אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מעוז משווה בין פיטוריו לתקופת הנאציזם: "אורוול התגמד"

88 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

86.
מה אומרת ההשוואה לשריפת הספרים בשנת 1933?
האם הוא משווה את המעסיקים שלו באקסלנס לנאצים? אני חושב שרק האמירה הזאת לבדה היתה יכולה להיות עילה לפיטורין. וכי איזה ארגון ירצה שאדם שמתבטא בצורה כזאת ייצג אותו בתקשורת ובפני הלקוחות? מדובר באיש שמאוד הצליח בקריירה שלו, אז איך זה מסתדר עם אפליה קשה כמו שהוא מתאר. לראיתו האשכנזים היו אילו ששכרו אותו למתן שירותי יעוץ למשרד האוצר ואחכ הם גם שכרו אותו באקסלנס ופיטרו אותו רק כשהגיעו מים עד נפש והוא בתמורה משווה אותם לנאצים. אז מה הוא יגיד עכשיו? אופס לא התכוונתי. החיים והמוות בידי הלשון. אז לא קיבלו אותו לדירקטוריון של בנק לאומי, אז מה זה רק בגלל צבע העור שלו? אולי היו להם סיבות אחרות. למשל היו מועמדים שחשבו שהם יותר מוצלחים ממנו. בדיעבד נראה שהם צדקו. אחרת יתכן שהם היו אלו שהיו נאלצים לפטר אותו אחרי ההתבטאויות פומביות אומללות מהסוג הזה. עסקים רוצים לשדר, מקצועיות, מהימנות, נייטרליות. רוצים להשאיר מחלוקות מסוג גזע או דת או צבע העור מחוץ לכתלי העסק. וכי איזה עניין יש לבית השקעות או לבנק במלחמה עדתית כשכל עדות ישראל הם לקוחות של העסק? האם אקסלנס נדרשת להעסיק איש שיגרש את כל הלקוחות האשכנזים שלה רק בגלל צבע עורם? או להבדיל שיעזבו אותה מרבית הלקוחות המזרחיים רק בגלל מה שהוא אמר. ולמה כל זה קרה כי לא קיבלו אותו לדירקטוריון של בנק לאומי? העליבו אותו? הכל מגיע לו ואם לא יקבל הוא ישבור את הכלים?
השואל | 13.01.12
82.
ממשיך להשמיץ? תן גילוי נאות
מר מעוז בתור "מסכן" אנא גלה לנו:- 1-כמה אתה מרויח בחודש/בשנה? 2-אמרת שהרוחת לבעלי אקסלנס(מי הם?)המון כסף-האם גם ציבור המשקיעים בחברה זו הרויח המון-או רק קבל המון סיפורים... 3-כל מה שעשית זו פשוט הסתה גזענית שלא מתאימה לאדם שמרויח כל כך הרבה
ארי | 13.01.12
81.
מעוז הפחיד את האשכנזים
עד היום הם הצליחו לדכא את האמירות נגדם הם הצליחו לגרום לאחרים להתבייש להוציא את הדעות האלו בפומבי ובנוסף מי שהתאים עצמו לצורת ההתנהגות שהם הגדירו כטובה קיבלו אותו לחצר שלהם. אנשים צריכים להתעורר כי אלו דברים אמיתיים שמאוד לא נוחים לשמיעה כי הרגילו אותנו שלא פוליטקלי קורקט לומר אותם אם זה לא משטרת מחשבות אז מה כן?
שי-לי | 13.01.12
80.
עניין חברתי
כל אדם מעדיף את הקרובים ל"חמולה" אליה הוא שייך. למשל, קבוצה בעלת צביון דתי לא תאפשר חילונים גמורים בתוכה, לקבוע הלכה או כל נושא אחר בעל משמעות דתית. בקום המדינה, התארגנה קבוצת הנהנגה יוצאי מדינות מזרח אירופה, כמו עם הקבוצה הדתית, מטבע הדברים ההנהגה אז העדיפה השייכים אליה על פני אחרים. כל "חמולה" אחרת הייתה פועלת באותו אופן, כך טבעו של אדם. אותה הנהגה לא הייתה מודעת להשלכות החברתיות, בעתיד. כך שמבחינת טבעו של האדם, המעדיף את הדומים לו, לא הייתה אפלייה מכוונת. יחד עם זאת, פיטורים בעקבות הבעת דיעה, זהו דבר פסול מיסודו הנוגד את הדמוקרטיה.
 | 13.01.12
79.
מדינה דמקורטית? עלאק
ללא קשר למה שאמר שלמה- פיטורין? אחרי 10 שנים ועוד במעמד כמו שלו? בושה לחברת אקסלנס- בושה לנו כחברה-ובושה לנו כיהודים!!!איפה הערבות ההדדית? היכן החמלה? הפכנו לעם חרא שכל מה שמענייין אותו זה "האח הגדול"....עם שנותן מנדטים בסקרים לקריין חדשות מצד אחד, ומנדטים אחרים למי שהיה אצלנו בסלון חמש שנים כתוצאה מהשבי של בנו....איזו בושה, כמה נמוך ירדנו????????אני מוציא את כספיי מאקסלנס והלוואי שרבים יעשו כמוני. שבת שלום
אורי | 13.01.12
75.
נשיאים..עיינו:
שלמה,אתה ואני מדגימים שאנו לא מקופחים.לא שמעתי את מחאות הקשת המזרחית וכיוצ"ב ,על שמזרחיים מדירים אתיופים בעיר המלאכים(ק.מלאכי).משפחתי גם מווזווזים וגם מפרענקים.האם המזרחיים קופחו ? בעבר כן.זה בדיוק כמו במערכון הידוע של אריק איינשטיין ,שבו כל עליה צעירה נדרכת ע"י קודמותיה.מזרחיים בתפקידים בכירים: 2 נשיאים(נבון,קצב),שרים,רמטכל"ים,מפכל"ים ועוד,אחרי כל זה רק מי שרוצה לבנות קריירה מריב טוען לקיפוח המזרחיים.אלו אנשי מדון ופירומנים משועממים.על דברי שלמה על הקיבוצים: היו הם חיל החלוץ שלפני המחנה.הם שהיו מאחזים בטחוניים מול הערבים וספקי המזון לערים.חברים רבים בהם בני עדות המזרח.רוב אדמות המושבים בידי בני עדות המזרח.כך שלכנותם שודדי קרקעות,זה לקולא - אי ידיעת ההסטוריה ולחומרה - רשעות והסתה לשמן.האם היה צריך לפטר את שלמה ? גם אם אני לא מסכים עמו, לא הייתי מפטרו.ישנן דרכים אחרות .אבל עכשיו זה זמן הפירומנים
ייאי | 13.01.12
74.
שלמה מעוז
לצערי בעיית עדות המזרח עדיין נחשבים לנחותים לעומת..... חשבתי והאמנתי שדבר זה יעלם במשך הזמן ,אני חי בארץ 57 שנה אני רואה ומרגיש את המחיצות הקיימות יש גורמים שמעוננים לשמרם לצערי , הצעד שנקט בן לאומי הוא צעד פזיז אפשר היה להסתפק בבירור או הערה ,ולא לנקוט בצעד כה חריג ,
משה | 13.01.12
73.
אחד מבעלי המניות העיקריים בבל"ל, הוא אשכנזי ממוצא עיראקי....
טענות הגזענות שלו עלובות, בייחוד שלמה אליהו לא חשוד באשכנזיות...ויש לו יד בקביעת דירקטורים..מעבר לכך בזכות היכולת הניתוחית והכלכלית אפשר בהחליט לראות שהעיראקים תופסים עמדות מפתח רבות. בתחום זה במשק....קשה לראות שליטה אשכנזית...או שגם בגדד שייכת לאירופה...
tush | 13.01.12
69.
רוצה לדעת מה ההבדל ביני לבין שלמה אני לבן.
קשה לי. לקרא את כול. המזדעקים עם שלמה מעניין איך עם היו אומרים. לשלמה כי. הקיבוצים קיבלו את. הקרקעות. כי הם. הגיעו ראשונים לאדמות הביצה מעניין. מה היה אומר. שלמה כי חברי קיבוץ אילון היו רעבים ללחם אם לא. העזרה של התנועה הקיבוצית וזאת כאשר העובדים השכירים. מהקיבוץ חיים ברווחה מפנסיה ששולמה עבורם על ידי הקיבוץ. האם זה היה קורא גם. היום לא. כי היום הם עובדים אצל הקבלן הפרטי ללא. זכויות זה ההבדל. הקטן. ואם. תבדקו תראו. מי זה הקבלן הכוחני. אני. מתביש. להשתמש. בביטויים של שלמה. אבל. גישתו מאפיינת את הכוחניות של. מגיעה לי ואם לא אתם תשמעו. ממני.
בעז שנקר | 13.01.12
65.
מעוז אתה אדם ישר
מעוז אתה שמכיר את הנפשות הפועלות בוודאי לא מתרגש ומופתע מההתנהות של בכירי אקלסלמס, הם מזמן מחפשים סיבה ואתה הרמת להם להנחתה, לצערי אתה גם צודק בדברייך והם תמצית ההשתקפות של החברה הישראלי, שעדיין לא מוכנה להתמודד עם המציאות חזק ואמץ, עוד חודש הם יתחננו אלייך לחזור...אתה תמשיך הלאה נכונו לך אתגרים הרבה יותר רציניים. בהצלחה
מני | 13.01.12
63.
איזה כותרת בומבסטית
במקום להתמקד ברעיון שהוא מביא לשולחן מדגישים את הקשר הנאצי כדי שאשכנזים יתחילו לצקצק בלשון אח איזה מדינה !!!!!!!!!!!! רק לסוג מסויים של אוכלוסיה יש אפשרות להתבטא כראות עיניהם אבל השאר צריכים להתבייש ולחשוב פעמיים??? זוהי בדיוק סוג ההפחדה שהוא דיבר עליה לצערי כלכליסט אתם חוטאים לאמת ואתם צריכים להתבייש
הבי די | 13.01.12
59.
עם רגשי נחיתות מוזרים למרות מעמדו הכלכלי.לא מספיק ציון טוב בכלכלה.
צריך גם שכל ומצפון.המדהים בכל זה שהוא ודומיו משתמשים בהשוואת מצבם האישי לשואה בקלילות וללא מעצורים עם טענות לאפליה. כל כך מופלה לרעה שממש לא הגיע למעמדו בחברה בגלל זה........מזכיר איזה איש שהגיע להיות נשיא מדינה וכשהואשם צעק גזענות.
איש קטן ועלוב | 13.01.12
57.
אני אשכנזי לבן מהעליה הראשונה
שלמה האמת באמצע אך הכל קרה בארץ בגלל מציאות אכזרית מורכבת נכון ההפליה היתה בעבר זה תוקן ולא קיים היום היא באמת לא קיימת במקומות קטנים כמו בית משפט עליון האפייה קימת וצריך לבצע אפליה מתקנת אתה איש טוב ואמיץ אני קורא בתור אשכנזי לבן למנהלי אקסלנס לרדת מהעץ שלמה לא פושע אני יוציא את כלה כספים שהשקעתי בכם אם שלמה לא יחזור לעבודה מחרתיים וכמו כן יש לי עוד 10000 חברים שיעשו כנן שלמה אומר מה שעל ליבו ורק בגללו השקענו בכם בברכה אשכנזי לבן שלא נעלב
אבנר | 12.01.12
49.
שלמה מתבכיין
אני אוהבת לשמוע את דעותיו של מעוז בנושאי כלכלה, תחום מומחיותו ומקור פרנסתו. מאד לא אהבתי את השימוש שלו באכסניה אקדמית על מנת להציג תיאוריות סוציולוגיות על מזרחים מקופחים/מודרים/מופלים לרעה וכו". נראה לי שהמוצלחים מיוצגים בכל המקומות הראויים,וראו את מעוז עצמו. מכעיס אותי מעוז שהשתלח באשכנזים-הלבנים שבנו את המדינה ואת הקיבוצים והגנו על המדינה בצה"ל והרבה מהם אפילו לא מקבלים גימלות זקנה וסיעוד בזקנתם (בקיבוצים בעיקר). ההתנפלות שלו על הציבור "הלבן" לא ברורה ומתלהמת, פשוט נראה לא לענין וכנראה שמעוז קם על צד שמאל (בהשאלה) בימים האחרונים. )-: עדיף שיתנצל ולא יתבכיין! בברכה, ווס-ווזית פשוטה = גילה
גילה | 12.01.12
48.
למה לא מפטרים גם את כול אנשי התקשורת השמאלנית שמביעים את דעתם בכול הזדמנות
למה לא מתנהגים בצורה דומה לאותם אנשי תקשורת שמאלניים שבכול הזדמנות דואגים להפיץ את משנתם, למה אותם לא מפטרים !! למה אין כזה רעש שאנשי שמאל מהטלוויזיה מתבטאים ונוקטים עמדה. אני יגיד לכם למה, כי התקשורת שמאלנית !!!!!!!!!!!!!!!!!!
דוד | 12.01.12
46.
הדברים של שלמה מעוז מקוממים מראים על רגשי נחיתות
שלמה מעוז בעל עמדה כלכלית נכונה ויש אומרים בעל מצב כלכלי טוב יורק לכל הכווונים.הוא לקח את מיקרופון ודיבר נביא זעם נגד הלבנים האשכנזים.הוא מוכיח למה אין לנו ראש ממשלה מזרחי. ברגע האמת הם עושים שטויות גדולות ראה קצב איציק מורדכי ועוד רבים.יש מדיניות מתקנת במדינה במיוחד בצהל כאשר ממנים רמטכלים מיזרחיים ראה אשכנזי דני חלוץ ועוד כאשר זה נגמר לא טוב.
משה | 12.01.12
45.
האיש הגיע לא מוכן להרצאה ובמקום לדבר מהראש דיבר מהבטן
לא מגיע לו עונש מוות על ערמומיותו . נכון יש עדיין שמורות טבע מגודרות של "חברינו" בכל שמורה כזאת , תמצא "לבנבנים וקצת שזופים" אבל בחברויות הללו הן של "תועלות אישיות" ולא על בסיס גזעי. השר לשעבר משה שחל, נמרודי, יהורם גאון, מני מזוז וגם שלמה מעוז עצמו הם חלק מהאליטות. מה שמסתתר מאחורי דבריו הוא הרצון לשמר את הקיים לחבריו באליטות, להמשיך לעשוק אותנו עם שוק לא תחרותי כדי שהאליטות ימשיכו להרויח, ששוק ההון יפרח וששלמה מעוז ימשיך לעשות כסף. מדבר מהפוזיציה. לא צריך לערוף אותו אבל להבין כן. הכל הפוך על הפוך
לויקו | 12.01.12
44.
מישהו באקסלנס איבד את הראש. מעוז בוטה אבל צריך להקשיב לו.
כל מי שגדל במדינה הזו בשנות החמישים-שישים-שבעים יודע כמה היתה, וכנראה עוד קיימת במקומות מסויימים -אפליה. מזרחיים רבים סבלו ונפגעו ממנה. שלמה מעוז גדל אז, ולמרות הצלחתו - האפליה צרובה בו. אסור בשום אופן לסתום לו את הפה, גם אם ראוי שירסן את הבוטות שאינה מכבדת אותו.
אשכנזיה | 12.01.12
43.
גם אם כל דבריך אמת, אתה יכול להיות תגרן בשוק ולא פנים של חברה מכובדת!
אם במקום המילה "לבנים" הוא היה אומר שחורים או עדות המזרח - כולם היו סוקלים אותו. למרות שאני מסכים עם 90 אחוז מדבריו, יש דרך לומר ולדבר על ההיסטוריה ועל ההווה. גם אם היה לי חנות פלאפל והוא היה מוכר שם פלאפל והלקוחות היו יודעים שיש לו "בלב" על לקוחות מסוג מסויים- הייתי מפטר אותו לכל הרוחות ובצדק רב. זכותה של חברה להיות נקייה ועם ידיים נקיות כלפי ציבור הלקוחות שלה. א. ב. של כלכלה.
ידיים נקיות. | 12.01.12
42.
כשהקימו את הקיבוצים, על אדמות טרשים, בארץ עזובה, אף אחד לא התנגד.
עתה הסיט הגזען את ארסו נגד הקיבוצים , שהצליחו לבנות משקים , וגם קלטו עשרות אלפי יוצאי מזרח. הגזען לא הסתפק בכך, הוא הסיט גם נגדי, הפולניה, למרות שאני בוגרת מעברות. שיתבייש לו. אני רואה בהרצאה "הנאורה" כביכול, הצתת שנאת חינם, מניפולציה וגבוב של אמת עם שקר. כאשר הקימו את המדינה וקלטו לתוכה מיליוני פליטים, נעשו גם שגיאות, אך זה לא נעשה משנאה כמו זו שהפגין הגזען ה"מלומד".אגב, ציפיתי מאדם המרצה לפני סטודנטים, לדבר בשפה עיברית יותר נקייה וטובה.
רחל | 12.01.12
41.
ל- 29 "ההוגן" פתח את מפת מדינת ישראל (אם יש לך)
שים לב לגבולות המדינה ב- 1948: צד אחד ים, צד אחד ירושלים ומכל שאר הצדדים הגבול שורטט סביב קיבוצים. אופס, אוכלי החינם הם אלו שבעצם החזיקו את הגבול. יתירה מכך, איך בדיוק הקיבוצים גנבו את אדמות המדינה אם הם היו הרבה לפני המדינה? אשר לטענת החובות: הקיבוצים היו חייבים כסף לבנק והגיעו להסדר אשר מנע את התמוטטות הבנקים. אין הדבר שונה מבעלי חוב אחרים שמגיעים להסדר של פריסת חובות ושמיטת חלק מחובותיהם. על מה אתה ממורמר כל כך? מה מציק לך? לא כל כך הצלחת בחיים? אולי האשם הוא בך ?
מאור | 12.01.12
40.
שימו לב מה קרה בצרפת כשמעצב על גוליאנו העיר הערה אנטישמית
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4034093,00.html מדוע לכולנו ברור שלהעיר הערה אנטישמית מצדיק פיטורים (רבים הצהירו שיחרימו אל מל גיבסון על אותו רקע) ולהעיר הערה מכוערת על ציבור גדול בישראל זה "חופש הדיבור". יתירה מכך הערתו המטופשת על בנק לאומי הינה הערה על גוף כלכלי גדול מולו הוא אמור לעבוד. האם אני כחוסך באקסלנס צריך לחשוב שאולי מעוז לא רכש עבורי מניות טובות רגשות המירמור ותסכוליו האישיים ולא על רקע כלכלי?
יובל | 12.01.12
37.
בינו צדיק למשל, היה מנכ"ל בנק לאומי 87-89,ובהצלחה!...ובודאי היו עוד בשדירת הניהול!
שלמה לא מספר או יודע שאחוז גבוה מאוכלוסיית המושבים והקיבוצים...הפלא ופלא...הם בני המזרח!. הוא גם לא מספר, שהאשכנזים הגיעו ריאשונים לתל אביב, ולכן רכשו שם דירות ונכסים... וכנ"ל בבית המשפט העליון שהתהליכים בו הם איטיים!. וגם את העובדה המרה, שמיזרחיים רבים נהגו ונוהגים באפליה כלפי האתיופים, למשל (=ראינו זאת בקרית מלאכי, בשידור חי!).
גזענות הפוכה היא לא תשובה! | 12.01.12
30.
יש מזל בחיים
שלמה היקר כנראה שאתה בר מזל הגדול ביותר במדינה.או שהמקצועיות שלך לא תסולה מפז.אחרים על 1% ממה שאמרת הוכנסו לסערת חקירות בדיקות כתבות וכו שאין להם זמן אפילו להצדיק או להכחיש או לבקש לעצור רגע ולאמת את האשמות. נכון שהחברה שעבדת בה עשת מעשה נמהר אבל תבין הם המסכנים לא אתה.ולא הכוונה לממון.אין עני אלה מדעת וזה מנכל החברה שנפל בפח התקשורתי.
שמואל | 12.01.12
26.
כל הכבוד מילים כסלע ישר כוח
המדינה עוורת? אני חי את דברי מר מעוז כבר 65 שנה .מתקופת בן גוריו,לוי אשכול,גולדה ,שמעון פרס,רבין,ביבי.לאקסלנס אתם ממשיכים את המסורת של המנהיגים שלכם,ההפסד הוא שלכם .כלכלנים דוגמת מר שלמה מעוז אין הרבה בשוק ולך מר שלמה מעוז אתה אמיץ וכלכלן גדול ,אני לא דואג לך ,הרבה חברות יחזרו אחריך כולל אשכנים ואז תהיה לך אפשרות לבחור. חזק ואמץ אוהבים אותך
יוסי | 12.01.12
23.
להעיף אותו ומהר. יש ביקורת ויש השתלחות עדתית של אוכל חינם שחי יפה מאוד מאלה שירק להם בפרצוף
מזמן כבר המזרחיים לא מקופחים - אם כבר האשכנזים מקופחים. להשתמש בתורת הגזע בשביל להצדיק את הקישקוש של מעוז זה בדיחה. מזכיר את קמפיין "הוא זכאי" של דרעי ושאר חבר הרמאים של ש"ס שהגיעו לכלא
תורת הגזע האשכנזית של ש"ס | 12.01.12
22.
גזענות היא גזענות
בלי קשר לצבע העור אליו היא מופנית. בהחלט יכול להיות שהאליטה של בנק לאומי מתנהגת בצורה בלתי ראויה (ועל כך איני יודע), אבל עצם האמירה שזה *בגלל צבע עורם* היא אמירה גזענית וחשוכה, ומאוד ראוי שהעיפו אדם שכמותו מתפקיד בכיר בו הוא מקבל במה. אם יש לו ביקורת לומר על אופן התנהגותם והתנהלותם - שיאמר וישאיר את צבע עורם מחוץ לתמונה.
 | 12.01.12
21.
כל מילה בסלע
אם הציבור חכם,הוא צריך לחפש בתי השקעות אחרים,לא שהדשא של השכן ירוק יותר,אך יש גבול לסתימת פיות.הקיבוצים והמושבים מצצו את לשד המדינה,רק לפני פחות מ-10 שנים מחלו לקיבוציים חובות במעל מיליארד ש"ח,את הקרקעות של המדינה נותנים להם חינם,הקיבוצים הם טפילים על חשבון המדינה,גם למושבים חילקו קרקעות חינם.בבג"ץ, שמים קישוט ספרדי אחד,כולם אשכנזים,סליחה יש גם ערבי אחד,האמת לא נעימה וכואבת וטוב שמעוז שם אותה בפנים.הכי קל לסתום פיות ולהעיף אותו,הם עוד יבכו מרה על הפיטורים,הוא לא רואה אותם ממטר.
אזרח הוגן | 12.01.12
15.
בושה
בעצם מה שבאקסלנס אומרים זה ככה... אנחנו מאוד מעריכים אותך שאתה עובד אצלנו ומייצר לנו הכנסות אבל ברגע שתאמר את דעותיך האישיות אנו נטיס אותך על טיל החוצה וכל פעם שאתה מופיע בציבור אי פעם אתה פשוט לייצג את החברה שלך וזהו כלומר אל תפתח את הקריירה האישית שלך כי עכשיו אתה שלנו אין לך זכות לעשות כעולה על רוחך וכל אתה אצלנו אתה צריך לחשוב במסגרת החברה ואך ורק למענה ! זה פשוט חברה גועלית אני לעולם לא יבצע דרכה עסקים ולעולם לא אפתח שם תיק בושה שהדירקטוריון בחר לגזול לעובדים את חופש הדיבור נ.ב. ובכלל לא דיברתי על המילים שהוא אמר בין אם הם נכונות ובין אם לא !
ישי | 12.01.12
14.
קורא לכל הספרדים להוציא כספים מאקסלנט ומבנק לאומי
הבנתם את מנכ״ל אקסלנט באמירותיו שלמה פגע בלקוחות הלבנים של אקסלנט והגיע הזמן להראות למוקדי הכוח הלבנים האחרונים , אקסלנט, בנק לאומי, בית המשפט העליון, התקשורת מהיום נפגע לכם בכיס, נתחיל עם חרם צרכנים ספרדים על אקסלנט
יוסי | 12.01.12
2.
חי נושם ובועט
מאוד מעניין אותי לדעת אם היה המצב הפוך האם היו מתנהגים באותה הצורה אני לא זוכר שרצו לפטר את יהורם גאון אחרי האמירות האומללות שלו ועוד רבים אחרים קל להקריב קורבנות כהדעות המוצגות מנוגדות לדעותיהם לצערנו זו האמת ודי לנסות לטייח ולהסתיר כולם יודעים לאף אחד אין את האומץ לומר את האמת ועד שקם אחד ואומר אותה מפטרים אותו.... כך בדיוק הם משיגים את המטרה שלהם עכשיו נראה מי הבא בתור שיעיז הם פשוט השיגו את המטרה באמצעות קורבן אחד
מזרח | 12.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת