16. זליכה לא פישל, פישל מי שמינה אותו - האיש שאחרי האחרון שהייתי קונה ממנו מכונית משומשת למה צריך ועדה כזאת אם הדברים כל כך ברורים, סיבסוד התחבורה הציבורית יגרום לאנשים להשתמש בה יותר. הורדת מיסים ממכוניות חדשות תצעיר את גיל הרכבים על הכביש לטובת פחות זיהום ויותר בטיחות. הפחתת מיסוי על הדלק תביא לרכישת מכוניות משפחתיות בטוחות ולא קופסאות קטנות שלא שורדות תאונה קלה, ומה יעשו בלי הכסף מהמיסים ומהסיבסוד- זאת הכלכלה, כשיש יותר כסף => קונים יותר => יותר מע"מ, יותר עסקאות, יותר חסכון לפנסיה, פחות מינוס בבנק => כלכלה יותר בריאה + אזרחים יותר מרוצים אביב | 30.01.12 (ל"ת)
15. זה לא שהוא פישל זאת המציאות בה הוא נמצא, מש האוצר בחיים לא יוותר על הכנסות מהענף ז"א לא יורידו מיסים עד שאנשים לא יפסיקו לקנות מכוניות החדשות. ו מר ישראלי יקנה, יקטר אבל יקנה ירון מנסה קצת לשפר נושא אבל הוא מוגבל בכוחו ומשמש יותר כי כלי ולא כי שופט ליסינג- לא מעלים חזק כי זה יפגע גם בתקציב המדינה (אלא עובדי המדינה וצבא שנוסעים בליסינג לא משלמים זקיפת המס אלא מדינה, ז"א אנחנו המשלמי המיסים) יבואנים - מצד 1 לחוציפם ע"י ליסינג, מצד שני חייבים רווחים, OECD - כבר אמרו להם, לא יורידו מס רכישה, שיקנו מכוניות 1L ידיניות אבל כן צריכים לעלות מיסים למכוניות יוקרה אי אפשר לאזן הורדת מס רכישה במחירי בלו כי מי שיפגע אלו שכבות החלשות ללא רכב כי מחירי הסחורות יעלו (בדומה לחשמל ומים ) פלונטר, עד שכל יראלי לא יוותר שנה 1 על הרכב הפרטי שלי לא יקרה שום דבר, וזאת כמובן אוטופיה arie | 29.01.12 (ל"ת)
14. תומר הדר, פישלת פישלת לציין את הגורם מספר 1, שמונע מיבוא אישי, גם של רכבים יותר עממים, להיות אטרקטיבי - הונאת המיסים מצד היבואנים. היבואנים מפחיתים את ערך הרכב שמוצהר לצרכי מיסים ב30-40 אחוזים. הפחתה זו גורמץ לחוסר כדאיות ליבא רכבים, במיוחד עממים. | 29.01.12 (ל"ת)
13. סך הכל נתנו לו וועדה כדי להרחיק אותו מהמחאה החברתית שהייתה בקיץ. מה שעצוב זה שהוא לקח אותה. אחד ש | 29.01.12 (ל"ת)
11. ל10 - אולי לך יש מרצדס - לי אין אם לא הבנת את המסר בין השורות....ישראל כץ קימבן כאן לא מעט אנשים.מעבר לזה- מי אמר לך שהתקנות בנושא יבואנים וחברות ליסינג יעברו? הבנת הנקרא יא חביבי........ גדעון | 29.01.12 (ל"ת)
10. לכל המקטרגים כנראה שרובכם שפוטים של יבואני הרכב. יבוא אישי זה טוב ולו רק כדי להתחיל לאחר שליטה מונופוליסטית של יבואני הרכב. במיסוי זליכה לא יכול לטפל אבל הוא כן טיפל ביחסים מוסך-יבואן, ליסינג - יבואן, אחריות יבואן ועוד ועוד. דידי | 28.01.12 (ל"ת)
9. הפיספוס הגדול הוא בגלל מלחמת יוקרה בין משרד התחבורה ומשרד האוצר משרד האוצר לא שיתף פעולה. הוא הקים ועדת מומחים שתתן בעתיד המלצות בנושא המיסוי. ההודעה של שר התחבורה שועדת זליכה תתן המלצות גם בנושא המיסוי לא החזיקה מים. היו צריכים להקים ועדה משותפת בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה . אז עכשיו יש לזליכה ועדה על שמו שלא שווה הרבה ושר התחבורה יכול לנפח את החזה שהוא יזם את הועדה. ואנחנו תקועים עם שוק רכב של עולם שלישי: הכבישים מוצפים ברכבים מזהמים ולא בטיחותיים, כי המחיר של החדשות בשמיים. רק הבחירות שבאופק יוכלו לשנות מצב זה. יובל | 28.01.12 (ל"ת)
8. לזליכה אין מה להציע אבל הוא חייב להצדיק את המשכורת אוסף של שטויות שלא ייאמנו, מאות ישראלים יהפכו להיות מאכערים של יבוא אישי של מכוניות מפוקפקות מארה"ב, בדיוק כמו במדינות העולם השלישי הכי מפגרות. זליכה, תתבייש. סיגי | 28.01.12 (ל"ת)
7. איזה קטע!!!!!!! ישראל כץ דואג למקורביו! אני המום זה האיש שפעם יהיה ראש הממשלה שלכם ישראלי | 28.01.12 (ל"ת)
6. ביום הבחירות אנחנו הציבור נרסק את הליכוד ! כתבה מעולה ! שינוי אמיתי בשוק הרכב לא יכול להתקיים בשילטון ביבי. על כן ממשלה חדשה בראשות מנהיג חדש ולא משנה מי זה ,יכול להביא לשינוי רציני. לאשליות שממשלת הליכוד נוטעת בנו יש תשובה לכך, ביום הבחירות הציבור ירסק את ממשלת ביבי . אפי | 28.01.12 (ל"ת)
5. כל מי שמציע הורדות במיסי הקניה לדעתי גם חייב להציע מקור חלופי להכנסות המדינה בסכום זהה אאא | 28.01.12 (ל"ת)
4. יבוא אישי יביא לשינויי משמעותי במחירי המכוניות הקטנות ולא רק ביוקרה . ומכאן השינויי בשוק כולו. תעיף מבט למחירי מכוניות משפחתיות בשוק האמריקני , גם מאזדה 3 מפוארת 2011 תגיע בחיסכוןן של עשרות אחוזים. השינויי במחירים של הקטנות יגרום למהפכה שאתה מחפש. בן | 28.01.12 (ל"ת)
3. זליכה, אם אין הורדת מיסי הענק - אין ירידה במחיר הרכב ! זה הכי פשוט שיש. הציבור לא מטומטם, והוא מבין שהקימו לך ועדה ככסת"ח חסר משמעות. החלטות מורכבות, והצעות חוק מיותרות...הכל בולשיט גדול, והנהגים מבינים זאת היטב. כל עוד לא יורידו באוצר את גזילת מיסי הרכב העצומים בישראל, אנשים ימשיכו לנסוע ברכבים מיושנים ולא בטיחותיים, שעולים כמו שלושה (3) רכבים זהים בארה"ב !!! זליכה, יכולת להחזיר את המנדט ולומר שאינך יכול באמת להביא לשינוי כלשהו, אבל בחרת ביוקרה של ועדה על שימך, וללא שום יכולת להביא בשורה טובה לאזרחים בישראל. חבל, פיספסת בגדול. רק הוכחת טענה אחרת - אין מה לצפות לחשיבה יצירתית, או לשינוי מתבקש במדיניות מיסים עקומה ומוגזמת, מבכיר לשעבר במשרד האוצר המקולקל והרקוב מהיסוד !!! טימור | 28.01.12 (ל"ת)
2. צימצום כמות הרכבים בכבישים על מנת לקבל דמי אחזקת רכב מחייבים להציג רישיון רכב בתוקף וביטוח.הסדר זה גורם לאזרחים לקנות רכב גם אם הם לא צריכים וזאת על מנת לקבל את דמי אחזקת הרכב.הצעתי לזליכה : תן לעובדים לקבל דמי אחזקת רכב בלי החובה להחזיק רכב ולהציג מסמכי טסט וביטוח ומיד תיראה נפילה משמעותית בכמות הרכבים בכבישים-והמון עובדים שאין להם כל צורך ברכב (לפעמים רכב שני במשפחה ). יהודה | 28.01.12 (ל"ת)
1. כמה אופייני לישראל כץ- מאחורי ההבטחות עומדות הטבות לחברים ממרכז הליכוד בקרוב כתבה בעיתון: חברי מרכב הליכוד נכנסו בהמוניהם לענף היבוא האישי. ב.מ.וו ומרצדס חדשה לכל ליכודניק! פוליטיקאי מדופלם | 28.01.12 (ל"ת)
זליכה, פישלת
17 תגובות לכתיבת תגובה