אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": חברות הליסינג מבקשות מהיבואניות עוד אשראי

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
שוק הרכב מת! החגיגה נגמרה, חברות הליסינג בקשיים כספיים
עד עתה היה שיתוף פעולה הדוק בין יבואני הרכב לבין חברות הליסינג. כעת המצב משתנה, כל יבואן שיתן אשראי מסכן את עצמו ואולי גם לא יראה את הכסף. לכן לדעתי היבואנים לא יתנו אשראי לחברות הליסינג,מה עוד שבחברות הליסינג יש כמות עצומה של רכבים שאף אחד לא קונה ובצדק. היבואנים במהלך השנה יהיו חייבים להוריד מחירים ולפנות לשוק הפרטי כי אחרת הלך עליהם. בתור אחד שרוצה לקנות רכב חדש אני דוחה את הרכישה עד שהמחירים יהיו שפויים. נכנסתי לכל סוכניות הרכבים ותאמינו לי אין מכירות ,אין לקוחות, ברגע שנכנסתי לסוכנות מסויימת מיד התנפלו עליי שלושה סוכנים לתת לי שרות, מכאן אני מבין ששוק הרכב בבעיה קשה. כשיש חזירות ותאוות בצע אז זהו המחיר. שורה תחתונה ודעתי האישית לא לקנות רכב כעת, תנו לוועדת זליכה לתת המלצות ולמרות שאיני תולה בהם תקוות. מי שחושב שאני טועה מוזמן להכנס לסוכנויות רכב ולהיווכח במו עיניו.
אפי | 31.01.12
1.
נתתם אשראי לחברת ליסינג צפה לתספורת
שוק הרכב בישראל מוצף כלי רכב ,חברות הליסינג תקעות עם מלאי משומשות שאין להם קונה,סוחרי המכוניות מלאים סחור וגם הם מחפשים אשראי,כל זה גורם לירידה חזקה מאוד של הרכב המשומש,דבר שגורם לירידת ערך הגרט של חברות הליסנג ,ושרשרת זו יכולה אפילו לגרום לחברת ליסניג גדולה לפשוט רגל,ובכך בעצם יבואנים שנותנים אשראי לשוק הליסניג מסתכנים וגורמים גם לכך שכל שוק המשומשות ירד ,כמו כן אני לא ממליץ לקנות רכבים של מותגים שמתנהלים בצורה זו כי השוק יהיה מוצץ מסוגי הרכבים הנ"ל דבר שיפגע בשוק רכבים אלה עוד יותר(ראו מזדה אף אחד לא רוצה לקנות מזדה 3 בין השנים 2005 עד 2009 צורה ישנה למרות שיצחק לוי שומר להם מחיר גבוה במחירון מפני שהוא לא עומד בלחץ חבורות הליסינג)
משה | 31.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת