4. הסיבה שמשרד התחבורע מתעקש על תקינה אירופאית היא שבוורשה לא היו מכוניות אמריקאיות מקס פאואר | 16.12.11 (ל"ת)
3. נו באמת... דרישות משרד התחבורה... בארה"ב מוכרים בשבוע אחד את כל מה שנמכר כאן בשנה (טובה) ותצורת התאורה בעלת התקינה האמריקאית היא בטח לא גורם התאונות הראשי שם - או בכל מקום אחר. למעשה, קשה להניח שהתקינה האמריקאית בנושא משפיעה כהוא זה על תאונות דרכים ביבשת זו בה נוספים יותר מ-12 מליון כלי רכב חדשים כל שנה. אצלנו, לעומת זאת, ישבו חכמי משרד התחבורה - ומאחר וכבר פתרו את כל תחלואי המדינה התעבורתיים, יערכו אין ספור כינוסים כדי להבין כמה גרועה (למי?) היא התקינה האמריקאית לתאורת חזית. נו באמת... איתן | 15.12.11 (ל"ת)
2. השאלה אם זה יוזיל את המחיר אם כן זה שווה אם זה ילך ליבואנים, כרגיל, זה לא כזה שווה בארה"ב הרכבים הרבה יותר זולים מצד שני יש מיסים ... א | 15.12.11 (ל"ת)
1. לאיזה סוג ייבוא האמור בכתבה מתייחס? לרכבים בייבוא אישי, ע"י היבואן הרשמי (קרסו במקרה הזה) או שגם וגם? גיא | 14.12.11 (ל"ת)
כפי שנחשף ב"כלכליסט": רכב יפני ראשון בתקינה אמריקאית הגיע לישראל
4 תגובות לכתיבת תגובה