3. הסבר לתחזית הוא יודע על מה הוא מדבר. הם מתמחרים את המכוניות גבוה מדי. בערך 20% יותר ממה שהן אמורות לעלות והציבור לא טיפש. לפיאט פנדה הם לא שינו מחיר אחרי הרפורמה הירוקה והשאירו אותה על 78000 . כתוצאה מכך הפסיקו לקנות את הרכב הזה ומי שכן קנה התפלא איך תוך 3 שנים הוא מגיעה ל50% ירידת ערך. רק כשהם הורידו את המחיר ל60000 , התחילו להימכר כמויות. אותו דבר קורה עכשיו עם האפסילון. הם מעדיפים למכור מעט מכוניות עם אחוזי רווח גבוהים. שימו לב שהוא דיבר על ירידה במספר המכוניות שימכרו ולא ברווח. חבל שהם הורגים את המותג ואת הכדאיות של רכישתו. כדאי לקנות רק במבצעי המכירות הגדולים שעוד יגיעו כי מי שיקנה במועד אחר יספוג ירידת ערך קשה. בעל פיאט | 09.02.12 (ל"ת)
2. איך אתה יודע שירדו המכירות ??? לפי איזה מדד אתה קובע את זה הרי כל היבואנים העלו את המחירים מה שמצביע על בדיוק ההפך ממה שאתה מוציא מהפה שלך ככע | 07.02.12 (ל"ת)
1. מה זה 30% בלי מספרי מכירות? הרי הכל גלוי..... מאיפה הוא יודע שיהיו ירידות...?! אולי אצלו יהיו ! בקיה ובסובארו ובפורד לא חושבים ככה. טוני ס | 07.02.12 (ל"ת)
יבואנית פיאט: ב-2012 צפויה ירידה במכירת המכוניות בישראל
3 תגובות לכתיבת תגובה