44. מפרגן ליוזמה ישראלית מקווה שבטר פלייס והפלואנס ישנו את שוק הרכב בישראל לטובה אוהד | 01.02.12 (ל"ת)
43. שטויות נמעס כבר מבטר פלייס, בכלל הפלואנס דיזל הרבה יותר טובה ומשתלמת מהחשמלית דני | 31.01.12 (ל"ת)
42. כרגע אני מקנא בעובדי בטר פלייס לפחות הם זוכים לנהוג על הרכב החשמלי הראשון הארץ, חבל שלי אין פלואנס חשמלית תומר | 29.01.12 (ל"ת)
40. מדהים עד כמה אנשים יכולים להישאר בדעתם בלי להגיד "טעיתי". הרכבים כבר בהרצה ראשונית ובהמשך השנה יהיה לשאר הציבור, זה כבר קורם עור וגידים וכמו שמצב הנפט באיזור נראה זה בדיוק בזמן. אז חלאס, השליליות כבר הוכיחה את עצמה כטעות, אולי אנשים כן יודעים מה הם עושים אחרי הכל? FELA | 29.01.12 (ל"ת)
38. יש לבטר פלייס בעיה לפתור המרחק הקצר בין תדלוקים הישראלי הוא מפונק רוצה הכי מהר הכי טוב הכי גדול ובסוף הכי ירוק לתשומת לב בטר פלייס | 26.01.12 (ל"ת)
35. חבל שהמדינה לא תומכת יותר במיזמים כאלה אז אולי היו לנו עוד כמה חוץ מבטר פלייס בועז | 26.01.12 (ל"ת)
34. מתי כבר ימסרו את הרכבים החשמליים ללקוחות ולא לעובדים ככה שיהיה ביקורת ניטרלית על הפלואנס ועל בטר פלייס רמי | 26.01.12 (ל"ת)
33. עד מתי הראש בחול? זה כאילו שאנשים מסוימים כל כך מאוהבים בשוק הרכב כרגע, במחירי הדלק וברמת הזיהום שהם לא ממש רוצים לראות אלטרנטיבות. הרכבים בימים אלה מגיעים אל הכביש ואז כולנו נהיה יותר חכמים, בנתיים להגיד בהצלחה לא עולה כסף, לפסול כל דבר על הסף כן. רגוע | 26.01.12 (ל"ת)
32. עולם כמנהגו נוהג המטקבקים כותבים אלפי מילה שלא שווים פרוטה ומושא השנאה הבלתי מובנת שלהם מוכיחה את עצמה הלכה למעשה - בטר פלייס בינתיים כבר עם רכבים בחוץ. לא הגיע הזמן לשנות את התקליט השבור והמלגלג? אדון לאון | 26.01.12 (ל"ת)
31. איזה בלוף מזל של אגסי שיש לו משקיע כמו עופר שהסכומים ששפך שם הם כמו טיפה בים בשבילו...יאמר לזכותו שהוא ייצר מקום תעסוקה שחולב את הפרה בלי סיבה. ברור שיצרני הרכבים החשמליים כמו ניסן רנו שברולט ומיצובישי לא ממש צריכים אותו ולא בדיוק מאמצים את המודל הלא פרקטי בעליל שלו... כרגע נראה 100 מסירות בשנה שיחליפו לעובדים את האוטו...:) עומר | 26.01.12 (ל"ת)
29. אגסי נותן בראש לכולם בלי למצמץ לפני כמה שנים הוא נתן את ההרצה בטד שהייתה נשמעת כמו עוד אחת מההרצאות הנחמדות אך לא ישימות ותראו תראו תוך 4 שנים הוא הפך רעיון כתוב למציאות. נכון הדרך עוד ארוכה אבל הוא נראה בכיוון הכי נכון שיכול להיות אבי | 26.01.12 (ל"ת)
28. עובד כמו שעון שוויצרי עובדה שזה באמת קורה. סוף סוף חברה שהיא לא כולה דיבורים. כדאי לממשלה שלנו ללמוד איך מרימים פרויקט. רענן | 26.01.12 (ל"ת)
26. שי בוגר הטכניון כרגע סיימתי לאסוף חומר על הפרוייקט הנכבד הזה, שכולל הרצאות של המנכ״ל הנכבד בטכניון וכדומה, ואסכם את עיקר הדברים מדובר במהלך יזמי אדיר שישנה את המפה הגיאופוליטית בעולם, רוב המדינות שרוכשים מהם נפט הם מדינות טרור( ראה אירן ,וונצואלה) מדינות ערביות שאין להם נפט עושות שלום עם ישראל. 80% מהכנסות איראן מקורם בייצוא נפט. הפרוייקט הוא לא המצאה חדשה אלה פרי יצירה של יכולת ניהול, פתרון בעיות ובקרה שהובילו למיזם שהולך לשנות את שוק המכוניות העולמי שעומד על 10 טריליון דולר בשנה, כולל 4 טריליון דולר סחר בנפט, סך כול המניות הנסחרות בבורסות בארצות הברית הוא 6 טריליון. המיזם צומח בעקביות על פי תוכנית ומודל שניתן להעתקה לכול מקום בעולם, דנמרק ואוסטרליה הם הבאות בתור להנאות מהמיזם היוקרתי. לא קיבלתי שכר על הדברים אבל שמחתי בשעות האחרונות על המיזם הנכבד שבאמת עובד מתחיל בהיקפים קטנים אומנם אבל בעתיד ללא ספק נראה נהירה המונית וביקוש נרחב מצד הציבור למכוניות הנ״ל, שבת שלום לכולם. משקיע ערך | 26.01.12 (ל"ת)
25. אני קורא כאן את הטוקבקים ולא מבין איך זה שאף אחד לא מפרגן - יש כאן יזם ישראלי יוצא-דופן שמנסה לעשות מהפכה עולמית ולהצמיח כאן ענקית ישראלית בסדרי-גודל שאולי עוד לא הכרנו. יצליח או לא? - רק ימים יגידו. מה אתם צריכים לדאוג לכסף של המשקיעים? - זה עניין של בנקי ההשקעות ששמו את כספם בידיעה שיש כאן אפשרות של כשלון או הצלחה פנומנלית. אני מציע שכולנו נפרגן לשי אגסי על זה שהוא מייצר כאן מקומות עבודה ועל זה שהוא תורם למוניטין של ישראל כמקור יוזמה וחדשנות. ומעניין לציין שמאז שאגסי הופיע עם הרעיון שלו פתאום כל יצרני הרכב נזכרו שיש דבר כזה רכב חשמלי. עמיר | 25.01.12 (ל"ת)
24. ל-10 אתה ממש אלטרואיסט שמאמין לאגסי שיגאל אותנו מהתלות בנפט הערבי /מקסיקני/ רוסי /ונצואלי.... נו באמת, | 25.01.12 (ל"ת)
22. "המכונית שלו זו המצאה סתמית ומיותרת"? חברה אתם מגזימים... הדבר היחיד שהוא המציא פה זה שיטה לגזול כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן על חשבון המעבר לאנרגיה ירוקה והציבור. מדען | 25.01.12 (ל"ת)
21. לפי הנתונים הרי שביום עבודה שיגרתי עליי להיכנס לתחנות ולהחליף בטרייה לפחות 2-4 פעמים. גל | 25.01.12 (ל"ת)
20. מה עם יבוא של מכוניות חשמליות אחרות? ניסאן ליף? שברולט וולט? MIEV? מרגיש שהקרטל הישראלי שוב משחק לידי הממשלה ודופק את הציבור. אגאסי חסם ייבוא של כל שאר המתחרות. דר' ג'קי | 25.01.12 (ל"ת)
19. ל 18 רק תיקון קטן מעבר לכך שעקרונית אתה צודק . כנס כשמדובר בשלושה האלה שחברו להם יחדיו אני משוכנע שהפרוייקט ידחף בחסות אנשים שלהם בשלטון . אין יתרון משמעותי לרכב הזה לאור מחירו לצרכן הפרטי הזנת החשמל באמצעות זכיין בלעדי במחיר גבוהה למדי ושרות שאין צורך להרחיב עליו . מה שיקרה זה הדבר הבא . הרבה בזבוז נראה כאן לדעתי חלק על חשבון הצבור (בחסות אנשי השלטון ) וכשיבא הפיצוץ כולנו נינזק למעט הגברדיא שהוזכרה למעלה . ר | 25.01.12 (ל"ת)
18. בטר בלוף אגסי מציע מעט מאד עבור הרבה מאד כסף. השילוב של משפחות קרסו, עופר וה"ה אגסי מבטיח צרות צרורות. אין למה שאגסי מציע שום יתרון טכני רק נחיתות טכנית. צריך להיות רפה שכל בכלל להתקשר עם החברה הזאת או להשקיע בה. היא תגוז מהעולם בדיוק כמו כמה "מהפיכות" אחרות שיצאו מישראל כמו המצאת האנגריה של מרידור, כמו כרומטיס וכו'. יואל | 25.01.12 (ל"ת)
15. מדהים עוד לא מכרו מכונית אחת ואין להם תשתית. הכל שיווק ויחצנות אין כלום מאחורי אגסי ושות הבלון הרי יתפוצץ מתי שהו ועדיף לפני שמשהו משקיע את כספו עליהם עמרי עמרי | 25.01.12 (ל"ת)
14. ישנ צבור ויש מערכת יחסי צבור יש exit יש למי למכור את הספור נכין עוד מצגת יפה ונמכור. גדול | 25.01.12 (ל"ת)
13. יצאו ויוצאים כל הזמן מכוניות חשמליות וכעת יש אחת חדשה זעירה עם מנוע בגלגלים חבל שלא יצאו יותר מהר עם המכונית הישראלית . מכונית ספרדית חדשה עם מנוע בגלגלים זעירה מתאימה לנסיעה עירונית יוצאת בקרוב . התחרות עצומה . סיון | 25.01.12 (ל"ת)
12. המכונית שלו זו המצאה סתמית ומיותרת.......העולם כבר התקדם מאז לקח לו יותר מידי זמן "להמציא" את מה שכבר המציאו מזמן, צריך באמת להיות אידיוט כדי לקנות את המכונית הזו, בעיקר שלבסוף תגלה שאתה גם משלם יותר, וגם העולם לא ממש יוצא נשכר. מכוניות חשמליות מעבירות את הנזק מיד אחת לשניה, אם שריפת דלק פוגעת בסביבה אז למה להחליף אותו למשהו אחר שהייצור שלו פוגע בסביבה. סימוי עיניים א-לה משפחת עופר, מקווה מאוד שהפעם לא תאכלו את זה. (למרות שקשה לי להאמין) אסי דופמן | 25.01.12 (ל"ת)
10. תכף יבוא טוקבקיבטים צרי עין בתשלום ויספרו לנו סיפורים על מונופול בהצלחה לשי ומגיע לו כל שקל שיקבל ממני מקום שאני אממן משטרים במדינות שונות . סם | 25.01.12 (ל"ת)
6. אגסי בסוף צצריך להראות קבלות והפורמט שלך לא!!! ממריא כמה שרציתי לראות בהצלחתך בסוף החברה הזו על תחנותיה הנוצצות יהיו עוד פיל לבן במחוזותנו. רק הטענה ישירות מהחשמל, אחרת אף אחד לא יכבול עצמו לספק הבלעדי שיוכל לעשות מה שברצונו מתי שבא לו. אגסי, פה זה לא ילך גיא | 25.01.12 (ל"ת)
3. Modu זה בלונצ'יק לעומת בטר פלייס רעיון נהדר, אנשים מוכשרים עם חזון. עם זאת המודל העסקי מורכב עם סיכונים רבים (ותחרות ועוד הרבה מיכשולים) והקשר בין השווי העצום כבסיס לגיוס כספים להחזר השקעה הוא מקרי לגמרי. M 007 | 25.01.12 (ל"ת)
שי אגסי: בטר פלייס תצא להנפקה בתוך שנתיים
44 תגובות לכתיבת תגובה