אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפרקים את מונופולי דן ואגד: הממשלה תפריט את כל קווי האוטובוס

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
משרד התחבורה=גוף דוחה
כאחד שהיה שותף מלא לאירגון מחדש בתחבורה הציבורית בגוש דן. משרד התחבורה איננו מסוגל להביא שינוי בסדר גודל שכזה. יושבים שם אנשים חסרי עמוד שידרה אשר אינם מסוגלים לעמוד בקבלת החלטות מפחדים מהצל של עצמם ולראיה חיסול הארגון מחדש בתחבורה הציבורית התמוסס עוד לפני שהתחיל. ממונים אנשים בתפקידים אשר כל הבנה בינם לבין תפעול תחבורה ציבורית הוא דימיון פורה סיפור אגדה על כן אל תבנו על שינויים וזאת מכיוון שיגיע איזה שהוא שינוי י ישר יגיע ממונה מטעם משרד התחבורה יותקף מעט על ידי בעליי אינטרס ומיד יחזור בו מהחלטות משרד התחבורה. בקיצור המשרד הינו גוף דוחה אשר אינו מסוגל בקבלת החלטות
D | 07.12.12
12.
איזה מדינה מטומטמת
תחבורה ציבורית ???? זה מה שמפריע להם באגד ובדן ???? הרי הממשלה והמדינה אלו הגופים הכי מושחתים בצורה גלויה ומכוערת והדוגמא הטובה ביותר היא רשות שדות התעופה המושחתת והמושמצת שעושה שביתות כל שני וחמישי עם משכורות עתק לאנשים שלא יודעים קרוא וכתוב והכל מהכסף של המדינה !! הרשות שלא יודעת שובע ופועלת כמונופול לכל דבר ועיניין זה לא מדאיג את טרכטנברג האדיוט הזה ??? ומה עם הרכבת ומה עם רשות הנמלים ??? יא חבורה של אפסים על מי אתם באים לעבוד ... ראינו מה יצא מההפרטות שלכם בתחבורה ציבורית : כלום ושום דבר תפריטו את מי שצריך ואיפה שצריך , כי מה שהוכיחה ועדת זוביברג היא שהמדינה נטפלת למי שבא ועושה אוול גדול לאנשים שמשתמשים בתחבורה ציבורית - תיתביישו לכם אפסים
אלי | 11.07.12
11.
ביבי לא שם עלינו.
מר ראש הממשלה אולי תעשה צעד אחד (קטן בוא נתחיל עם הכי קטן) שהוא לטובת האזרח ולא לטובת העשירים שלך- אז כמה זמן אני אצטרך לחכות לאוטובוס רק בשביל שתפריט את התחבורה הציבורית? אולי במקום זה משרד התחבורה יקח את הזיכיונות לעצמו וידאג להפעיל תחבורה ציבורית נורמלית?? ואתה פשוט בורר את המלצות טרכטנברג עם פינצטה ובודק מה ישרת את החברים שלך ובבחירות תציג את זה כאילו זה לטובתי ולטובת כל אחד מהאזרחים הא? אז מה אם בינתיים נשלם יותר על המים החשמל הדלק וכנראה שגם התחבורה הציבורית
 | 18.01.12
4.
יש לפתוח גם את שוק מוניות השירות
להעניק זיכיון להפעלת מונית שירות לכל מי שמעוניין (ועומד בקריטריונים של הכשרה, בטיחות וכו...), לאפשר נסיעה בכל מסלול בו יבחר ולא לקבע אותו רק לקווי האוטובוסים הקיימים. שחרור כזה יאפשר תחבורה ציבורית זמינה, ותחרות ראויה לחברות האוטובוסים.
יונתן | 18.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת