21. צרות עין ובורות גם ע"פ הכתבה, הנתבים אינם גנבים ולא שודדים. הם עובדים ע"פ הסכמי עבודה תקפים. אנשים רבים לא יודעים מהו נתב ומהי עבודתו, גם עיתונאים מגלים המון בורות. צאו ולמדו מהו שכרו של נתב במדינה אירופית ממוצעת. תתפלאו ותמצאו לא רק ששכרו גבוה יותר מנתב ישראלי אלא גם שסדרי העבודה שלו די דומים לזה של הישראלי. אכן טייס אחראי לחייהם של כ- 500 נוסעים בג'מבו, נתב שהוא רב חובל, אחראי לחייהם של 5000 נוסעים באוניית נוסעים. תלמדו לפרגן לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה. לשים דברים על דיוקם | 27.01.12 (ל"ת)
20. ל5 .... במקרה אבי היה ימאי (chief engineer) ואני קצת מכיר את הנפשות הפועלות והכשרתם. ולתת ("לשלם" זה שנותנים תמורה מלאה) ל-נתב שכר של 60K+ לא מתקבל על הדעת. אין פה השוואה לטייס (שאחראי על 400 אנשים) ואם בהשוואות עסקינן למה שלא תשווה לרופא (מומחים מרוויחים לרוב 20-30K אחרי משמרות) שאחראי על החיים שלי ושלך לפחות פעם אחת? הדרך בה הנתבים פועלים גורמת לך לסלוד מהמחשבה על כל צ'ופר סטייק כזה או אחר ! סטודנט במיל. | 26.01.12 (ל"ת)
19. האמת על צדק חברתי זה לשבור את חברת חשמל הנמלים הרכבות ולבנות את המדינה מההתחלה לא יתכן שרק 20 אחוז מעובדים במדינה יהנו מהטוב שלה והשאר יאכלו חרא ויהיו עבדים שלהם לדבר אמת | 26.01.12 (ל"ת)
17. נתבים המסכינים לא גומרים את החודש עושים השלמת הכנסה ע"י הברחות בנמל חיפה סגריות ומשקאות אפשר לחפש באינרנט וןמצוא את החלטת השופט לידיעת ההנהלה . עובד נמל | 26.01.12 (ל"ת)
14. עד מתי רשעים יעלוזו, למה זה צריך להיות ככה למה?גועל נפש,אם היו קצת אנושיים ומחלקים את הכל כמו שצריך לא היתה תאבת בצע כזאת בעעע עליכם מושחטים מיעה | 26.01.12 (ל"ת)
13. תגובה ל-5 יש הבדל תהומי - אל על היא חברה פרטית בעוד שהנמל היא חברה ממשלתית. בענף התעופה יש תחרות ואילו בנמל זה מונופול. עידן המשפטן | 26.01.12 (ל"ת)
7. נתבים ההנהלה פוחדת מהנתבים אני נמצא במערכת הם עושים מה שהם רוצים, לא מגעים בזמך לאוניות וסוכני האוניות פוחדים להתלונן ""הנתבים הם המלכים בנמל בשכר ובשליטה . פירט | 26.01.12 (ל"ת)
5. מהו נתב? לא מה שאתם חושבים... העובדות האמיתיות אינני נוטה להגיב כלל באתרי אינטרנט אך הפעם הנושא חורה לי ביותר ! מהו נתב ? כדי להיות נתב בנמל אתה צריך להיות לפחות בן 50 למה? הכשרת רב חובל לוקחת לפחות 10 שנים תוסיפו ניסיון בצי הסוחר של לפחות 17 שנה ותבינו שלהיות נתב צריך להיות בן 50. מדוע הנמל צריך אותם ? אונית מכולות ממוצעת שוקלת 120 אלף טון ! אוניות שמגיעות מכל העולם מבוטחות בחברות ביטוח ענק שכשחלק מפוליסת הביטוח מוגדר מהו נתב שיכול להכניס את האוניה לפריקה בנמל. (ההגדרה של חברות הביטוח לעיל...) עכשיו תחשבו שהייתי אומר לכם שטיס באלעל שמטיס בואינג 747 עם 400 נווסעים בקו תל אביב ניו יורק מרוויח 60 אלף.... היה מסתדר לכם לא? (אגב הם מרוויחים יותר) לא חשבתם על מחיר הטיסה שיכול להיות יותר זול.... אם משכורתו של הטיס היה פחותה יותר. אז מה ההבדל בין נתב בנמל חיפה לטייס ? שטייס יש לו יותר מוניטין ? מצטייר יותר טוב ? תסתכלו על העובדות.... סה"כ יש 6 נתבים בנמל חיפה שמרוויחים את משכורתם לא פחות מאנשים אחרים במגזר העיסקי עם פחות כישורים קו למחשבה........ איתי | 26.01.12 (ל"ת)
4. לשבור את המונופול שלהם - ואם הם מתנגדים להלאים את הנמל ולהכניס את הצבא לשם , נמאס מהשחיתות במדינה הזו... רוני | 26.01.12 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": הנתבים בחיפה נהנים משכר מלא למשמרת חלקית
21 תגובות לכתיבת תגובה