31. אגד לנסיעה ישירה דרך הנתיב המהיר פתוח ללא פקקים. צריך להרחיב את זה לכל הארץ מירב | 20.12.11 (ל"ת)
29. מצטרף לבקשה מעלי. גם אני נוסע לירושלים ולא מבין למה אין עדיין נתיב שלא מתנגש עם הציבורי ירון | 20.12.11 (ל"ת)
26. אני נוסע לירושלים כל יום ודורש סלילת נתיב נוסף שלא יפריע לנתיב של התחבורה הציבורית חנוך | 20.12.11 (ל"ת)
24. פתרון יש כבר נתיב לתחבורה ציבורית.אפשר להוסיף לזה מכוניות עם עד 4 נוסעים ....כל היתר ישלמו.זה הדרך החיד להקטין את העומס בכבישים.פשוט רואים יותר מידי מכוניות בכבישים אם נהג. מרק | 20.12.11 (ל"ת)
23. המשאב הלאומי: פקקים הממשלה מוכרת את הפקקים ליזמים, כדי שירוויחו על זה כסף. הייתם מאמינים, המדינה מצאה משאב טבע חדש שמוכנים לשלם עליו כסף: פקקים. כך, המוטיבציה של פתרון בעיית הפקקים בעזרת רכבות ותחבורה ציבורית מתנדף. הפקידים יוכלו לעבוד אצל הזכיינים בעתיד, הזכיינים משלמים לממשלה וכולם מרוצים חוץ מהאזרחים. ערן | 20.12.11 (ל"ת)
22. עוד מיסים ?! הממשלה הגרועה והרעה הזאת חייבת ללכת הביתה !!! על כל הכבישים במדינה אנחנו משלמים את מיסי הרכב הגבוהים בעולם !!! אין סיבה לכביש לעשירים בלבד !!! רוני | 20.12.11 (ל"ת)
21. לא יחמיר את מצב הפקקים בכניסה לירושלים מכיוון שכרגע הנתיב מיועד לתחבורה ציבורית בלבד (נת"צ). אולי קצת יקל את העומס, מכיוון שיהיו כאלו שיבחרו לשלם... אריה | 20.12.11 (ל"ת)
19. כנראה שחלם זה כאן. מה השר כץ לא יודע שיש תוכנית שאושרה לבניית גשר מעל מחלף מוצא... זיו | 20.12.11 (ל"ת)
18. להחרים כבישי אגרה אנחנו נותנים לממשלה שמקבלת מיסוי עצום במיוחד בתחום הרכב לעשות עלינו את שיטת מצליח או מסריח תלוי בגישה אם יצליח הציבור האדיש יסע בכביש האגרה שהוקם בכספינו!!! וישלם עליו כסף נוסף למה ?כי אנחנו לא מגובשים אנחנו נותנים לשוליים לשלוט בנו על ידי מנהיגים ששומרים על הכסא ולא על איכות השלטון והמדינה וברגע שנחרים את כל כבישי האגרה הרעיון ההזוי של כביש שאנחנו משלמים עליו בפעם השניה ירד מסדר היום רעיון זה יהי מוצדק כאשר התחבורה הציבורית תהיה ברמה אירופאית כמו שמשרד האוצר אוהב להשוות אתנו לאירופה בהרבה דברים אז בבקשה גם כאן נעם | 20.12.11 (ל"ת)
15. שוב פעם מפריטים את חובות המדינה?! מה יהיה? להעיף את הליכוד מהשלטון!!!!!!!!!!!!!!!! | 20.12.11 (ל"ת)
14. היום הנתיב לרכב ציבורי, כך לפחות חלק מהפרטיים יעבור אליו ויקלו על עומס החוצפה היתה לפני מספר שנים כאשר גזלו אחד משלושת הנתיבים לרכב ציבורי בלבד. עכשיו לפחות חלק מכלי הרכב הפרטיים שמוכנים לשלם יעבור משני הנתיבים לנתיב ציבורי ויקלו קצת את העומס. כל בוקר בפקק ארוך בכניסה לי-ם רואים איך עוברים אוטובוסים במהירות של 80 ק"ש בנתיב זה. אני | 20.12.11 (ל"ת)
12. שוב תחבורה לעשירים עם סבסוד ממשלתי בנוסח מנהרות הכרמל הכושלות והריקות מתי יבינו שרק תחבורה ציבורית יעילה תפתור את הבעיות ותקטין את השתוללות התקציבים במדינה על כבישים - עשרות מליארדים בעוד הרווחה קורסת, והפערים החברתיים הולכים וגדלים. רק תחבורה ציבורית | 20.12.11 (ל"ת)
11. אבל כבר יש שם נת"צ בת"א טענו שאין נת"צ וככה עלות סלילתו מועברת לקבלן בתמורה לאגרת הנסיעה של רכבים פרטיים. בי-ם כבר יש נת"צ בקטע הכביש הרלוונטי, אז למי זה יעזור להפוך אותו ל"נתיב מהיר"? רק לקבלן ולכמה עשירים שיסעו בו... | 20.12.11 (ל"ת)
10. אני בספק אם נתיבי העשירים יעמדו במבחן בגצ עורקי תחבורה ראשיים, מתוכם 40 אחוז משמש כמות שהיא כחמישה אחוז בלבד ממשתמשי הכביש, כי יש להם כסף. מזועזע כל יום | 20.12.11 (ל"ת)
9. בכל בוקר אני רואה את זה ורותח - נתיב אחד לעשירים והשני נגד רמאים 40 שנה חיכינו שירחיבו את איילון. כשזה קורה, נבנים שני נתיבים, ושניהם לא עבורי, האזרח משלם המסים. בעצם אחד מהם כן בשבילי, הוא מכיל גדר הפרדה שצועקת לשמים - אתה רמאי. שני נתיבים נוספו, התנועה בשניהם יחדיו היא כמו בשליש נתיב. העיוות זועק לשמים. שלכם, איש הייטק שבוז, שמימן עצמו 5 שנות לימוד כדי לגלות שהשכר שלו לא מספיק למשכנתא ולגן של שני ילדים, שאותם הוא לא רואה כי הוא נוסע שלוש שעות ביום בפקקי ענק לעבודה, בטרנטה בת 10 אחרי שלקחו לו את רכב הליסינג, כי אין תחבורה ציבורית המקשרת בין שני המקומות הנידחים "רחובות" ו"רמת החיל", ונאלץ לגלות שמדינתו מגדירה אותו - רמאי ... | 20.12.11 (ל"ת)
8. קפיטליזם חזירי בשיא חוצפתו. יש לבטל את המכרז ולבטל את כבישי האגרה פירטיות מודרנית בחסות השלטון, יש לעצור את התופעה ולהפסיק לספר לנו סיפורים. הכבישים שייכים לכל תושבי ישראל ואסור לתת לאף אחד לעשוק אותנו, ענף הרכב מספק לאוצר המדינה כספי מיסים לסלילת כבישים ומחלפים בשפע. יאיר הגלעדי | 20.12.11 (ל"ת)
7. שוב נשלם על מה ששילמנו כבר במיסים שלנו שוב האנשים שצריכים להגיע כל יום לעבודה צריכים לשלם בכסף או בזמן יקר. החוצפה פשוט עברה כל גבול. נגמרה הבושה. | 20.12.11 (ל"ת)
5. ההוכחה הניצחת לכך שאנשים אפילו לא טורחים לקרוא את הכתבות. מדובר בנתיב שכבר ממילא קיים (בחלקו) כנתיב לתח"צ בלבד. נכון, הנתיב יוארך. אבל זה נתיב שממילא קיים. אז, לענ"ד, אין כאן הבדל ממשי. אבל הכי קל לקפוץ כמו תיש ולהגיד כל מיני דברים. ואגב, "מאיון עליון" ? בחיאת. לא רוצים, אל תשלמו. יותר מזה, תחנו בחוץ (ויקימו חניון , כפי שהקימו בשפירים) ואז תכנסו בחינם. בטח זול יותר מלעמוד בפקק. אבל מה, להתלונן לא עולה כסף. אז מתלוננים. מה יש, לא טוב ? דן | 20.12.11 (ל"ת)
3. כל "נתיב מהיר" זוהי הכרזה מובהקת של כשלון הממשלה שלא יכולה לספק את דרכי התחבורה הראויים ולכן אין מנוס מלעשות כביש "עוקף פקק". בכל פעם שתסעו ליד נתיב כזה או דרך נתיב כזה תזכרו איך הממשלה נכשלה ואתם משלמים על זה ברגע זה. | 20.12.11 (ל"ת)
2. לעצור את המיזם ע"י בחירות עכשיו!, הליכוד צריך מסלול מהיר הביתה כבישים למאיון עליון בלבד, והשאר? ברכבת! אני ועני | 20.12.11 (ל"ת)
1. אחת שנוסעת לירושלים כל יום גם ככה יש פקקים איומים בנסיעה לירושלים אז לגזול נתיב אגרה!!!1 שר התחבורה זו חוצפה וחוסר התחשבות באנשים העובדים שזמנם יקר!!!!!!!!!! כנראה לא יחפת לו הוא לא משלם על הזמן ודלק העיקר אני ואחרים משלמים בשבילו אזרחית | 20.12.11 (ל"ת)
פרויקט הנתיב המהיר בכניסה לירושלים יוצא מהקפאה
32 תגובות לכתיבת תגובה