אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"ח טכנולוגי: האם הטרשת החברתית הגיעה לשיאה?

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
אתם לא מעריכים את מלוא ההשפעה של רכב שנע ללא נהג
חישבו על מה שיקרה ביום שכל המכוניות יהיו אוטונומיות ושלרכבים הנהוגים ע"י אדם לא תורשה כניסה לכבישים. מספר התאונות ירד ל-0 או קרוב לכך (הסיבה שקשה לתכנן רכב אוטומטי וחסין מתאונות הוא הגורם האנושי, אם מוציאים אותו מהמשוואה, אין סיבה לתאונות). בנוסף, בהחלט תהיה ירידה בכמות הפקקים כיוון שאף אחד לא יחתוך את המחלף ברגע הלא נכון, או ינסה לפנות ימינה מהנתיב השמאלי ברגע האחרון. ואם מתכננים היטב את המנגנונים ששולטים בהם, הרכבים יכולים לנוע בתיאום מושלם, כמו להק ציפורים, כשכל הרכבים שרוצים לרדת במחלף מסוים מסתדרים בשורה ויורדים יחדיו בצורה חלקה. נהיגה היא לא מטלה לבני אדם, ומחשבים יכולים לעשות את זה טוב הרבה יותר.
נמרוד | 11.12.11
6.
מכונית משותפת-גאוני! איך לא חשבו על זה קודם?...
אה רגע... בעצם לא קוראים לזה אוטובוס?... או רכבת?... או מונית?... מה שכן, המונית הזו אכן תהיה זולה יותר בגלל חוסר הנהג, אבל עדיין, גדולתו של כלי תחבורה אישי היא זמינותו הרבה. אתה צריך לצאת באופן לא צפוי לאן שהוא ל 5 דקות? אין בעיה, יש מכונית. אישתך מתקשרת אליך ומבקשת שתאריך את זמן שימוש במכונית ע"י עיקוף לסופר מסוים? אין בעיה, אף אחד אחר לא מחכה. ובהתחשב בעבדה שרוב האנשים מנהלים אורך חיים דומה (שעות ערות, עבודה, שינה) יווצרו לך שעות שיא שכולם יצטרכו את האוטו ולאף אחד לא יהיה- ושעות שפל. בקיצור מדובר כאן על שיפור בתחבורה ציבורית(כולל מוניות)- אבל לא יותר מזה.
 | 11.12.11
1.
"...במהרה בימינו, אמן..."
לא הייתי ממהר לשמוח לאידם של חברות הרשתות החברתיות, חברות אלו מחזיקות המון אנשים ומספקים המון עבודה הן לאנשי טכנולוגיה והן לאנשי הצווארון הכחול. מעובדי קפיטריה בבנייני המשרדים שלהם ועד לחברות החומרה שמייצרות ציוד ל-Data center שלהן, וכמובן לכל החברות שמספקות אספקה וציוד לחברות שמספקות שירות לפייסבוק ודומיה. המון אנשים חיים מזה, ובעידן של משברים כלכליים וצניחת המערב, כל חברה בתחום שסה"כ עושה טוב לאנשים, מבורכת.
משה | 11.12.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת