אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חודש לאחר ההשקה: רמי לוי גייס 10,000 לקוחות; רוב המניידים מפרטנר

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
רמי לוי
מסכימה עם מ"ס 19 חברה בלי עובדים מקצועיים ,מתקשרים אליהם לתיקון חשבון כל חודש ולא מתקנים את החשבונות .ממתינים על הקן הרבה זמן עד שנציג עונה. צריך לטפל גם במוסדות שמפעילים מענה קולי ,וניתוב שיחות ,עד שמגיעים ליעד זמן שחה על חשבון הלקוח.מדוע לא נחשב זמן שיחה מרגע שהפקיד מדבר עם הלקוח?
רונה | 07.01.12
25.
שירות הכי גרוע באורנג
אחרי שסבלתי קשות מפלאפון, חשבתי שיותר גרוע לא יכול להיות..., אורנג הראו לי שהרבה יותר גרוע מגרוע יכול להיות אצלם עם אינספור שיחות למוקד שירות וזמן יקר ועצבים, בתור לקוח עיסקי אמתין להתייצבות בחברות החדשות ואז אחליט לאן לעבור...
מומחה להרחקת יונים | 07.01.12
11.
עברתי מפרטנר בפרנציפ-לא רק בגלל המחיר. לא סובל את בן-דב
הסיבה למעבר לרמי לוי היתה כמובן המחיר- שליש ממה שאני משלם באורנג'. אבל לא רק בגלל הסיבה הזו- אלא גם מתוך מחויבות לתרום את חלקי הצנוע להחלשת המונופולים ובעיקר עונש קטן למר אילן בן דב שמעז לקחת הלוואות ענק, להטיל סיכונים על המערכת הבנקאית ובסופו של דבר גם על הפנסיות של כולנו- ובסוף להציע תספורות וקרחות למיניהם. כל מקום בו אוכל לתרום את חלקי הצנוע להפחתת הכוח של הקונצרנים העושקים- אעשה זאת. הפסקתי לרכוש מוצרים של תלמה, עלית-שטראוס, אוסם , סנפרוסט, אחלה, צבר , התנתקתי מהוט ועברתי לצלחת לווין פרטית.
מישהו | 05.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת