אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שי אגסי: בטר פלייס תצא להנפקה בתוך שנתיים

44 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
מדהים עד כמה אנשים יכולים להישאר בדעתם
בלי להגיד "טעיתי". הרכבים כבר בהרצה ראשונית ובהמשך השנה יהיה לשאר הציבור, זה כבר קורם עור וגידים וכמו שמצב הנפט באיזור נראה זה בדיוק בזמן. אז חלאס, השליליות כבר הוכיחה את עצמה כטעות, אולי אנשים כן יודעים מה הם עושים אחרי הכל?
FELA | 29.01.12
31.
איזה בלוף
מזל של אגסי שיש לו משקיע כמו עופר שהסכומים ששפך שם הם כמו טיפה בים בשבילו...יאמר לזכותו שהוא ייצר מקום תעסוקה שחולב את הפרה בלי סיבה. ברור שיצרני הרכבים החשמליים כמו ניסן רנו שברולט ומיצובישי לא ממש צריכים אותו ולא בדיוק מאמצים את המודל הלא פרקטי בעליל שלו... כרגע נראה 100 מסירות בשנה שיחליפו לעובדים את האוטו...:)
עומר | 26.01.12
26.
שי בוגר הטכניון
כרגע סיימתי לאסוף חומר על הפרוייקט הנכבד הזה, שכולל הרצאות של המנכ״ל הנכבד בטכניון וכדומה, ואסכם את עיקר הדברים מדובר במהלך יזמי אדיר שישנה את המפה הגיאופוליטית בעולם, רוב המדינות שרוכשים מהם נפט הם מדינות טרור( ראה אירן ,וונצואלה) מדינות ערביות שאין להם נפט עושות שלום עם ישראל. 80% מהכנסות איראן מקורם בייצוא נפט. הפרוייקט הוא לא המצאה חדשה אלה פרי יצירה של יכולת ניהול, פתרון בעיות ובקרה שהובילו למיזם שהולך לשנות את שוק המכוניות העולמי שעומד על 10 טריליון דולר בשנה, כולל 4 טריליון דולר סחר בנפט, סך כול המניות הנסחרות בבורסות בארצות הברית הוא 6 טריליון. המיזם צומח בעקביות על פי תוכנית ומודל שניתן להעתקה לכול מקום בעולם, דנמרק ואוסטרליה הם הבאות בתור להנאות מהמיזם היוקרתי. לא קיבלתי שכר על הדברים אבל שמחתי בשעות האחרונות על המיזם הנכבד שבאמת עובד מתחיל בהיקפים קטנים אומנם אבל בעתיד ללא ספק נראה נהירה המונית וביקוש נרחב מצד הציבור למכוניות הנ״ל, שבת שלום לכולם.  
משקיע ערך  | 26.01.12
25.
אני קורא כאן את הטוקבקים ולא מבין איך זה שאף אחד לא מפרגן - יש
כאן יזם ישראלי יוצא-דופן שמנסה לעשות מהפכה עולמית ולהצמיח כאן ענקית ישראלית בסדרי-גודל שאולי עוד לא הכרנו. יצליח או לא? - רק ימים יגידו. מה אתם צריכים לדאוג לכסף של המשקיעים? - זה עניין של בנקי ההשקעות ששמו את כספם בידיעה שיש כאן אפשרות של כשלון או הצלחה פנומנלית. אני מציע שכולנו נפרגן לשי אגסי על זה שהוא מייצר כאן מקומות עבודה ועל זה שהוא תורם למוניטין של ישראל כמקור יוזמה וחדשנות. ומעניין לציין שמאז שאגסי הופיע עם הרעיון שלו פתאום כל יצרני הרכב נזכרו שיש דבר כזה רכב חשמלי.
עמיר | 25.01.12
19.
ל 18 רק תיקון קטן מעבר לכך שעקרונית אתה צודק . כנס
כשמדובר בשלושה האלה שחברו להם יחדיו אני משוכנע שהפרוייקט ידחף בחסות אנשים שלהם בשלטון . אין יתרון משמעותי לרכב הזה לאור מחירו לצרכן הפרטי הזנת החשמל באמצעות זכיין בלעדי במחיר גבוהה למדי ושרות שאין צורך להרחיב עליו . מה שיקרה זה הדבר הבא . הרבה בזבוז נראה כאן לדעתי חלק על חשבון הצבור (בחסות אנשי השלטון ) וכשיבא הפיצוץ כולנו נינזק למעט הגברדיא שהוזכרה למעלה .
ר | 25.01.12
18.
בטר בלוף
אגסי מציע מעט מאד עבור הרבה מאד כסף. השילוב של משפחות קרסו, עופר וה"ה אגסי מבטיח צרות צרורות. אין למה שאגסי מציע שום יתרון טכני רק נחיתות טכנית. צריך להיות רפה שכל בכלל להתקשר עם החברה הזאת או להשקיע בה. היא תגוז מהעולם בדיוק כמו כמה "מהפיכות" אחרות שיצאו מישראל כמו המצאת האנגריה של מרידור, כמו כרומטיס וכו'.
יואל | 25.01.12
12.
המכונית שלו זו המצאה סתמית ומיותרת.......העולם כבר התקדם מאז
לקח לו יותר מידי זמן "להמציא" את מה שכבר המציאו מזמן, צריך באמת להיות אידיוט כדי לקנות את המכונית הזו, בעיקר שלבסוף תגלה שאתה גם משלם יותר, וגם העולם לא ממש יוצא נשכר. מכוניות חשמליות מעבירות את הנזק מיד אחת לשניה, אם שריפת דלק פוגעת בסביבה אז למה להחליף אותו למשהו אחר שהייצור שלו פוגע בסביבה. סימוי עיניים א-לה משפחת עופר, מקווה מאוד שהפעם לא תאכלו את זה. (למרות שקשה לי להאמין)
אסי דופמן | 25.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת