13. עובד לשעבר בחברת ארואל למגיבים מתחתי, גם אני הייתי עובד ארואל ומה שכתב מגיב מס' 11 פשוט לא נכון, החברה כן חייבת כסף, גם לעובדים וגם לספקים. עברו 12 שנה מאז ואף אחד כבר לא "בונה" על הכסף הזה אבל להגיד שהוא שילם לכולם זה פשוט לא נכון ולא מסתדר עם העובדות. בנוסף, המוניטין של מיקי ויינשטיין ידוע לכול מי שעוסק או עסק בעבר בענף התעופה, אהיה עדין ואומר שהמונטין שלו לא טוב. במידה מסוימת אני שמח שהוא לא קיבל שוב רשיון כדי להמשיך לזרוק את הכסף של המשקעים וגם לא לשלם משכורות לעובדים החדשים שגייס שלא מכירים את האיש. יום טוב לכולם. ארואל | 19.04.12 (ל"ת)
12. למבין בענף התעופה שכנראה לא מבין כלום אתה מטורף אם חשבת שמישהו התכוון להפעיל ללא רישיון הפעלה. ליד אייר נעצרה בתהליך הרישוי בגלל שהתקנות הרישוי הקיימות לא עומדות בסטנדרטים בין לאומיים הייתי עובד ארואל בעבר, החברה נסגרה ולא התרסקה. אף נוסע לא נישאר בחו"ל וכל העובדים קיבלו את שכרם. ולא נישארו חובות כנראה שפוטרת בעבר מחברת ארואל אחד שמבין יותר | 08.01.12 (ל"ת)
11. מבין מענף התעופה למגיב 6 ואלו שתומכים בו , האם אתם רוצים לעלות למטוס של חברת תעופה שאין לה רשיון להטיס נוסעים??? אם אתה טיס אז אתה מבין וודאי שלא כל אחד יכול לקנות מטוס להעסיק טייסים ודיילים ולהתחיל לטוס..במיוחד לא אחד שכבר ריסק חברת תעופה ישראלית "ארואל" למי שלא זוכר. | 05.01.12 (ל"ת)
10. תגובה 6 מפרטת בפשטות את המצב העגום של התעופה הארץ. מגיב 6 צודק בכל 100 האחוזים. טייס | 04.01.12 (ל"ת)
9. צודק מאוד מגיב 6 צודק מגיב 6 - עניי עירך קודמים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והבירוקרטיה חוגגת | 03.01.12 (ל"ת)
7. חברה ישראלית בכנס התעופה בבית חיל אוויר מנכ"ל רת"א סיפר שכל שנה 5 חברות שכר אירופאיות מתווספות לחברות הטסות לישראל. אולי בסוף תבין אדוני מנהל רת"א ש"עניי עירך קודמים" !!! למה לתת לאחרים לטוס לארץ ? ולא לאפשר לחברה ישראלית לייצר מקומות עבודה, ולתת לציבור הישראלי הרגשה שהם טסים בחברה ישראלית ????? טייס אזרחי | 03.01.12 (ל"ת)
6. מה הבעיה- קצת יצירתיות! תקים את החברה כקפריסאית עד שבארץ יתארגנו לא קפריסין ובטח לא יוון יעשו בעיות תמורת תשלומי אגרה שונים. ליאם | 03.01.12 (ל"ת)
5. אם הם לא מכירים את הסיכונים העיסקיים אז עשו להם טובה לפני שיפסידו הרבה הרבה יותר הם מכירים את הסיכונים העיסקיים | 03.01.12 (ל"ת)
2. ושוב הבירוקרטיה הישראלית עושה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב לתקוע כל דבר שנים וכמובן לשמש כלי בידי קבוצות חזקות על מנת למנוע תחרות | 02.01.12 (ל"ת)
1. למה לעזאזל מישהו רוצה להיכנס לעסקי התעופה הלא רווחיים?? לפעמים מתסכל לראות שגם אנשים עם כסף ("משקיעים פרטיים מחו"ל") לא יודעים מה לעשות איתו, מלבד לשרוף אותו בדרכים יצירתיות. הקורא הנבון | 02.01.12 (ל"ת)
פרסום ראשון: הופסק הליך הרישוי של חברת התעופה הישראלית החדשה ליד אייר
13 תגובות לכתיבת תגובה