49. נמאס בשביתות זה גורם נזק לאזרחים בכל המובנים.בסוף אנחנו משלמים את הנזק. "צדק חברתי" | 14.02.12 (ל"ת)
46. החצופה הזאת כאילו לא מבינה שהיא אחת הסיבות שפרצה המחאה. חבורה של אוכלי חינם, שמחזיקים לנו בביצים ומבקשים שנשרוק. והיא "ציפתה" שירקו בזמן. וואלה יופי. דוד | 14.02.12 (ל"ת)
45. אפילו לא קראתי את הכתבה צריך לפטר את כולם כבר לא משנה מה הועד של הרכבת אומר צריך לפטר את כולם. אי אפשר להאמין להם. | 14.02.12 (ל"ת)
44. העלאת נושא השכר היא איתות לאוצר איך לפתור את הסכסוך. בדרך-כלל פותרים שביתה בצורה פשוטה: מעלים משכורות לעובדים, ובתמורה הם מאפשרים לדפוק את אלו שאינם מאוגדים. כך יקרה גם הפעם. יוסי | 14.02.12 (ל"ת)
43. התקשורת שלא מבינה. מתנהגת כמו יהושע פרץ בזמנו כאילו היא בעלת החברה היא פשוט שוכחת שהציבור הרחב הוא בעל המניות והוא גם שסובל מההחלטות שלה חדשות לבקרים ועוד מצפה שהציבור והתקשורת יבינו אותה. חוצפה.................. רוני משה | 14.02.12 (ל"ת)
42. בזיון היא מבינה את המילה הזו בכלל? רק במידנת ישראל כל "עבד" הופך למלך אני מחכה ליום שבו בתי משפט יכנסו לכלא על בזיון יורם | 14.02.12 (ל"ת)
41. ואני חשבתי שאחרי השביתה הפועה הקודמת תשבי בכלא!!!! עאלק עובדי קבלן....בטיחות נוסעים... כל הרכבת רקובה מנפוטיזם וחוסר מקצועיות ובטיחות. הגיע הזמן לסגור, כן ל-ס-ג-ו-ר!!! את הרקבת שלך ולפתוח רכבת חדשה. נמאס מהרקבת | 14.02.12 (ל"ת)
40. השדרנים מפחדים וזה הבעיה שמעתי הים רשת ב איךהשדרן מכוון בשאלותיו את המרואיין הקבוע ברדיו ובטלוויזיה כנראה היה יועץ שר האוצר לשעבר הוא נגד הוועדים בקיצור נגד העבוה המאורגנת אלה בשבילי לא אנשים ציוניים שמוכנים לרמוס הפועלים רוצים שכולם יהיו עובדי קבלן או מילה יותר יפה מיקור חוץ מה הטענה שלהם הרי זה קיים בכל העולם הם רוצים כנראה שמקורבים שלהם ימשיכו להרוויח איך רשת ב מדרדרת בתוכנית הכל דיבורים השדרן פתאום משווה כמות השבתות בין ישראל לחול הלוואי שנהיהמאורגנים כמו צרפת YOSS | 14.02.12 (ל"ת)
39. שערוריה, יו"ר הועד מבזה את בית הדין. דואגת בעיקר לשכרה שלה. אישה בזויה שגורמת למדינה לנזק במיליונים. מזכירה מהעבר את פרץ מנמל אשדוד. יו"ר ועדים מושחתים שהשתן עלה להם לראש. r | 14.02.12 (ל"ת)
37. הויכוח הוא על כך שלא מונה כמנהל תחנת יבנה מועמד של הוועד כל היתר זה שטיות. יש הבטחה של השר וההנהלה שאף עובד לא יפוטר.העובדים לא מאמינים להבטחה וזו בעיה שלהם. בתנאי המכרז לגבי רכישת הקרונות והקטרים נכתב במפורש ע"י הממשלה שהיצרן יספק שירות כך זה במכוניות ובמשאיות אז למה לא ברכבות. איאפשר להפר את תנאי המכרז בגלל דרישות לא הגיוניות של הועד. העובדים חוששים שעוד כמה שנים לא יהיו קטרים וקרונות ישנים המטופלים במוסכי הרכבת ואז הם יפוטרו .חשש זה רחוק מאד.הרכבת תזדקק לכל קטר וקרון פעיל לאור הפיתוח המואץ של קוי הרכבת בכל הארץ. יוסי | 14.02.12 (ל"ת)
36. המחאה החברתית בקיץ פגעה קשות בגופי התקשורת המסחריים משום שההכנסות שלהם שתלויות בתקציבי הפרסום של החברות המסחריות קטנו במקביל להקטנת תקציבי הפרסום. לתקשורת יש אינטרס גדול בהצנעת כל מחאה חברתית משום זו פוגעת בהכנסות שלהם. אנשים תתעוררו מהמטריקס !!!!!! גופי התקשורת הם לא מגיני הדמוקרטיה , הם גופים שפועלים למקסם הכנסות ורווח והאנטרס הזה הוא בדיוק כמו של הטייקונים!!! נועם | 14.02.12 (ל"ת)
35. החוצפנית ממשיכה לשקר על עובדי קבלן ולהפר החוק במודע. ההתנשאות שלה מגיעה לשיאים חדשים כל פעם. היא כבר מדברת כאילו היא המנכ"ל והיו"ר גם יחד. צריך להכניס אותה לכלא יחד עם הכנופיה שלה. השביתה קו בגלל דרישה למינוי מקורב שלה ודרישה מההנהלה שלא תתערב במינויים! אין דרישה לעובדי קבלן ואין תוכניות פיטורים אפילו שהיה צריך לפטר חצי מהעובדים הותיקים שם. זה הכל שקרים שלה כי הכל מאבקי כוח מי בעל הבית של הרכבת. התחזוקה שלה כבר הוכיחה 3 תאונות קשות בגלל הזילזול, והיא אומרת שהיצרן לא יודע לתחזק את הקרונות שהוא בונה אבל הבבונים שלה יודעים יותר טוב. אפילו שהוכיחו שהם רק גורמים לתאונות. יופעל החוק | 14.02.12 (ל"ת)
33. עם עבריינים יש לנהוג בדרך עבריינית - לא אכתוב איך כדי לא להסתבך אבל כולם יודעים מה ועם מה צריכים לטפל בעבריינים הקטנים הללו אזרח קטן | 14.02.12 (ל"ת)
32. שערוריה אני לא מבין את בית המשפט הועד ואנשיו מצפצפים על החוק ממקפצה בגובה של 10 מטר ומטפלים בהם בכפפות של משי. במגזרים או מיעוטים אחרים זה היה מטופל בקשיחות רבה הרבה יותר. יש להכניס את מפירי החוק לכלא אם ניתן או לקנוס אותם בכבדות ללא מורא לא ייתכן המאבק הזה בצורה הזו על גב הנוסעים והמשתמשים. חיים | 14.02.12 (ל"ת)
29. צריך למצות עימם את הדין. זו מדינת חוק. צריך למצות עימם את הדין. מחזיקים את כל המדינה שבוייה . חוצפה!! אורית | 14.02.12 (ל"ת)
28. האם ועד הרכבת קנה את הפסים, הרכבת או לקוחות אני לא מבינה איך אין תביעה יצוגית נגד ועד עובדי הרכבת ועובדיהם, איך הם יכולים להשבית ולשבש את חיי האזרחים היכן שר התחבורה מדוע לא שומעים אותו, חיבים לפטר את כל השובתים ברכבת ישראל לא חסר מאגר עובדים חדשים לא צריך לסיים תואר כדי להיות נהג קטר רכבת, מה ההתלהמות של עובדי וועד רכבת ישראל מי נתן להם את האות לשלוט בחיי אזרחים שצריכים את השירות, הייתי באמת רוצה לדעת בכמה נרכשה רכבת ישראל אולי יש לי גם כמה שקלים מיותרים כדי לקנות רכבת באמצעות ועד ,,,,,,, צריך לשפוט אותם במידי אולי כשיהיו תחת סורג ובריח יבינו על מה השביתה ומה הסחיטה נגד הממשלה, הכרזה פיטורים מיידים של כל השובתים והראש בעיקרו,,,,,,,,, כרמי | 14.02.12 (ל"ת)
27. להעמיד את הפושעים האלה לדין!!!!!!!!!!!! ולתבוע אותם כספית בתיק אזרחי על כל הביזיון הזה !!!! עופר | 14.02.12 (ל"ת)
26. גילה ,יש לך פרצוף תחת מה שמאוד עוזר לשנוא את ההתנהלות ה'חמדנית \ עבריינית' שלך הקוף נחש | 14.02.12 (ל"ת)
25. רקבת ישראל פשוט בדיחה ובימים שהם לא שובתים הם עובדים?? פשוט בדיחה. צריך לשבות כאשר יש רמת שירות מינימלית גם שהם לא בשביתה הם לא עובדים אז על מה בכלל הם מדברים שירות גרוע מחלפים או משפרים לא מחליטים שביתה וזהו. תלמדו קודם לעמוד בזמנים ולתת שירות אחכ תבקשו שהעם יצדיק אותכם. טיפשים משה | 14.02.12 (ל"ת)
24. יש חוקי משחק. הועד לא עומד בחוקים - יש לפטרו לאלתר! ועד זכאי להגנה רק אם הוא עומד בכללי המשחק. אחמד חבר של מחמוד | 14.02.12 (ל"ת)
23. להטיל על ראשי ה"ועד" קנסות אישיים ומאסרים על ביזיון בית המשפט לא ייתכן שהם עושים מה שמתחשק להם ולא נותנים דין על זה. לתבוע אותם אישית על הנזקים שנגרמו מהעיכוב בהפעלת הרכבות - 6 שעות עיכוב אחרי צו בית המשפט כפול מאה אלף ש"ח נזק לכל שעת עיכוב. שישלמו מכיסם את הנזק שהם עושים בניגוד להחלטת בית משפט. מאפיה במסווה של ועד | 14.02.12 (ל"ת)
22. בכל העולם, מי שמייצר את הרכבת גם מתחזק אותה ככה זה עובד תמיד, המכרז הוא גם על אספקת קטר/קרונות, וגם על תחזוקם. מיקור חוץ במקרה הזה הוא מומלץ, מאחר ומי יכול לתחזק יותר טוב את הרכבת מאשר מי שבנה אותה?! עידן | 14.02.12 (ל"ת)
20. למה שקט בגזרה של שר התחבורה ? מה הוא עושה להייטיב עם העם ? את המחיר ישלם ביבי בבחירות. פיקו | 14.02.12 (ל"ת)
18. די להפקרות - לשלוח הביתה את כל העובדים -ולפתוח בעוד שנה חברה חדשה שיודעת ומוכנה לתת שירות היום אנחנו האזרחים נותנים שירות לעובדי הרכבת - זה מה שנקרא עולם הפוך ניסים | 14.02.12 (ל"ת)
17. שיסגרו כבר את הרכבת ויפתחו חדשה כשכולם שכירים בלי קביעות! בלתי נסבלים כל הגנגסטרים האלו ברכבת\חברת חשמל\נמל \ כל התשובות נכונות אלירן | 14.02.12 (ל"ת)
15. בבקשה אזרחי ישראל!!!! הכנסו ותבדקו גם להוריכם!!!!!!!! במדינת ישראל ישנה רשימה של למעלה מ200000 אנשים שיש להם כספים ואפילו( למבוגרים יותר) נכסים שפשוט נשכחו או נעלמו. קרנות למיניהן,חברות ביטוח,משרדי ממשלה,גופים ציבוריים, ממשלתיים ופרטיים. לפני מעל לחודשיים הרשימה הזאת יצא לאור באתר ששמו "איילי" . אין לאף אחד מהצדדים אינטרסט לפרסם זאת וזה ברור למה. לא לוותר!! תכנסו ותרשמו את שמכם,סבא,סבתא,דודים,הכל!!! אם תהיה התאמה בת.ז או בשם המשפחה,תעודכנו על ידי המערכת ותועברו לשלב האיתור שאורך כ4 חודשים!! אזרחי ישראל לא לוותר!! רוב הכסף שוכב אצל האפוטרופוס הכללי!!! תעזרו גם למי שיכול להיות לו ולא יכול לבדוק לבד! הרי מי מאיתנו לא עבד ולקח רק את המשכורת ,ואין לו מושג לאן נעלמו כל ההפרשות לקרנות מסויימות?? הכל נמצא!!זה שלנו, פשוט צריך לדרוש את זה חזרה! אלי | 14.02.12 (ל"ת)
13. פנייה לשר התחבורה מר כץ הנכבד , אל תרא ואל תפחד כולנו איתך באם תחליט (מאד רצוי) להפריט את כל שירות הרכבת ולא רק את התחזוקה . האזן לציבור !!! נמאס לנו מהשביתות וההשבתות חדשות לבקרים, תנקה את קן הצרעות מיידית . לעם מגיע שירות רכבות שוטף ותקין . צביקה | 14.02.12 (ל"ת)
11. לסגור את הרכבת לפחות לשנה ולשלוח את העובדים וההנהלה לחינוך מחדש בסין ורק אז תהיה ישועה לעם ישראל יעקב | 13.02.12 (ל"ת)
9. אחרי שהשביתה מסתיימת, צריכה להתקיים שביתת נוסעים שעובדי הרכבת יבינו - אנחנו הם אלו שמספקים להם פרנסה. לא ישרתו אותנו ברמה סבירה, ויחזיקו אותנו כבני ערובה - אנחנו נגרום להם לאבד את מקום עבודתם, כי פשות נפסיק להשתמש ברכבת. | 13.02.12 (ל"ת)
7. שבויים ברכבת התנהלות מבישה של הנהלת הרכבת ועובדיה ! המשרד שלי באזור המרכז ואני משתמש ברכבת כל יום כבר למעלה מחמש שנים.. מי שעובד בצורה כזו באיזור המרכז לא יכול להתנהל אחרת. כולנו שבויים ברכבת אין סוף לאיחורים , מחסור במקום ישיבה ואויר לנשום !! הבוקר עמדתי שוב.. מחיפה עד ת"א ובקושי היה מקום לעמוד. אם היו מביאים לפה חברה סינית שתראה איך הרכבת מנוהלת אצלנו הם היו מתפוצצים מצחוק. והעובדים אין להם סוף לבושה ולדרישות אולי צריך לשלוח חצי מהם הביתה. ולהביא פחות עובדים ראויים יותר שמויינו לעבודה בהליך תקין. אז אולי ישאר תקציב שיענה על הביקושים בצורה ראוייה זאת בתנאי שהתקציב הזה ינוהל ויבוקר ע"י חברה חיצונית ולא פוליטית. אילן נסים | 13.02.12 (ל"ת)
6. איזה מזל! כבר התחלתי לדאוג, כבר כמעט שבועיים שהרכבת לא שבתה... לרגע חששתי שהרכבת בהודו גרועה יותר... תחי רכבת ישראל!!! | 13.02.12 (ל"ת)
4. לא הכל מושלם ברכבת ,אבל.. שכולם שבתו שבוע שעבר בשל מצוקתם של עובדי הקבלן , כולנו הסכמנו שהשביתה ראויה. אז למה שעובדי הרכבת שובתת למען העובדים \ העבדים החדשים שיכנסו כעובדי קבלן ולא כעובדי רכבת. אנחנו מתלהמים על עובדי הרכבת? גם הרכבת זה חלק מהמשק. מסתכל מהצד | 13.02.12 (ל"ת)
2. משתמש מיואש אין פתרון אחר מאשר לסגור את הרכבת ולהתחיל מחדש מדובר בגוף רקוב שאין בו מוסר עבודה או תודעת שירות אלא ציבור עובדים שכל מה שמעניין אותו זה לסחוט את הציבור . די לכל טירוף מערכות יש גבול לקוח שבוי | 13.02.12 (ל"ת)
1. לא לעובדי קבלן !!! למה שר התחבורה כל כך מתעקש להכניס עובדי קבלן לרכבת? הוא לא רואה מה קורה היום לעובדים דרך קבלן, לא מצליחים לגמור את החודש... צריך להקדים תרופה למכה ולהפסיק לקלוט עובדי קבלן בכל חברה, וגם ברכבת! שמעון | 13.02.12 (ל"ת)
גילה אדרעי: "אחרי המחאה החברתית, ציפיתי ליותר גיבוי מהתקשורת"
50 תגובות לכתיבת תגובה