19. איך מחרתיים זה שבת ? המטרה אולי לחשוב שיודעים שיהיה בלגן ברכב , לא להשתמש בו אלא להשתמש בתחבורה ציבורית וכן אני נהנה בא למרות שלפעמים יש בעיות , אני אוהב את זה שהנהג נוהג ואני נח הוא משחק בטלפון או קורא מחזה דוד וניה עכשיו . דקל דקל | 09.01.20 (ל"ת)
18. התכנית טובה בעיקר ליזמים לא לעירייה, שאמורה לפתח אקדמיה, מרכז לסטודנטים ואיכות אנושית לשכונותיה הדרומיות, או לחילופין לאפשר לסמינר להתרחב במתחם הקיים ולא להתכווץ לשליש מגודלו. לא לגזבר העירייה שנאלץ לוותר על כל היטל ההשבחה בהיקף של מאות מליוני שקלים בעזרת תעלול של היזם. לא לסמינר המכיל כיום איכויות אנושיות (סגל מורים וניהול) ופיזיות (מרחב פתוח מגונן ומטופח) נדירות שזיכו את הסמינר כמכללה מובילה בשביעות הרצון של תלמידיה. לא לקיבוצים המוכרים נכסים חינוכיים חברתיים בנזיד עדשים. לא לתושבי השכונות הדרומיות והמזרחיות שניפסלו ע"י הנהלת הסמינר המתיימרת ללמד ולחנך ונתקעת בצפון הדשן של העיר. היחידים שירוויחו, כרגיל, יהיו היזמים ואולי המשתכנים העשירים בקומות העליונות של מגדלי הדירות. רוב המתנגדים צבעים ומשכיחים את העובדה שתכנית סמינר הקיבוצים היתה ידועה בעת שרכשו את דירותיהם הסמוכות. אביב | 12.01.12 (ל"ת)
17. כאילו עכשיו אין שם ג'ונגל תחבורתי כל תל אביב היא ג'ונגל תחבורתי. במקום להשקיע בתחבורה ציבורית ועדיף רכבת תחתית משקיעים במכוניות פרטיות | 10.01.12 (ל"ת)
16. סוף סוף תכנון המעודד שימוש בתחבורה ציבורית אם המודל התחבורתי אומר שיש גידול בשימוש במכוניות.... משהו דפוק בתכנון המודל התחבורתי או בתכנון העירוני של המתחם. בעולם יש מגמה ברורה של צמצום מקומות החניה. האם עיריית ת"א שמעה על המגמה הזו? או שהיא עדיין במצב של "מחרבשים כרגיל"? אחד שמבין | 09.01.12 (ל"ת)
14. מאיפה לסטודנטים יש כסף למכונית? חשבתי שלשכר לימוד אין להם כסף. אז למכונית פרטית? ועוד ברחוב שמגיעים אליו הכי הרבה אוטובוסים בארץ? אלון | 09.01.12 (ל"ת)
12. "עדיף להעביר את הסמינר לדרום העיר" כאילו שהדרום זה פח זבל, בעצם זה באמת פח זבל רק בדרום סובלים מכל המסתננים מסודן דרפור אריתריאה, עובדים זרים מהפיליפינים וכו' אבל כשהם הולכים לעבוד הם מנקים בתים בצפון ת"א והם עובדי קבלן לא חוקיים של הצפון תל אביבים, ועוד מגנים עליהם כאילו יש להם זכויות פה.. המודאג | 09.01.12 (ל"ת)
10. הפרוייקט חיובי אבל חובה ואפשרי לדאוג לחניה מסודרת לסטודנטים ואנשי סגל נכון, זה יעלה הרבה כסף ליזמים, אז מה? שניים שלושה אנשים חשובים פחות מכשלושים אלף איש (זה מובן מאליו, כמובן, השאלה היא רק את מי שימנו ובמה) | 09.01.12 (ל"ת)
9. "עדיף להעביר את הסמינר לדרום העיר"... בטח,למה לא,בואו נמשיך לזרוק את כל הזבל וכל הבעיות של העיר הזאת לדרום העיר... צפונים תפסני תחת,זה מה שאתם!! ולנושא. סליחה אבל חשבתי שבימינו הצפופים כל תוכנית בניה,מגדלים מגורים,מבנים למסחר וכו' חייבים לבנות מקומות חניה לדיירים וללקוחות העתידיים.ואם לא אז הגיע הזמן שכן!! אורית | 09.01.12 (ל"ת)
8. קטן עלי! אני מהוד השרון בה מאפית המקורבים בונה מגדלים של 25 דירות ככה שלנסוע בה זה בעצם כמו לחנות... | 09.01.12 (ל"ת)
6. סטודנטים יגיעו באוטובוסים זה לא מכללת עשירים, מכללה למורים בסופו של דבר שיבנו עוד דירות, ויש לחייב לבנות דירות קטנות וזולות (עד מיליון ש"ח ל60 מ"ר) א | 09.01.12 (ל"ת)
5. טיפשות של השכנים הסטודנטים לא יגיעו לשם ברכב, הם יגיעו בשלל אמצעי התחבורה הציבורית שמגיעים למקום. יצירת אלפי מקומות חניה באזור רק תנציח את המצב שכל השכונה הזאת תהיה תלויה בלעדית ברכב פרטי. לא צריך מקומות חניה. צריך תחבורה ציבורית טובה יותר. דניאל | 09.01.12 (ל"ת)
3. איזה ג'ונגל תחבורתי?! סמינר הקיבוצים נמצא מטר מ"רוקח" המקושר לנתיבי איילון. מדובר על בנייה של מגדלים ומעבר של תושבים לתוככי העיר. במקום ב"נמיר" יתמלא כבר מ"גלילות", העומס יתחיל ב"סמינר הקיבוצים". יש לבנות בעיר רק מגדלים ולא של 20 קומות אלא של 30 או 40.. | 09.01.12 (ל"ת)
2. לדעתי ,היזם כבר "שילם" למי שצריך. השחיתות תתגלה בעוד כמה שנים,וכולם "יתפלאו ". ישראל 2012 שי | 09.01.12 (ל"ת)
"אזור סמינר הקיבוצים יהפוך לג'ונגל תחבורתי"
19 תגובות לכתיבת תגובה