25. העובדה היתה ידועה כבר לפני שנה ויותר ובישראל עיתונאי רכב סתמו את הפה ועזרו לטלקאר להפטר ממלאי מכוניות הדייהטסו שהיו לה החברה הודיעה לפני המון זמן שהיא נכשלה למעה במכירותיה באיורפה ולכן סוגרת את השיוק לחלוטין ממילא מדובר במכוניות טויוטה בתחפושת וחלק מדמי טויוטה מיוצרים למעשה על פס היצור של מפעלי ההרכבה של דייהטסו שמאז ומעולם היתה יצרן קטן ושולי ביפן אבל עיתונאי הרכב בישראל שכן ידעו את זה לא פצו פה !!! שרביט | 30.01.12 (ל"ת)
22. למתחכמים השוביניסטים, גם גברים נוהגים בדייהטסו טריוס לא כולם מעוניינים בג׳יפ מפלצתי כמו הלנד קרוזר או הפג׳ארו. בתור גבר נשוי בן 34, אני נוהג בטריוס (הדגם החדש) כבר שלוש שנים והוא רכב מצוין. תתפלאו, מסתבר שגם יש לו יכולות שטח לא מבוטלות. אז לכל המלעיזים, כדאי שתתנסו ברכב ותפסיקו עם הסטראוטיפים. יואב | 27.01.12 (ל"ת)
21. ל-19 זה נורא מאוד וכדאי שתציץ בנתוני המכירות של דייהטסו לפני שאתה כותב דברי כזב ב-2007 דייהטסו מכרה בישראל כמעט 10,000 מכוניות (מקום 7 בטבלה השנתית)! ומאז היא שומרת על נתוני מכירות די טובים בין 3,000-5,000 רכבים בשנה לשני דגמים. קח בחשבון שמכיוון שרכבי דייהטסו (בניגוד לרכבים יפנים אחרים) מיוצרים ביפן ולא באירופה העלויות יקרות יותר ולכן גם להתאים אותם לחוקי הבטיחות הקפדניים של האירופאיים בהם גם ישראל נוהגת, זה לא משתלם. תוסיף לכך שהם הפסיקו לייצא לישראל דגמים נוספים (כמו המטארייה). מה שהותיר את "טלקאר" היבאונית בארץ עם שני דגמים בלבד (הסיריון והטריוס) שעדיין נמכרו יפה. אני באמת מקווה שדייהטסו יעשו קאמבק כפי שהם כבר עשו בעבר. אני מאמין ביפנים. הרכבים שלהם מעולים, יפים ולא איכזבו אותי אף פעם. אורן | 27.01.12 (ל"ת)
19. לא נורא בכלל גם בלי קשר, הייתי בוחר בקיה על פני הדייהטסו.. ין או לא ין, הקיה מציעה אפשרויות טובות יותר בשנים האחרונות וחבל לפספס את ההצלחה הזאת כשנתקעים על מכונית אחרת שהנה, עובדה, מפסיקים לייבא מסיבה מסוימת כנראה, אין ביקוש. אילן | 25.01.12 (ל"ת)
17. הפסיקו לשווק, כי אף אחד לא קונה דייהטסו באירופה. רק לא הביאו בחשבון כי פה (לא בדיוק אירופה) בלבנט, הקונים לא כל כך בררנים. דייהטסו | 25.01.12 (ל"ת)
16. טויוטה מה יעזר לכם שטויוטה תייבא לארץ את הדגמים של דיהטסו תחת המותג שלה ? להוסיף 10-15 % למחירון שגם ככה מופקע ? אין אז לא נורא, לא נקנה דיהטסו. יש מספיק מכוניות, אכן קיה ויונדאי בשנים האחרונות מייצרות רכבים מדהימים. כבעלים של סיריון לשעבר אני לא יכול לומר שאני אזיל דמעה וכבעלים גאה של יודנאי i-35 בהווה ו-i30 בעבר אני יכול להעיד שאכן מדובר במכוניות איכותיות מאד. שוקי | 25.01.12 (ל"ת)
15. שטויוטה ישראל תייבא את הטריוס תחת הסמל שלה כמו באסיה! באסיה הטריוס נמכר עם הסמל של טויוטה (חברת האם של דייהטסו) תחת השם Rush. אם לטויוטה-ישראל יש שכל, הם ייבאו את הדגם המוצלח הזה לארץ. כעת אני מודאג מה יהיה על מחירון הטריוס?! רכב מעולה. אני מאוד מרוצה ממנו, אבל מה יהיה כשארצה למכור אותו?!? אלון | 25.01.12 (ל"ת)
11. לא השכילו להכניס תוכן למותג באירופה מה אומר לכם השם דייהטסו? טויוטה- אמינות. ב.מ.וו- הנאה מנהיגה. סוברו- 4X4 (באירופה). מרצדס- פאר. ניסן- תחכום אלקטרוני. פוךקסווגן- איכות להמונים. יונדאי- חדשנות בעיצוב. בין אם זה נכון ובין אם לא, זו התפיסה בקרב רוב האוכלוסיה, והחברות משקיעות מאות מיליוני דולרים על התפיסה הזו ועל תחושת המותג. דייהטסו הפכה ל"עוד חברה" באירופה. רכב שקוף. ככה לא יכולים לשרוד בסביבה כל כך תחרותית. אלון | 24.01.12 (ל"ת)
8. נראה שסובארו תחליף זכיין בקרוב,הרשת בקשיים לא יודעים לנהל, והמכונית b3 1500 שנחשבת לבלתי מוצלחת ,ונעלמת מהשוק ויש לה כבר מחליפה,שטרם הובאה לארץ, עלה מחירה בחמשת אלפי שקלים...... muki | 24.01.12 (ל"ת)
7. שאלה??? אני על סף קניה של דייהטסו סיריון 2010, האם עלי להמתין לירידת ערך קרובה במחיר? אציין שגם כעת מחיר הקניה רחוק בכ - 12000 ממחירון לוי יצחק. בעקבות החדשות, האם עלי לשקול רכב אחר? מה יהיה עם אחריות יצרן? שאלה??? | 24.01.12 (ל"ת)
6. ההחלטה היא של חברת האם טויוטה יפן..... שאינה מעונינת ליצור תחרות בין 2 מותגים שלה באירופה מה עוד שהדגש הוא על המותג טויוטה בעולם בגלל הצלחת הרכב ההיברידי ועוד דגמים של טויוטה יתכן שדיהטסו תהפוך ליצרן משנה פנימי של דגמי טויוטה בכל מקרה זו דעתי הבלתי תלוייה. אחד | 24.01.12 (ל"ת)
5. ירידה גדולה במחיר המחירון של רכבי דייהטסו כמו שהיה בזמנו עם רכבי דייהו,הביקוש נפל לאחר הפסקת היבוא. סוחר רכב | 24.01.12 (ל"ת)
4. זעקות שבר נשמעו ברחובות צפון תל אביב מ20 פאקאצות שנתנו לטריוס שלהן שם חיבה לנד קרוזר | 24.01.12 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": יבואנית דייהטסו הפסיקה לייבא את דגמי החברה
26 תגובות לכתיבת תגובה