ! זו תוכנית מגירה של האוצר להעלאת נטל המיסים על האזרחים התמימים שמאמינים לכל שטות, למשל, בנושא "איכות הסביבה". התוצאות: יותר מיסים על חשמל, מס על מכוניות לפי שעות נסיעה, איזורים, וקילומטראז' (!) , יותר מיסים על דלק וסולר ! הכל תחת השימוש בתירוץ החדש "איכות הסביבה". כמובן שמי שישלם את המחיר יהיה האזרח הקטן, והמפעלים, התאגידים והטייקונים יקבלו את החזרי המס שלהם מהמדינה !!! אל תהיו תמימים, משתמשים תירוצים לצרכי העלאת המיסים במדינה !!! הממשלה הזו צינית ורעה לעתיד הכלכלי-חברתי במדינה שלנו !!! איתן | 11.12.11 (ל"ת)
3. כל הכבוד לשר גלעד ארדן שהוא פועל להגנת הסביבה אבל השר עוזי לנדאו לא פועל מספיק להגנת הסביבה השר עוזי לנדאו הוא השר המזהם ביותר בממשלה ולא נראה שהוא פועל להגנת הסביבה הוא דואג רק לעשות בעיות לבית המשפט העליון וחבל מאד שוקי מרלה | 11.12.11 (ל"ת)
2. גלעד ארדן, שר הרואה את האדם כאדם ולא כזומבי. גם אם ההחלטה נובעת מתוך שיקולי עלות ותועלת, השר ארדן נותר אביר הסביבה. | 11.12.11 (ל"ת)
1. חרטטנים! 1) ההחלטה לעבור לאוטובוסים המזהמים פחות התקבלה לפני מספר שנים. מאז, האירופאים עברו לתקן יורו 5 ובקרוב 6 ו 7 בעת שכאן דן ומרבית כלי אגד עדיין בתקן 1, 2 ו 3. ועוד לא התייחסתי לחברות האחרות. ולא רק פיח הם פולטים אלא גם רעש מחריש אוזניים. 2) שוב אנו רואים כמה קל "להם" להעלות את מחיר הדלק, אבל לא להטמיע פתרונות להסעת המונים באותה הקלות! | 11.12.11 (ל"ת)
כסף נקי: תוכנית בהיקף 690 מיליון שקלים לצמצום זיהום האוויר
5 תגובות לכתיבת תגובה