71. הביצה ולא התרנגולת הנורדה נדלקה בבדיקה יזומה במוסך ולא נכנסה למוסך בגלל שנדלקה נורה, ככה מונעים תקלות גדולות יותר. אלפים | 07.02.12 (ל"ת)
70. תקראו את כל הכתבה הם לא נכנסו למוסך בגלל זה, הכניסה הייתה יזומה של רנו, משהו שיגרתי כחלק מהרצה של הרכב - והצ'קמוק הזה הוא מה שעלה וכמו שאמרו נעלם, אז די לנפח דברים | 07.02.12 (ל"ת)
69. סטנדרט רגיל זה קורה עם המון רכבים, רק בגלל שמדובר ברכב החשמלי עושים מזה כזה סיפור. די מה אתם ילדים קטנים?! דן | 07.02.12 (ל"ת)
68. אגסי איש מדהים.עשה טעות שהתחבר לרנו ועשה טעות שהתחבר לאחים עופר. אם יוריד מחירים יכבוש את השוק. אם לא יוריד מחירים יכבוש פניו מבושה .לא חבל? אגסי תקבע מחירי רצפה.רק ככה תחדור לשוק. עם ישראל מאחוריך, אבל במחירים שפויים. הבנת את זה מר אגסי? מומחה לרכב | 06.02.12 (ל"ת)
67. זה סיפור רגיל ככה זה עם כל רכב חדש שיוצא לשוק, נקווה שזו תהייה הבעיה היחידה ברכב רמי | 06.02.12 (ל"ת)
64. כמה רוע יש בישראל נו אז מה בעצם קרה שקופצים ומקלסים מכונית נפלאה בכל רכב חדש או ישן בנזין/סולר/גז/אוויר יש תקלות קלות וקשות בהרבה ואין דרך לאתר ולנטר את התקלות ללא נסיעות אמיתיות דווקא האיתור המהיר וההחזרה לתיקון מעידים על בקרה צמודה ואיכותית אז קצת סבלנות והכל יסתדר raz | 05.02.12 (ל"ת)
63. ככה דואגים לסדר את הרכב לפני שהוא מגיע לציבור לפי מה שאני יודע כרגע הוא רק אצל עובדי בטר פלייס, לפחות אני יודע שהם עושים את הניסוי וכשהכול יהיה בטוח בפלואנס אני אוכל לבדוק את הרכב ולהיות בטוח דניאל | 05.02.12 (ל"ת)
61. תבינו משהו אין דבר כזה נסיעה חלקה מהרגע הראשון, בגלל זה הכניסות האלה למוסך הם יזומות, רנו דרשה אותם כדי למנוע תקלות אמיתיות. קרן | 05.02.12 (ל"ת)
60. נו באמת, על מה התלונה הבאה? המושבים בצבע ירוק אלון ולא ירוק בקבוק? להתלונן על חיווי שגוי זה כמו להתלונן על המהירות של הווישרים. קרנית | 05.02.12 (ל"ת)
59. אנשים מצחיקים מתעלמים מכך שחיווי שגוי הוא דבר כל כך לא רלוונטי שקורה ב-כ-ל רכב חדשות לבקרים ומנפחים את זה כאילו שום דבר לא עובד. זה מה שנקרא לירות את החץ ואז לסמן את המטרה. קורי | 05.02.12 (ל"ת)
58. בטר פלייס= כותרת טובה. מכל עכבר עושים הר. אז יש כמה מכוניות שהיתה בהן תקלה אז מה!! להמצאות הגדולות בהיסטוריה היו הרבה יותר תקלות. קחו את החיים בקלות סמי וסוסו | 05.02.12 (ל"ת)
56. עושים מכל עכבר הר ושוכחים שדברים כאלה קורים חדשות לבקרים ושם רכב לא מושבת מזה, נשמע לי יותר כמו סתם פאניקה של אנשים לחוצים. ובטר פלייס עצמה אמרה שאלה בדיקות יזומות. ג'ימאליה | 05.02.12 (ל"ת)
54. קשקוש מחפשים את אגסי בפינה בכל הזדמנות תרצו או לא תרצו העתיד של התחבורה בחשמל אגסי רק היה הראשון לקחת את זה צעד אחד קדימה לפני כולם נאור | 05.02.12 (ל"ת)
53. התקלה הבאה - הבטריה נגמרת לפני נקודת ההחלפה,עקב "חיווי שגוי..."..טמבל מי שנוהג בבטריה על גלגלים הזו! | 05.02.12 (ל"ת)
47. בפאריס כבר חודשיים פרוסה רשת תחנות של מכוניות חשמליות Autolib והביקוש למוצר עולה על הציפיות. | 05.02.12 (ל"ת)
46. משעשע... כשיש פלואנס דיזל מעבר לפינה, במחיר נמוך יותר ועם צריכת דלק שפויה, כשהסביבה "הירוקה" תתאמץ קצת יותר בשבילי, אולי אז אשקול לאמץ אותה בחזרה. | 05.02.12 (ל"ת)
45. ציפיתי שנראה בחדשות איך הרכבים נכנסים למוסך כפי שראינו אותם יוצאים משם ביום ההשקה החגיגי אביב | 05.02.12 (ל"ת)
43. מדינה של "מפרגנים" מעניין כמה מהטוקבקיסטים הזועמים על מחלות ילדות של חברה חדשה, הקימו אי פעם חברה, יצרו מאות מקומות עבודה (בישראל לבדה) כמו אגסי עם בטר פלייס, וניסו לגמול את העולם מהתלות בנפט הערבי. ניחוש: רוב המבקרים פה הם גיבורים גדולים רק כשזה מגיע למקלדת. בטר פלייס תסבול- כמו כל מיזם חדש- מתקלות. זה קרה לאייפון 4 (האנטנה), זה קורה לאנדדרואיד (אפליקציות זדוניות), זה קורה לכ מי שעושה ולא מבלבל את המוח דרך מקלדת. נורית נדלקה בטעות וצריך לתקן את זה- ופה חוגגים על התרגיל שאגסי לכאורה עשה. לוזרים, תתחילו ליצור משהו בעצמכם במקום לבקר. הרבה יותר קשה, הרבה יותר מספק מאיר | 05.02.12 (ל"ת)
38. זו הונאה. תקראו את הבלוג של פרופ' דני רבינוביץ. הוא עוד עדין ונחמד איתם greenwash | 05.02.12 (ל"ת)
37. בטר פלייס תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שמונופול טייקוני ייפול ע"י כוח השוק את חברת החשמל אנחנו לא יכולים להפיל כי לא יהיה חשמל את כימיקלים לישראל אנחנו לא יכולים להפיל כי הממשלה מחזיקה אותם את מקורות אנחנו לא יכולים להפיל כי לא יהיה מים את הרכבת אנחנו לא יכולים לעצור כי אנשים צריכים לנסוע אבל את בטר פלייס אנחנו עוד יכולים להחליט אם לקחת את המכונית שלהם או לא - אז לא!!!!!!!!!!!!!!! פשוט הזוי, ממש מצחיק | 05.02.12 (ל"ת)
36. בטר פלייס = סוס מת חסר סיכוי טכנולוגיה מדהימה אין להם. מודל עיסקי שמבוסס על העדפה שנקנתה דרך קשרי הון שילטון וכל מטרתה להעניק בלעדיות למונופול על טעינת המצברים. הציבור לא יסכים ששוב ישחטו אותו ויצביע ברגל לטובת מכוניות שאפשר להטעין בכל שקע ביתי לפי בחירת בעל המכונית - למשל טעינה בתעריף נמוך בשעות הלילה. עוד חברה של בעלי הון שהמציאו "פטנט" לעשוק את הציבור - לא נשתף איתם פעולה. מונופול חזירי | 05.02.12 (ל"ת)
35. בטר פלייס אכלו אותה כשהקפיצו מחירים ל200,000 מה גם שצריך להתחייב לעמדת טעינה שזה דבר מוגבל מאוד. אבי | 05.02.12 (ל"ת)
32. שי אגסי גאון מפני שרק גאון מצליח לגייס כל כך הרבה כסף על כישלון ידוע מראש. ולכל אלה שלא מבינים במצברים וחושבים לתקוף אותי, נראה מי היה קונה סלולרי ששוקל יותר מחצי קילו עם סוללה לשעתיים?. כנ"ל מכונית חשמלית, כאשר יש מכוניות בשוק שדורשות תידלוק כל 1200 ק"מ, מי יקנה מכונית צרפתית שלפי "נתוני יצרן" דורשת תידלוק (טעינה) כל 160 ק"מ?. קוקו | 05.02.12 (ל"ת)
31. מגיב 21 השיג אותי בדיוק מה שרציתי להגיד. נ.ב., מחלות ילדות יש לכל דבר. יקח שנתיים שלוש להבין באמת כמה זו הונאה. מסכן מי שיקנה מהם רכב פרטי. דורון | 05.02.12 (ל"ת)
28. זו אחלה מכונית, אני כבר נהגתי בה. סתם מחפשים את בטר פלייס, ברור שהמכוניות האלו יהיו במוסך מידי פעם אוהד | 05.02.12 (ל"ת)
27. תפסיקו עם הליכלוכים, אחלה מוצר המכונית מדהימה, גם נוח וגם חסכוני. תמתינו עוד שנתיים עד שהמכונית תצבור וותק על הכביש ואז תנתחו את היכולות. אני אומר לכם כאחד מהתעשייה כי הרעיון גדול ויצליח בצורה מדהימה. שי אגסי עוד יזכה להרבה תשבוחות. רונן | 05.02.12 (ל"ת)
26. אך, איזה פירגון לחברה ישראלית שמנסה לכבוש את העולם, פשוט תענוג... :( תפרגנו קצת, לא יקרה כלום. מדובר על חברה שמפרנסת לא מעט משפחות במדינה. יצליחו? מעולה. יכשלו? לא על חשבונכם ממילא, אז מה איכפת לכם? קצת פירגון לא יזיק! מנחם | 05.02.12 (ל"ת)
25. מה זה בתמונה? מוסך של רנו? חשבתי שלא רואה מוסך...בעלי מוסכי רנו כולם מובטלים כבר לא? מה זה? | 05.02.12 (ל"ת)
21. מזכיר את הבדיחות של "מה היה קורה אם מערכת ההפעלה של המכונית היתה חלונות" " לדברי אנשי בטר פלייס - ההתראה נעלמת מלוח המחוונים לאחר שהרכב מונע מחדש". רונן | 05.02.12 (ל"ת)
20. ראיתי אחת כזו תקועה באמצע כביש בינעירוני מעניין אם נגמר החשמל או שזה היה בגלל תקלה. 100% חשמלי - זה היה רכב שלהם עם הלוגו והמדבקה אליפלט | 05.02.12 (ל"ת)
19. הכל מתחיל מהראש ההתעקשות של אגסי להיות "הפנים" של החברה תעלה לה ביוקר. יש אנשים שמייצרים אנטגוניזם אצל חלק גדול מהאנשים (כמו בן דוב, או חיים רומנו), ועל כן, נכון היה אם אגסי היה מפנה את הבמה ונותן למוצר לככב. האזרח י' | 05.02.12 (ל"ת)
18. שי אגסי כנראה לא יודע מה זה רנו.... אחרי הנסיון שהיה ל עם רנו, אני לא מתקרב לשום "יצירה "של החברה הזאת. ואני מדבר על מכונית רגילה. אבל לנסוע בדבר כזה ועוד תוצרת רנו? נראה לי הזוי לגמרי. ברנו התקלות האלה אופייניות לכל סוגי המכוניות שלהם. אלכס | 05.02.12 (ל"ת)
17. האם זה באמת בטר פלייס? (ברצינות) לייצר חשמל גם עולה אנרגיה אחרי זה צריך להוביל אותו לתחנות הטעינה ובדרך איבדנו אנרגיה בטעינת הסוללה חלק מהאנרגיה הולכת לאיבוד בסוללה עצמה גם יש אובדני אנרגיה האם אחרי כל השרשרת הזו המכונית של בטר פלייס מזהמות פחות ממנוע בנזין מודרני? יכול להיות שכן, אבל האם יש נתונים מהימנים על זה? אם היו אני משער שהיינו שומעים אותם מהחברה מהנדס | 05.02.12 (ל"ת)
16. מה מצפים ממכונית שתוכננה ע"י צרפתים ונבנתה ע"י טורקים עבור ישראלים ? שזה גם יעבוד ? ? ? נו באמת !!! מיקי | 05.02.12 (ל"ת)
15. מימן עד שלא ילמדו להפריד מימן ממים שום מכונית חשמלית לא תנצח את הבנזין!!לגבי שי אגסי:ילד גאון שלמד איך חיים על חשבון משפחת עופר בלי להביא שום בשורה אמיתית... hdtk | 05.02.12 (ל"ת)
6. מסרו עשרות מכוניות למי?? לעובדי החברה... ומה עם הציבור הרחב? כניראה הבין שזו בועה שתתפוצץ. עידו | 05.02.12 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": מכוניות בטר פלייס נשלחו למוסך שבוע אחרי המסירה
72 תגובות לכתיבת תגובה