20. גם אלמנט בודד משפיע חברת פיאט הציבה בכמה מהסוכנויות שלה אלמנט המזכיר את לוגו החברה ומהווה שער כניסה לאולם התצוגה. אלמט אמורפי, מואר ומושך תשומת לב. ביצענו את השער על פי הנחיות נציגי פיאט. א.א. תבנית ותצוגה | 18.02.12 (ל"ת)
19. תגובה ל 6 ו 14 למי שעדין לא יודע , יונדאי נתניה לקראת סופה של בנייה בהמשך הרחוב של מרכז מכירה חדש ומפלצתי ואם ליונדאי יש את אחוז הלקוחות החוזרים הכי גבוה בעולם אז כנראה שהרכבים טובים ליותר משנה אחת... אז תמשיכו לקשקש ואני אמשיך להינות שוב מרכב חדש שהחלפתי , הפעם לוולוסטר . אלה פססי | 16.02.12 (ל"ת)
18. לכל המקטרגים. זה נכון שאף אחד לא קונה על פי האולם תצוגה אבל זה עוד חלק בשרשרת של בניית מותג. כמו שכל חנות משקיעה במבנה שהוא חלק בלתי נפרד מחווית הקניה, וברור שמשלמים על זה. | 14.02.12 (ל"ת)
17. מי בכלל מגיע לאולם התצוגה? בשביל מה צריך בכלל אולם תצוגה? המובילית עם מכוניות הליסינג מגיעה אלינו ישירות למשרד, קצין הרכב מקבל את המכוניות, ומחלק לכולם את המפתחות. יואב | 14.02.12 (ל"ת)
16. רוב רובם של הקונים יודעים מראש מה הם רוצים לקנות. העניין הוא שאם פעם הסוכנות ניראתה כמו סתם מחסן, הרי שהיום מנסים פשוט לחקות את סוכניות המכירה בארה"ב יוסי | 14.02.12 (ל"ת)
15. מה זה "מלכודת" שום עיצוב,ריצוף או תאורה לא יגרמו לקונה פוטנציאלי של קורולה להתפתות ולקנות אוונסיס או קמרי בגלל מיקום אטרקטיבי באולם. איש מכירות טוב,לכל היותר,יכוון הלקוח לצבע שיש במלאי וישכע לרכוש תוספות שונות. כל העניין של העיצוב מטרתו לעשות נעים ותו לא.הלקוחות לא טפשים ורובם לא תמימים.אז אל תזלזלו בהם ואל תאדירו מדי את האדריכלים. גיא | 14.02.12 (ל"ת)
13. אין קניה רציונאלית אנחנו מאופינו לא רציונאלים, גם השוואות ובדיקות הם בעיקר להשתקת המצפון ולצורך השוואה, אבל 99 אחוז לא ממש מבין ויחליט בגלל הספק או מומנט ולצערי גם לא בגלל בטיחות, אנחנו נשכנע את עצמנו שהדגם שרכשנו הוא הוא הנכון. עצם השכנוע העצמי הוא לא רציונאלי. נקנה יונדאי ולא פיאט כי נחשוב שיונדאי אמינה טובה ונותנת תמורה למשפחה לא ניקח בחשבון מכירה בסוף הדרך ואת האפרוריות העיצובית. - בפסיכולוגיה קוראים לזה חוסר איזון הכרתי. ואת הדיסונאנס הקוגנטיבי (עוד מושג פסיכולוגי) נפתור בדרכי שיכנוע עצמאיים. כמה תמים יש כאן | 14.02.12 (ל"ת)
12. כיבואן של פרארי, למבורגיני, אסטון מרטין, רולס-רויס ועוד. העיצוב חייב להיות מכוון לאלפיון העליון. לכן, רק מעצב על בשבילי. רצוי פרקט פלטינה ללקוחות... הסוכן המתלונן | 14.02.12 (ל"ת)
10. מה זו החארטה-בארטה הזו? תן לי אולם מכירות מעופש ומחיר הגיוניי ואקנה אצלך לאחר שערכתי בדיקות וחקר שווקים ומה לא לפני שאפתח ארנק עם 120-130K... במקום להשקיע באדריכל פלצני צמצם הוצאותיך והתחרה בשוק. אל תשדר "יוקרה" מזויפת במטרה ללכוד אותי - לא תצליח. שהרי כולנו יודעים שמתחת לפח כולם דומים. המיכללים זהים - מנועים, תיבת הילוכים - כל היתר גימיקים שיווקיים. אבי | 14.02.12 (ל"ת)
9. אין אין לי כסף למכונית חדשה אז מה איכפת לי אפילו שהריצפה תהיה מצופה בזהב ושוקולד לא קונה חדש | 14.02.12 (ל"ת)
8. תוספת ל-2, שכחת לציין שחובה לבצע נסיעת מבחן. אחרי כל הבדיקות התיאורטיות, חובה לבצע נסיעת מבחן על מנת לוודא שהרכב שמתאים לחברים שלכם מתאים גם לכם. | 14.02.12 (ל"ת)
6. אולם המכירות של יונדאי בנתניה נראה כמו בית שימוש, ועדיין הם מוכרים בכמויות כנראה שיבואנים שיש להם מכונית שלא כל כך קונים, צריכים להשקיע אקסטרה כדי שתראה מעבר לחוסר כדאיות שלה. יריב | 14.02.12 (ל"ת)
2. נשמע קצת מיותר עבור רוב האנשים, הביקור באולם התצוגה הוא בין האחרונים בשרשרת רכישת הרכב. קודמים לכך מחקר עצמאי ברשת וקריאת ביקורות בארץ ובעולם, התייעצות עם חברים/מביני דבר, ורק לבסוף לאחר שצומצם המבחר לשניים או שלושה דגמים, ביקור באולם התצוגה. צריך להשתחרר מהתפיסה שלקנות רכב שקול לקניית זוג נעליים - זה לא שהמוכר שאולם התצוגה באמת ישכנע מישהו לפתוח את הארנק. המקסימום שהוא יכול לעשות זה לוודא שלא ישנה את דעתו לאחר שכבר החליט לעשות זאת, במידה והרכב נוח למידותיו. מכאן שכל ההתעסקות בזוויות תאורה, משטחים וציפויים לרצפות נראה מגוחך ומיותר, ומזלזל באינטיליגנציה של הלקוח. אם במקום להשקיע כ"כ הרבה כסף בעיצוב ותפאורה היו מורידים את מחירי המכוניות למחירים שפויים (וראינו שכשרוצים אז אפשר), סביר להניח שהמכירות יצמחו באחוז גבוה יותר ממה שכל עיצוב אדריכלי כזה או אחר עשויים להבטיח. יונתן | 14.02.12 (ל"ת)
1. מי שבא לקנות מכונית צריך לראות מפרט טכני של המכונית ולא של הבנין.מה הח.. הזאת. זורו | 14.02.12 (ל"ת)
מלכודת לנהג: הטריקים האדריכליים של סוכנויות הרכב
20 תגובות לכתיבת תגובה