אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדור הצעיר עובר לקדמת הבמה: תומר כהן מונה לתפקיד מנכ"ל "מאיר רכב"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הונדה רכב יקר בלי סיבה מוצדקת
סיפרו לנו שהונדה שומרת על הערך שלה לא נכון הונדה סיוויק מודל 2011 שווה כיום 75000 טויוטה קורולה מאותו שנה דגם 1600 סמק שווה 81000 טויוטה עולה הרבה פחות מההונדה ועדיין מחיר המכירה שלה גבוהה בהרבה מהונדה סיוויק מסקנה הונדה לא מחזיקה מחיר ירידת ערך גדולה לרכב. בנוסף אין ביקוש למכוניות הונדה סיוויק יד שניה הרכב לא סחיר ואי אפשר למכור ביד שנים כי אין ביקוש לרכב את כל הדברים הללו מסתירים מהקונים ומוכרים לנו סיפורים על רכב שמחזיק מהערך שלו קל למכור אותו ובנוסף הונדה העלתה את המחיר לסיוויק למחיר לא הגיוני לתמורה כפי שהוסברה ולכן לא קונה הונדה סיויק
בועז | 23.07.15
6.
להציל את הונדה
במשך למעלה מ-20 שנה, החלפתי מידי 3 שנים הונדה אקורד בהונדה אקורד, והייתי מאושר ומרוצה. הכל היה טוב ויפה עד סוף שנת 2009, שאז החליט מישהו ב"מאיר" להעלות את מחיר המכוניות מתוצרת הונדה לגבהים בלתי הגיוניים בעליל, מה שגרם לי (ומסתבר גם לאלפי לקוחות אחרים) לנטוש את "הונדה" ולרכוש מכוניות אחרות (טובות ומענגות לא פחות!) במקומן. הונדה - מותג רציני ומוערך, הפך באחת לבלתי רלבנטי בשוק המכוניות בישראל:- די להסתכל בכבישים ולחפש כמה מכוניות הונדה חדשות נמצאות מסביבך, או לעיין בטבלאות המכירות של יבואני הרכב, כדי להבין עד כמה הנפילה ארוכה וכואבת. חבל רק שלקח כמעט 3 שנים לבעלי "מאיר" להבין ולקלוט את עומק הצרה שאליה נקלעו, ולהגיע למסקנה שחייבים לבצע שינויים של ממש.
אשר יגורתי | 22.12.11
1.
נקווה שהדור החדש ישכיל להפוך את הונדה למכונית נמכרת יותר
הונדה סיביק (תוצרת תורכיה) עולה 140 אלף ובעלת ביצועים דומים לטויוטה קורולה שעולה 120. ההונדה אקורד עולה סכום דימיוני, ולכן אין להתפלא שהונדה משתרכת הרחק מאחור בשוק המכירות. אני לא מתפלא שהמנכ"ל גלבוע הולך הביתה ונקווה שמחליפיו חושבים שיווקית אחרת. השורה האחרונה, היתה לי סיביק והייתי מרוצה, רציתי סיביק חדשה שהיתה יקרה מדי, לכן קניתי קורולה ואני מאוד מרוצה.
ב.ק. | 18.12.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת