אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": מכוניות בטר פלייס נשלחו למוסך שבוע אחרי המסירה

72 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

64.
כמה רוע יש בישראל
נו אז מה בעצם קרה שקופצים ומקלסים מכונית נפלאה בכל רכב חדש או ישן בנזין/סולר/גז/אוויר יש תקלות קלות וקשות בהרבה ואין דרך לאתר ולנטר את התקלות ללא נסיעות אמיתיות דווקא האיתור המהיר וההחזרה לתיקון מעידים על בקרה צמודה ואיכותית אז קצת סבלנות והכל יסתדר
raz | 05.02.12
43.
מדינה של "מפרגנים"
מעניין כמה מהטוקבקיסטים הזועמים על מחלות ילדות של חברה חדשה, הקימו אי פעם חברה, יצרו מאות מקומות עבודה (בישראל לבדה) כמו אגסי עם בטר פלייס, וניסו לגמול את העולם מהתלות בנפט הערבי. ניחוש: רוב המבקרים פה הם גיבורים גדולים רק כשזה מגיע למקלדת. בטר פלייס תסבול- כמו כל מיזם חדש- מתקלות. זה קרה לאייפון 4 (האנטנה), זה קורה לאנדדרואיד (אפליקציות זדוניות), זה קורה לכ מי שעושה ולא מבלבל את המוח דרך מקלדת. נורית נדלקה בטעות וצריך לתקן את זה- ופה חוגגים על התרגיל שאגסי לכאורה עשה. לוזרים, תתחילו ליצור משהו בעצמכם במקום לבקר. הרבה יותר קשה, הרבה יותר מספק
מאיר | 05.02.12
37.
בטר פלייס תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שמונופול טייקוני ייפול ע"י כוח השוק
את חברת החשמל אנחנו לא יכולים להפיל כי לא יהיה חשמל את כימיקלים לישראל אנחנו לא יכולים להפיל כי הממשלה מחזיקה אותם את מקורות אנחנו לא יכולים להפיל כי לא יהיה מים את הרכבת אנחנו לא יכולים לעצור כי אנשים צריכים לנסוע אבל את בטר פלייס אנחנו עוד יכולים להחליט אם לקחת את המכונית שלהם או לא - אז לא!!!!!!!!!!!!!!!
פשוט הזוי, ממש מצחיק | 05.02.12
36.
בטר פלייס = סוס מת חסר סיכוי
טכנולוגיה מדהימה אין להם. מודל עיסקי שמבוסס על העדפה שנקנתה דרך קשרי הון שילטון וכל מטרתה להעניק בלעדיות למונופול על טעינת המצברים. הציבור לא יסכים ששוב ישחטו אותו ויצביע ברגל לטובת מכוניות שאפשר להטעין בכל שקע ביתי לפי בחירת בעל המכונית - למשל טעינה בתעריף נמוך בשעות הלילה. עוד חברה של בעלי הון שהמציאו "פטנט" לעשוק את הציבור - לא נשתף איתם פעולה.
מונופול חזירי | 05.02.12
32.
שי אגסי גאון
מפני שרק גאון מצליח לגייס כל כך הרבה כסף על כישלון ידוע מראש. ולכל אלה שלא מבינים במצברים וחושבים לתקוף אותי, נראה מי היה קונה סלולרי ששוקל יותר מחצי קילו עם סוללה לשעתיים?. כנ"ל מכונית חשמלית, כאשר יש מכוניות בשוק שדורשות תידלוק כל 1200 ק"מ, מי יקנה מכונית צרפתית שלפי "נתוני יצרן" דורשת תידלוק (טעינה) כל 160 ק"מ?.
קוקו | 05.02.12
17.
האם זה באמת בטר פלייס? (ברצינות)
לייצר חשמל גם עולה אנרגיה אחרי זה צריך להוביל אותו לתחנות הטעינה ובדרך איבדנו אנרגיה בטעינת הסוללה חלק מהאנרגיה הולכת לאיבוד בסוללה עצמה גם יש אובדני אנרגיה האם אחרי כל השרשרת הזו המכונית של בטר פלייס מזהמות פחות ממנוע בנזין מודרני? יכול להיות שכן, אבל האם יש נתונים מהימנים על זה? אם היו אני משער שהיינו שומעים אותם מהחברה
מהנדס | 05.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת