אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": יבואנית דייהטסו הפסיקה לייבא את דגמי החברה

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
העובדה היתה ידועה כבר לפני שנה ויותר ובישראל עיתונאי רכב סתמו את הפה
ועזרו לטלקאר להפטר ממלאי מכוניות הדייהטסו שהיו לה החברה הודיעה לפני המון זמן שהיא נכשלה למעה במכירותיה באיורפה ולכן סוגרת את השיוק לחלוטין ממילא מדובר במכוניות טויוטה בתחפושת וחלק מדמי טויוטה מיוצרים למעשה על פס היצור של מפעלי ההרכבה של דייהטסו שמאז ומעולם היתה יצרן קטן ושולי ביפן אבל עיתונאי הרכב בישראל שכן ידעו את זה לא פצו פה !!!
שרביט | 30.01.12
22.
למתחכמים השוביניסטים, גם גברים נוהגים בדייהטסו טריוס
לא כולם מעוניינים בג׳יפ מפלצתי כמו הלנד קרוזר או הפג׳ארו. בתור גבר נשוי בן 34, אני נוהג בטריוס (הדגם החדש) כבר שלוש שנים והוא רכב מצוין. תתפלאו, מסתבר שגם יש לו יכולות שטח לא מבוטלות. אז לכל המלעיזים, כדאי שתתנסו ברכב ותפסיקו עם הסטראוטיפים.
יואב | 27.01.12
21.
ל-19 זה נורא מאוד וכדאי שתציץ בנתוני המכירות של דייהטסו לפני שאתה כותב דברי כזב
ב-2007 דייהטסו מכרה בישראל כמעט 10,000 מכוניות (מקום 7 בטבלה השנתית)! ומאז היא שומרת על נתוני מכירות די טובים בין 3,000-5,000 רכבים בשנה לשני דגמים. קח בחשבון שמכיוון שרכבי דייהטסו (בניגוד לרכבים יפנים אחרים) מיוצרים ביפן ולא באירופה העלויות יקרות יותר ולכן גם להתאים אותם לחוקי הבטיחות הקפדניים של האירופאיים בהם גם ישראל נוהגת, זה לא משתלם. תוסיף לכך שהם הפסיקו לייצא לישראל דגמים נוספים (כמו המטארייה). מה שהותיר את "טלקאר" היבאונית בארץ עם שני דגמים בלבד (הסיריון והטריוס) שעדיין נמכרו יפה. אני באמת מקווה שדייהטסו יעשו קאמבק כפי שהם כבר עשו בעבר. אני מאמין ביפנים. הרכבים שלהם מעולים, יפים ולא איכזבו אותי אף פעם.
אורן | 27.01.12
16.
טויוטה
מה יעזר לכם שטויוטה תייבא לארץ את הדגמים של דיהטסו תחת המותג שלה ? להוסיף 10-15 % למחירון שגם ככה מופקע ? אין אז לא נורא, לא נקנה דיהטסו. יש מספיק מכוניות, אכן קיה ויונדאי בשנים האחרונות מייצרות רכבים מדהימים. כבעלים של סיריון לשעבר אני לא יכול לומר שאני אזיל דמעה וכבעלים גאה של יודנאי i-35 בהווה ו-i30 בעבר אני יכול להעיד שאכן מדובר במכוניות איכותיות מאד.
שוקי | 25.01.12
15.
שטויוטה ישראל תייבא את הטריוס תחת הסמל שלה כמו באסיה!
באסיה הטריוס נמכר עם הסמל של טויוטה (חברת האם של דייהטסו) תחת השם Rush. אם לטויוטה-ישראל יש שכל, הם ייבאו את הדגם המוצלח הזה לארץ. כעת אני מודאג מה יהיה על מחירון הטריוס?! רכב מעולה. אני מאוד מרוצה ממנו, אבל מה יהיה כשארצה למכור אותו?!?
אלון | 25.01.12
11.
לא השכילו להכניס תוכן למותג באירופה
מה אומר לכם השם דייהטסו? טויוטה- אמינות. ב.מ.וו- הנאה מנהיגה. סוברו- 4X4 (באירופה). מרצדס- פאר. ניסן- תחכום אלקטרוני. פוךקסווגן- איכות להמונים. יונדאי- חדשנות בעיצוב. בין אם זה נכון ובין אם לא, זו התפיסה בקרב רוב האוכלוסיה, והחברות משקיעות מאות מיליוני דולרים על התפיסה הזו ועל תחושת המותג. דייהטסו הפכה ל"עוד חברה" באירופה. רכב שקוף. ככה לא יכולים לשרוד בסביבה כל כך תחרותית.
אלון | 24.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת