7. 35 ק"מ של מסילה מדי שנה - הקו לב"ש 87 ק"מ ועדיין עובדים עליו משנת 2004 אל תאמינו לשום דבר שעובדי הרכבת אומרים. גלעד | 11.01.12 (ל"ת)
6. ההתחברות והגלישה תהיה חינמית בלי שום תשלום גם בתחנות וגם בתוך הקרונות. בובו הקטר העייף | 11.01.12 (ל"ת)
5. מקווה שיש להם מספיק שכל וידאגו לאינטרנט גם (ובעיקר) ברכבת עצמה. עשרות אלפי אנשים ינצלו את זמן הנסיעה לעבודה. יגרום לעלייה ניכרת במס' נוסעי הרכבת (יתרונות ברורים) וללא ספק יגדיל את הכח היצרני במשק במספרים מרשימים מאוד. ד"ר לכלכלה | 11.01.12 (ל"ת)
4. קודם שיהיה רכבת אם רוצים למשוך נוסעים קודם שיהיה שרותיי רכבת סבירים כמו יום שלם ללא איחורים. אחכ כדיי שיהיה אטרקטיבי עלויות אינטרנט היום זניחות יחסית וניתן לא להעלות משכורות לבכירים שנה אחת ולממן את העלויות . שלומי | 11.01.12 (ל"ת)
1. מי צריך את זה בכלל ? מאז שיש לי חבילת גלישה לא מוגבלת, הפסקתי לחפש WIFI. ומי מסתובב היום עם אייפוד טאץ' ולא אייפון מחוץ לבית ???? כמו שזה זה טוב לישראלים בחו"ל- זה טוב רק לתיירים בישראל. איציק | 10.01.12 (ל"ת)
שש חברות עלו שלב בהתמודדות על התקנת אינטרנט אלחוטי ברכבת
8 תגובות לכתיבת תגובה