4. תשובה לגבי האינטראקציות בתור מישהו שמשחק במשחק כעשרה ימים אני יכול להגיד כמה דברים בנושא האינטראקציה עם נותני המשימות גם היא בהנפשה מלאה וכמעט בכל משימה יש לך אפשרות לבחור תשובה שתתן לך נקודות לצד האפל או לצד האור ופה אני מגיע לדבר השני כל החלטה תשפיע על העלילה בדרך שונה ככה נוצרים סיפורי עלילה שונים כמו כן קבלת ההחלטות משפיעה גם על הפמליה שהולכת איתך במהלך המשימה ככה שישנם אינטראקציות רבות במשחק שיכולות לגרום לזה שכל פעם שנשחק במשחק מחדש נוכל להשיג תוצאה שונה מקווה שענה על השאלה אופיר רוזנברג | 06.01.12 (ל"ת)
3. פלנטות אני משחק wow ויש בwow עוד עולם גדול מאוד: אאוטלנדס. כל הפלנטות ביחד גדולות מאזרות׳, אך קטנות מאזרות׳ ואאוטלנדס ביחד. חוץ מזה, יכול להיות שמדדו את הגודל של אזרות׳ על בהמת רכיבה, שכנראה יותר מהירה מהדמויות בSWTOR. מישהו | 24.01.12 (ל"ת)
2. מעניין, תודה ! נראה כי המשחק טוב מיסודו, אבל כמו רוב משחקי ה MMO. דרושים כמה חודשים בשביל לעשות אותו יציב. עמרי | 22.12.11 (ל"ת)
1. אוקיי, אבל מה לגבי הדיאלוגים וסימולציה של חיברות? סיפור טוב זה כמובן הבסיס, אבל כשאני מדרג משחק אני מסתכל על האינטרקציות שלו. על האפשרויות שלי לדיאלוגים שמושפעים מהדמות שלי ומהמעשים שלי בעבר. משחק טוב, זה משחק שבפעם הראשונה שאני מסיים אותו, אני מקבל רק שליש מהתוכן שלו. בשנים האחרונות יצאו מספר משחקים לא רעים מבחינת עלילה, אבל מבחינת אינטרקטיביות וסימולציה סוציאלית... אני מכיר רק את ARCANUM ו FALLOUT יש גם את BG בקטנה. אגב, איך האינטרקטיביות של המשחק (לא מבחינה חברתית, מבחינת חפצים)? שחקן תפקידים Oldschool | 22.12.11 (ל"ת)
בדיקת "כלכליסט": Star Wars The Old Republic - זהו כן המשחק שחיפשתם
4 תגובות לכתיבת תגובה