8. זה עדיין חיובי למשקיע הקטן, יותר נזילות לקבוצה הכי ממונפת בי אני מפחד מהשנים הבאות עלינו לטובה, ראובן | 11.02.12 (ל"ת)
5. משפחת לבנת מנסה בעור שינייה להציל את אחזקתה בתעבורה ברור לכולם שאידיבי בסופו של דבר תגיע לידי מפרק...בנקים / מכירה לגורם אחר...וכך הם יצטרכו לחלוק את תעבורה עם גורם לא ידוע. מקווה שהממונה על ההגבלים יימנע את העסקה. יש לפרק את מונופול נשר, אולי חלוקה ל 2 חברות, או פתיחה מוחלטת של ייבוא מלט לישראל. ירון | 10.02.12 (ל"ת)
2. למה לאשר עסקה לחיסול כלל תעשיות האם בעלי המניות צריכים לאשר עסקה שבעצם מחסלת את כלל תעשיות על מנת להציל את אי דיבי? משה | 10.02.12 (ל"ת)
1. אתה הבנת את זה מר נחמיאס הם קונים את משאב לפי 2.4 מיליארד, ומוכרים למשאב חזרה לפי 200 מיליון דולר, ועל הדרך מנפחים את שווי 2 החברות בהתאמה על חשבון המשקיע הקטן שמדולל. הארי | 10.02.12 (ל"ת)
רווח ההון של כלל תעשיות מעסקת משאב: 850-750 מיליון שקל
8 תגובות לכתיבת תגובה