5. שאי די בי מחזיקה במלא חברות אומרים שיש ריכוזיות שהיא רוצה למכור אומרים שזה לא טוב כדאי שהרגולטורים יחליטו איתי | 16.02.12 (ל"ת)
3. מלט ומחירי הבניה כל קבלן מתחיל יודע שמרכיב המלט הוא פחות מ 3% ממחיר הבניה ,אין קשר אמיתי בין עלות המלט למחירי הדיור ,הגורם העיקרי להתייקרות הדיור הוא מחיר הקרקע !! מי שקובע את מחיר הקרקע ואשם בעליית המחירים המטורפת של הדירות הוא שר האוצר שהפך את מה ששייך לכלל אזרחי המדינה כלומר הקרקעות למכשיר לגביה נוספת של מיסוי .כדי להוזיל הדיור יש לשחרר קרקעות במחיר הקודם לצעדי האוצר ולהוריד את רווחיות הקבלנים ל 20% כמו בעבר .לא לחפש אשמים אחרים כדי להסתיר את האמת מהציבור !!! בסוף מב שיקרה שיהרסו את התעשיה המקומית ומחירי הדיור ימשיכו לעלות בשל חוכמתם של פוליטיקאים חסרי אחריות, דני לוי | 16.02.12 (ל"ת)
2. אני לא בטוח שהממונה מתכוון להגביל את משאב.זה רק הפרחת בלון. אם הממונה הנוכחי או אילו לפניו היו רוצים להגביל את נשר או תעבורה מהכוח הרב שהם צוברים על חשבון כלל אזרחי המדינה הם היו עושים את זה מזמן.אך מכיוון שישנם כמה משפחות חזקות במדינה והקירבה שלהם למסדרונות הכנסת ולחבריה(בפרט לליכוד וקדימה) שום התנגדות ומחאה של צעירי המדינה לא הועילה ולא תועיל עד שלא יפתחו גם את השוק הזה לכלל העולם ולא יוזלו מחירי המלט שהם בין הגבוהים בעולם מעודכן לשנת 2011 .אם זה יקרה אז מחירי הדירות שהמלט הוא מרכיב חשוב בהם יוזלו ועוד איך.לו יהי. קוקוס | 16.02.12 (ל"ת)
1. לאשפר ייבוא של מלט, להוריד תשומות הבניה חלק ממחירי הדירות הם התשומות. ככל שהמדינה תגרום להורדת תשומות הבנייה תגיע הורדה זו גם לצרכנים ע"י הורדת מחיר הדירה. גיל | 16.02.12 (ל"ת)
מכשול לעסקת משאב? הממונה שוקל להורות לנשר לפרסם מחירים
6 תגובות לכתיבת תגובה