25. השאלה מתי המדינה תוריד לנו במיסוי ככה אפשר יהיה לרכוש את הרכב החשמלי של רנו ישראלי | 20.02.12 (ל"ת)
21. אני חושבת שהפרוייקט של בטר פלייס ורנו חשוב לפיתוח הסביבה וקיזוז הנזק שגרמנו למערכת הסביבה שלנו שחר | 12.02.12 (ל"ת)
18. היה עושה טוב אגסי אם היא לוקח את מיליארד השקלים ו-100 מהנדסים מהטכניון ומפתח טכנולוגית מצברים להארכת טווח נסיעה במקום לשים את הכסף על קרן הצבי ולמכור לנו שחדשנות שיווקית = טכנולוגיה עילית ירון | 09.02.12 (ל"ת)
17. עוד לא הבנתם... שי אגסי ועידן עופר לא פראירים. הם בונים על זה שתהיה מלחמה באירן ומחיר חבית נפט יגיע ל200 דולר וברגע שליטר בנזין יגיע ל10 שקלים( או יותר) הם יחגגו על התחת שלנו.... אריק | 09.02.12 (ל"ת)
16. תגובה ל 3 בזמן שכולם יהנו בהופעה, המכוניות ייטענו במגרש החנייה מעמדות הטעינה זה הפתרון, זה העתיד, והעתיד כבר פה, תהנו מממדונה אורן | 09.02.12 (ל"ת)
14. השקעה איטית וחכמה 30 תחנות ומאה רכבים יש כרגע, עד סוף השנה כבר פול פאוור. טוב שלפחות משהו במדינה הזאת זז כמו שצריך ציקו | 09.02.12 (ל"ת)
13. ל-4 גדול. אבל השלב השני בתוכנית בדרך לצאת לדרך. ה נ פ ק ה. ואז גם הציבור ירים את חלקו במדורה הצנועה הנ״ל. שימי | 09.02.12 (ל"ת)
12. התגובות כאן רק מראות על חשדנות מיותרת נותן את התחושה שאם היו דברים כאלה במאות הקודמות כולנו היינו עדיין רוכבים על סוסים או שטים באוניה במקום לטוס במטוס, גם להגיד שאפו זהיר לא עולה כסף. האח רייט | 09.02.12 (ל"ת)
11. ל-5 אין מה להשוות את מודו לבטר פלייס תפתח את העיניים תראה רכבים חדשים על הכביש...לפעמים אפשר לפרגן למרות שאתה מישראל. דוד | 09.02.12 (ל"ת)
10. עד היום לא מצאתי שום הצדקה לפרויקט הזה לא כלכלי ברמה האישית, לא כלכלי מבחינה לאומית, ובאמת מי נוסע במכונית עם טווח של 150 ק"מ. הזוי דני האדום | 09.02.12 (ל"ת)
9. 1 מילארד ש"ח השקעה כביכול כדי מה בינתיים? לספר לנו "על הנייר "על רנו שיכולה לנוע עד 160 ק"מ בין טעינה אחת למישניה....ולא מספרים ש: רק עם 2 נוסעים, רק בכביש ישר, רק ללא פקקים, רק בטמפ 27 C ומטה , רק ללא מזגן, רק עם 2 תחנות טעינה (לא הלחפת סוללות) ורק באזור ת"א, רק עם עמדות הטענה פרטיות שאין עליהן תקינה. מה יצא? מכ"ס לת"א ובחזרה עם כל המשתנים - 75 ק"מ בין לבין. סיפורי סבתא או הברון מינכאוזן בינתיים. Roni Benjamin | 09.02.12 (ל"ת)
7. לא עם בטריה של150 קלומטר מה זה הדבר הזה לשלם על חשמל יקר פי4 ולהיות מוגבל ל150 קילומטר תבוא עם משהוא עם 700 800 קמש ואז נחשוב אולי!!!!!!!!!!!!!!!!! יצחק | 09.02.12 (ל"ת)
6. יש לי תחושה שאגסי יסיים כמו דב מורן עם המודו. בשוק כבר יש רכבים לטעינה בבית ולך תפעיל לובי לנושא אחרי התוכנית של אילנה דיין. העיקר שהוא בינתיים מרוויח כמה מיליונים טובים ואח"כ יעבור לדבר הבא. זה כבר הרגל אצלנו. תמיר | 09.02.12 (ל"ת)
5. לצערינו: מודו בסלולר = בטר פלייס במכוניות. פתרון לא מספיק טוב, יקר מידי ובא בתזמון גרוע לשוק. סורי :( עומרי | 09.02.12 (ל"ת)
3. שאלה קטנה הופעה של מדונה בתל אביב ברמת גן אלפיים איש מחיפה רוצים להגיע ברכב להופעה 25% מהם צריך להחליף סוללה באמצע הדרך בכביש החוף מה עושים?????? יש מספיק בטריות? נגיד שיש 25% בחזור שאר ה 75% יהיו חייבים להחליף סוללה יהיו בטריות גם לזה? דפנליף | 09.02.12 (ל"ת)
2. בשעה טובה מתחילים לראות את כמות ההשקעה בשטח עם רכבים בהרצה ראשונית ובפסח כבר אצל כל מי שירצה. ג'וני תקליט | 09.02.12 (ל"ת)
שי אגסי: ההשקעה בבטר פלייס מתקרבת למיליארד שקל
25 תגובות לכתיבת תגובה