אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בכירי ענף הליסינג משיבים לזליכה: איננו יכולים להשפיע על מחירי היבואן

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
חייב להסכים שבדברים של מוני בר יש אמת רבה, לא מזמן רכשתי רכב מליסינג ואני מאוד מרוצה
יתכן שזה ספציפי לחברה שבה רכשתי אבל המחיר היה תחרותי מאוד (34% ממחיר השוק ו 23% ממחיר של חברות אחרות)) , השירות, טיפול, מימון, אחריות ברמה מעל המקובל במוצרים אחרים. בלי כל זה הייתי ממשיך לנסוע בטרנטה לא תקינה, לא בטוחה לא ירוקה. עובדה: בעקבותי רכשו עוד 3 אנשים רכב זהה מאותה חברה (אחת המובילות בעולם)
רוכש מליסינג | 18.01.12
7.
יש דרך יותר קלה
ליבש את חברות הליסינג הדרך פשוטה- לא מחדשים ליסינג תפעולי אלא רוכשים בהלוואה אטרקטיבית את המכונית (לקוח פרטי מקבל היום פריים פחות 0.5% למשך 5 שנים על 100% מהאוטו) כך לא תהיה הצדקה להפעיל חברות ליסינג אולי הן יפסיקו להתקיים ואז מחיר המכוניות ממש ירדו אני החזרתי את הרכב לליסינג שנה וחצי זו אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי 1. אני נוסע על איזה רכב שאני רוצה 2. נשאר לי עודף ביחס למצב של רכב מהעבודה
מיכאל  | 17.01.12
6.
המיסים המטורפים על הרכב, זליכה, מה עם המיסים ?!!!
בכל מדינה בעולם יש או מיסים גבוהים על דלק, או מיסים גבוהים על הרכב הפרטי. אין מצב שמדינה מתוקנת תפעיל את שניהם ביחד על האזרחים !!! בישראל זו מערכת רקובה ומושחתת של מיסוי כבד, אגרסיבי, ואנטי בטיחותי שמנהל בחוסר כישרון וחוסר מעוף משרד האוצר המנוון. לוקחים כי זה קל להם, ופוגעים בחיי אדם, כשנהגים נאלצים להשאר שנים רבות עם רכב מיושן, ללא מערכות האבטחה והמיגונים החדישים, רק כי אין כסף לשלם את כל המיסים המיותרים על הרכב הפרטי !!! את מי משרת האוצר אם לא את תושבי המדינה ?!!! האם אנחנו עבדי משרד (השודדים) האוצר ?!!! המדינה מנהלת מלחמה נגד האזרחים שלה !
דודו | 17.01.12
4.
הבעיה זה לא הליסינג אלא המיסוי הכבד על הרכב
המיסוי הכבד יוצר קושי למרבית האזרחים הפרטיים לרכוש רכב חדש וכאן נכנסו לעניין רכבי הליסינג והרכבים הצמודים בכלל. הפתרון הנכון הוא הפחתה עד כדי ביטול של כל המיסים המוטלים על רכישת רכב (למעט מע"מ) ואחזקתו. עד למציאת מקורות תקציביים אחרים (כמו מס שישינסקי) יגולגל המס על הדלק. הפחת מיסוי הרכב והגדלת המסיוי על הדלק ייעשו במדרגות אחידות כל 3 חודשים במהלך 10 שנים, כך שהמהלך לא יגרום להווצרות של תקופות בצורת ושיא ברכישת רכבים. מחזיקי רכב חברה (בליסינג או בבעלות החברה) יחויבו לבחור בין שני מסלולי מיסוי. 1. כיסוי הוצאות מלא ע"י המעסיק - במקרה זה שווי השימוש יגדל משמעותית. 2. עלות הדלק על חשבון העובד, במקרה זה שווי השימוש יופחת ב 20% לעומת המצב הקיים וימשיך לרדת במקביל לירידת מחירי המכוניות. עובד שבחר במסלול השני יהיה זכאי להחזר הוצאות דלק בתפקיד בפטור ממס לפי תעריף לק"מ של מכונית חסכונית ביותר. מכשור מתאים ומודרני יאפשר לעובד לציין כל נסיעה עסקית, במקרה כזה המסלול ומועד יוקלט ע"י המערכת כך שהמעסיק ושלטונות המס יוכלו לאמת שמדובר בנסיעה עסקית כל עובד יהיה זכאי להכרה במס בגין מחצית הוצאות הדלק בנסיעה לעבודה וחזרה, לפי מרחק מהבית והתעריף המוזל לעיל. אם יאומצו המלצות אלו, מחיר הרכב יוזלו, הציבור יצמצם את הנסיעות ברכב הפרטי וישתמש בתחבורה ציבורית/משותפת, זיהום האויר והצפיפות בכבישים יפחתו והתחבורה הציבורית תהפוך לרווחית ולא תזדקק עוד לסבסוד. פתיחת השוק ליבוא פרטי, תשלים את התהליך של הוזלת המחירים.
ראש יהודי | 16.01.12
3.
מוני ,אתה זורע חול בעיני הציבור
הייתי בועידה וזליכה צודק במאה אחוז , ההמלצות שדיבר עליהם זליכה מוצדקות אחת לאחת ויעשו סדר בענף המופקר הזה הנמצא בשליטת חברות הליסינג והאדון יצחק לוי !!! מנכלי חברות הליסינג בלחץ אימים !!! זליכה נתן להם להזיע היום .... ושמתי לב שהשר תומך בהמלצות .
 | 16.01.12
2.
רק זליכה עוד קובע מחיר של משומשת לפי המחירון
אחרון קוני המשומשות בישראל כבר יודע שהמחירון הוא בסיס להפחתת המחיר בעוד 40-20 אחוז. אבל זליכה הולך להקים לנו עוד רשות ממשלתית, לקביעת מחיר המשומשות. אבל אם כבר הולכים על זה - למה לא להקים 50 רשויות כאלה, אחת לכל עירייה, כמו תאגידי המים. אם כבר - אז שיהיה מעודכן, לכל יישוב, הרי מאזדה בבאר שבע יקרה יותר מאשר מאזדה בעפולה. פחחחחח.....
בוגי | 16.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת