אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האותיות הקטנות מאחורי התשקיף של פייסבוק

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
שווי השוק של החברה לפי הרווח שהיא מציגה ופוטנציאל הצמיחה אמור להיות כ- 40 מיליארד דולר לכל היותר!
100 מיליארד זה מחיר מוגזם ומנופח! בכל מקרה יש לחברה עשירית מהרווח של GOOGLE ו- INTEL ונגיד אותו פוטנציאל צמיחה (מה שלא נכון) - לפי ההגיון הפשוט אין מקום לכך שהחברה תהיה שווה חצי מ- GOOGLE וכמעט כמו אינטל. וכל עניין הפרסום - לזה יש את גוגל.
 | 05.02.12
8.
לתגובה מספר 2
התגובה שלך מלאה בסרקזם זול ולא נכון בבסיסו. בנוגע לשתי הנקודות שלך...גם אם פייסבוק "שינו את דפוסי ההתנהגות האנושית", אני בספק שאתה יכול להוכיח שהם עשו את זה. הטענה שלך לא אמפירית בשיט. בנוגע לנקודה השנייה, כנראה שלא פרסמת מעולם בפייסבוק. בוא נאמר שאם אי פעם עשית לייק מפרגן לידידה שלך שהיא תכשיטנית ופתחה אתר (ועשית דברים דומים, ללא ספק), כנראה שתתחיל לראות פרסומות שמיועדות לתכשיטנים. כי אתה תכשיטן. הגיוני, לא? מערכת הפרסום של פייסבוק זה אבסורד, אין לה יכולות מתקדמות, אין לה שום פילוח מדוייק כמו שנראה לך, ואין לה אפילו אפשרות לראות קונברז'ן על הפלטפורמה, אתה עיוור לחלוטין, אלא אם כן אתה משתמש בתוכנה צד ג' שתאפשר לך לעשות את זה, ותקח לך 4-5 אחוז מההוצאות על הפרסום. גם הגיוני, לא? ונקודה אחרונה, אם אתה רוצה לדבר על יצירת פלטפורמה פרסומית מהפכנית, תגגל "גוגל אדוורדס" ותגלה מה באמת עשה מהפיכה בעולם הפרסום, כי כל מה שקרה לפני 2002 היה פרה היסטורי. לא סתם גוגל נחשבת היום לחברת הפרסום הגדולה בעולם.
עמרם מוחתו | 05.02.12
2.
תגובה ל1-‏ הקשקשן
תראה לי עוד פלטפורמת פרסום של עם קהל של מאות מליונים שהפילוח שלו הוא כל כך מדוייק. אפשר להבין שאנשים עם מנת משכל נמוכה לא יכולים לתפוש קיומם של דברים לא מוחשיים ובשבילם מי שלא מייצר ברגים או חולצות או סופגניות הוא לא באמת יצרן,‏ אבל האמת היא שאם ממש תתאמץ אתה תגלה שפייסבוק עשתה שני דברים שלא היו קיימים עד היום ועשתה אותם בסקאלה שלא הייתה קיימת עד היום: 1.‏ הם שינו את דפוסי ההתנהגות של החברה האנושית בצורה חוצת גבולות,‏ לאום,‏ מין וכו... 2.‏ הם יצרו פלטפורמה שמבחינת עולם הפרסום אין שניה לה בכל העולם )וזה רק שימוש אחד בפלטפורמה שלהם(‏ כמו שאתה מבין,‏ מפרסמים שמייצרים דברים מוחשיים שקל לך לתפוס את קיומם כמו ברגים,‏ קוביות עץ וכו ישמחו מאוד לפרסם בפייסבוק ולדעת שהם נחשפים בול לקהל היעד שלהם. יש כל כך הרבה דברים רעים וחולים בפייסבוק שאליהם לא נכנס,‏ אבל לומר עליהם שהם לא מייצרים כלום זה מטופש.
מבט אחר | 05.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת