אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרויקט הנתיב המהיר בכניסה לירושלים יוצא מהקפאה

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
המשאב הלאומי: פקקים
הממשלה מוכרת את הפקקים ליזמים, כדי שירוויחו על זה כסף. הייתם מאמינים, המדינה מצאה משאב טבע חדש שמוכנים לשלם עליו כסף: פקקים. כך, המוטיבציה של פתרון בעיית הפקקים בעזרת רכבות ותחבורה ציבורית מתנדף. הפקידים יוכלו לעבוד אצל הזכיינים בעתיד, הזכיינים משלמים לממשלה וכולם מרוצים חוץ מהאזרחים.
ערן | 20.12.11
18.
להחרים כבישי אגרה אנחנו נותנים לממשלה שמקבלת מיסוי עצום במיוחד בתחום הרכב
לעשות עלינו את שיטת מצליח או מסריח תלוי בגישה אם יצליח הציבור האדיש יסע בכביש האגרה שהוקם בכספינו!!! וישלם עליו כסף נוסף למה ?כי אנחנו לא מגובשים אנחנו נותנים לשוליים לשלוט בנו על ידי מנהיגים ששומרים על הכסא ולא על איכות השלטון והמדינה וברגע שנחרים את כל כבישי האגרה הרעיון ההזוי של כביש שאנחנו משלמים עליו בפעם השניה ירד מסדר היום רעיון זה יהי מוצדק כאשר התחבורה הציבורית תהיה ברמה אירופאית כמו שמשרד האוצר אוהב להשוות אתנו לאירופה בהרבה דברים אז בבקשה גם כאן
נעם  | 20.12.11
14.
היום הנתיב לרכב ציבורי, כך לפחות חלק מהפרטיים יעבור אליו ויקלו על עומס
החוצפה היתה לפני מספר שנים כאשר גזלו אחד משלושת הנתיבים לרכב ציבורי בלבד. עכשיו לפחות חלק מכלי הרכב הפרטיים שמוכנים לשלם יעבור משני הנתיבים לנתיב ציבורי ויקלו קצת את העומס. כל בוקר בפקק ארוך בכניסה לי-ם רואים איך עוברים אוטובוסים במהירות של 80 ק"ש בנתיב זה.
אני | 20.12.11
9.
בכל בוקר אני רואה את זה ורותח - נתיב אחד לעשירים והשני נגד רמאים
40 שנה חיכינו שירחיבו את איילון. כשזה קורה, נבנים שני נתיבים, ושניהם לא עבורי, האזרח משלם המסים. בעצם אחד מהם כן בשבילי, הוא מכיל גדר הפרדה שצועקת לשמים - אתה רמאי. שני נתיבים נוספו, התנועה בשניהם יחדיו היא כמו בשליש נתיב. העיוות זועק לשמים. שלכם, איש הייטק שבוז, שמימן עצמו 5 שנות לימוד כדי לגלות שהשכר שלו לא מספיק למשכנתא ולגן של שני ילדים, שאותם הוא לא רואה כי הוא נוסע שלוש שעות ביום בפקקי ענק לעבודה, בטרנטה בת 10 אחרי שלקחו לו את רכב הליסינג, כי אין תחבורה ציבורית המקשרת בין שני המקומות הנידחים "רחובות" ו"רמת החיל", ונאלץ לגלות שמדינתו מגדירה אותו - רמאי
... | 20.12.11
8.
קפיטליזם חזירי בשיא חוצפתו. יש לבטל את המכרז ולבטל את כבישי האגרה
פירטיות מודרנית בחסות השלטון, יש לעצור את התופעה ולהפסיק לספר לנו סיפורים. הכבישים שייכים לכל תושבי ישראל ואסור לתת לאף אחד לעשוק אותנו, ענף הרכב מספק לאוצר המדינה כספי מיסים לסלילת כבישים ומחלפים בשפע.
יאיר הגלעדי | 20.12.11
5.
ההוכחה הניצחת לכך שאנשים אפילו לא טורחים לקרוא את הכתבות.
מדובר בנתיב שכבר ממילא קיים (בחלקו) כנתיב לתח"צ בלבד. נכון, הנתיב יוארך. אבל זה נתיב שממילא קיים. אז, לענ"ד, אין כאן הבדל ממשי. אבל הכי קל לקפוץ כמו תיש ולהגיד כל מיני דברים. ואגב, "מאיון עליון" ? בחיאת. לא רוצים, אל תשלמו. יותר מזה, תחנו בחוץ (ויקימו חניון , כפי שהקימו בשפירים) ואז תכנסו בחינם. בטח זול יותר מלעמוד בפקק. אבל מה, להתלונן לא עולה כסף. אז מתלוננים. מה יש, לא טוב ?
דן | 20.12.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת