אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון: ועדת זליכה ממליצה: יבוא רכב ללא רישיון מיוחד יהיה בלתי חוקי

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
לכל סיפור טוב יש מתחתיו סיפור לא פחות טוב
אני מאד מאמין בזליכה ואין לי ספק שהוא לא פריאר כמו טרטנברג. ההמלצות שלו יישומו במלואן כי נתניהו רוצה להראות שהוא עושה משהו וזה הדבר הכי קל לביצוע מול מלחמה עם הטייקונים , להסתכסך עם קופות הגמל או חלילה וחס לריב עם הבנקים
יואל | 19.01.12
27.
אפשר להסתפק בהמלצה אחת ?
כל ההמלצות טובות , אבל אם צריך לבחור אחת זה לקבל את ההנחה שמקבלת חברת הליסינג פחות 5% ונאמר דיינו . ההמלצה הזאת לבדה , תוזיל מכוניות בעשרות אחוזים ותפתח את השוק לתחרות שבה המחירים לצרכן יהיו שונים בין יבואן ליבואן בניגוד להיום . אם היא תתקבל ומתי תיושם , זוהי כבר שאלה אחרת .
אני רק שאלה | 19.01.12
22.
ל 15
קודם כל המחרים שלי לא מובקעים,ושתים ראה איזה פלא על המיסים שהמדינה גובה אין שום מילה,ואם נוריד את המיסם בפי שאמרתי אז באמת יהיה טוב יותר גם לי וגם לך,אין הגייון במיסים של 98אחוז על הרכבים וכמו כן שיורידו את המיסוי על חלקי החילוף ואז תראה שהכול מסתדר,עלות שעת עבודה כיום של עובד גבוהה מאוד אם הוא רוצה לקנות דירה ולקחת משכנתא.
המוסכניק  | 19.01.12
16.
זליכה, אף מילה על מיסי הרכב המטורפים ?!!! למה הקימו בכלל את הועדה ??!!!
רק הורדת מיסים על רכב תביא להוזלת מחירים ! לא יכול להיות שיתקיימו בישראל גם מיסי רכב גבוהים מאוד וגם מיסי דלר גבוהים מאוד !!! בכל מדינה בעולם בוחרים באחד מהשניים. לבחור במיסוי של שניהם פירושו לדפוק את הנהגים סתם כי זה קל !!! אין מדיניות ואין חשיבה על בטיחות הרכבים. הכל סביב כמה ירוויחו היבואנים והליסינג - וזו לא הנקודה בכלל !!!!
דודו | 19.01.12
13.
שתי הערות
1. לדעתי היה צריך לכלול את כל תחומי הרכב בדו"ח ולהציע פתרון יותר כולל באופן שיטפל בעוולות, שחיתויות ועושק של הציבור מצד אחד ושיאפשר לכל בעל עסק שמתפרנס (ומפרנס) מהתחום קיום מכובד מצד שני. כך לדוגמה צודק בעל המוסך מאחת התגובות למעלה שלא ניתנה התייחסות למוסכים והייתי רוצה לראות גם התייחסות לכל תחום ביטוח הרכב. 2. איך אוכפים את כל מה שהומלץ? איך מוודאים שלא יהיו קומבינות של ה"ממונה על המחירים"? איך מוודאים שלא יהיה מחירון "צללים" למחירון הרשמי לחברות הליסינג (שממנו ייגזר המחיר לצרכן)? וכו' וכו'... בתחום הרכב יש כסף גדול ולכן גם כוחות חזקים ומכאן שצריך בקרה חזקה עוד יותר.
HarCo | 19.01.12
12.
למר זליכה
אם הלקוחות יביאו את החלקים למוסך שעת עבודה במוסך תעלה ללקוח 1000 שח לפחות,הרווח של המוסך בנוי מחלקים ועבודה,כאשר אני אומר לך שבעלי המוסכים בקושי מתקימים היום,אם כל דרישות היבואנים,ועם כל המיסים שהמדינה שלך ממציע ארנונה ,ביטוחים כאלה ואחרים,,דרישות מטופשות של איכית סביבה,דרישות מטופשות של מכון תקנים תדרשות מכבאי אש ועוד.... ואתה מצפה שהמוסכים עוד יחיזיקו מעמד ולזה כמובן בלי מס הכנסה ומעמ שכנראה לא נשלם כלא יהיה רווח למוסכים.אם אתה מסכים אני יבוא לעבוד אצלך אני סוגר את המוסך ושולח למדינה עוד עשרים מובטלים בזכות ההצעות הנבונות שלך.אבל רק אם אתה מסכים.
מוסכניק | 19.01.12
4.
היבואנים מרווחים על חלקי חילוף אלפי (לא מאות) אחוזים!!!!!!!!
יש לי את כל ההוכחות לכך בכתב. חתיכת פלסטיק למיצובישי מגנום עולה בארץ כולל הרכבה, פרזול ומע"מ 900שח. קניתי את החלק (כולל פרזול) בחו"ל עלה לי כ-5$ לקח לי ל15 דקות להרכיב את זה לבד. אם זה לא שוד אני לא יודע שוד מהו?!
תירס חם | 19.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת