אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הכסף מתגלגל: מינהל הרכב הממשלתי רכש מכוניות ב-350 מיליון שקל

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
ל6
ההבדל פה שאין באמת בחירה... היונדאי לא ממש רלוונטי והקרוז די חלשה ואחרי הגיר הרובוטי של טויוטה הרומן איתם נגמר.... בשוק העסקי המנכ"ל נוסע על וולבו XC60 או אוודי או משהו כזה - בטח משהו טוב יותר משברולט. סמנכ"לים נוסעים על הונדה סיוויק, או על פורד מונדיאו או משהו כזה. I30 מקבל כל זב חוטם שסיים את לימודיו... וטויוטה או קרוז מקבלים מנהלים בדרג ביניים.... זאת לא הדרך לדאוג למנהלים לרצות להיות בשרות המדינה....
יוסי | 02.02.12
6.
ל-2
מה שאתה אומר הוא לא מדויק. יש כמה רכבים הקטגוריה, ואני מסכים איתך שהיונדאי הוא רכב בעייתי ואין מה להשוות בין הI30 ל35. אבל אפשר גם לבחור בקרוז, שזה אחלה אוטו וגם בטויוטה שהיא סבירה. ורק שתדע שלא חסר סמנכלים בשוק הפרטי שנוהגים על הקרוז. זה עניין של נוחות וחווית נהיגה
דני אורן | 02.02.12
2.
תראו לי סמנכ"ל אחד בשוק הפרטי שנוסע ברכבים כאלה...
תראו לי סמנכ"ל אחד בשוק הפרטי שנוסע ברכבים כאלה... לא תמצאו! לא מדובר פה על רכבי מנהלים - אלא על רכבים משפחתיים שברוב החברות משמשים מנהלים זוטרים. ולכל אלא שבוכים על הכספים וכו' - את מי אתם רוצים בשרות המדינה? את הטובים שיכולים לקבל בחוץ שכר גובה יותר (ובטח שרכבים טובים יותר) - או את מי שאין לו את היכולות הללו אז נאלץ להתפשר? מדובר ברכבים לא טובים וגם בתוך הקבוצה הזו אין מקום להשוואה בין I30 ל I35..... אגב - לא מתארים פה את רמת הגימור של הרכבים הללו, גם פה בטח נמצא את הגימור הנמוך והזול ביותר.
יוסי | 01.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת